Forum Machete,Modelism,Hobby: Fly-by-wire - Vede profil - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

Fly-by-wire's Profile User Rating: -----

Grup:
Members
Postari:
3 (0 pe zi)
Cel mai activ in:
Discutii libere (3 postari)
Inregistrat la:
07-January 07
Vizualizari:
1543
Ultimul click:
Useril este offline Feb 14 2007 04:10 PM
Actual:
Offline

Informatii despre mine

Titlu User
Nou venit
Varsta
Varsta necunoscuta
Data nasterii
Data nasterii necunoscuta
Gender:
Not Telling Not Telling

Informatii de contact

E-mail:
Click aici pentru a-mi trimite email

Postari ale mele

  1. In topicul:Elicopter SMURD

    08 January 2007 - 07:01 PM

    gopo, la Jan 8 2007, 04:39 PM, a spus:

    La urma urmei adevarul sa triumfe! :-o  :-D  :whistle: 

    In rest...noi sa fim sanatosi !! :pint: ;-)
  2. In topicul:Elicopter SMURD

    08 January 2007 - 03:21 PM

    Salutare!
    Ma simt dator sa dau niste explicatii:
    Referitor la anti-givrajul EC'ului, mi-a scapat un "nici".Am vrut sa spun ca "Nici EC-135 nu are anti-givraj (doar indicator de givraj) pt ca pomeaneati de anti-givraj la Puma.O mica scapare, imi cer scuze.
    In legatura cu radarul de bord, am crezut ca includeati si EC'ul in categoria elicopterelor care nu au.
    Cat despre radioaltimetre, am spus doar ca nu iti indica decat inaltimea fata de sol.
    In sfarsit, dupa ce am dat niste telefoane, trebui sa va dau dreptate in legatura cu GPS'ul.Intr'adevar apartinea copilotului.Dar oricum, aparatul este dotat cu un GPS.Nu stiam insa daca este un GPS portabil sau nu, de aceea am crezut ca este cel din mainile pilotului.Am precizat ca aparatul este dotat cu GPS, pentru ca Z-mare se intreba daca are sau nu .
    Imi sustin in continuare afirmatia ca ec'ul este dotat cu un transmitator in caz de urgenta, cu precizarea ca acesta s-a activat automat in momentul impactului (am aflat asta tot dupa niste telefoane).In ceea ce priveste modul in care au fost gasiti, nu va pot contrazice.Dealtfel nu am pomenit nimic despre cum au fost gasiti.
    Legat de ancheta oficiala, am spus ca nu ne ramane decat sa asteptam rezultatul ei, pentru simplu fapt ca sunt curios sa aflu ce au de zis autoritatile cu privire la acest incident.Si oricum, rezultatul anchetei oficiale este cel care conteaza.
    Referitor la ceea ce a spus Griff sunt de acord ca elicopterele acestea sunt mai mult "de promenada".Foarte bune in misiuni de supraveghere/patrulare,sunt foarte manevrabile, dar deficitare in misiunile de salvare (mai ales pe munte).De ex, daca pornesti cu plinul de combustibil si trebuie sa mai iei un om la bord (adica pacientul), nu prea mai decolezi de acolo.Poate doar lansat.Nici medicii de la SMURD nu sunt f incantati de ele, pentru simplul fapt ca sunt destul de mici si de abia se pot ocupa de pacient, in timpul zborului.Mult mai potrivite ar fi fost (dupa parerea mea)niste EC-145, cum folosesc cei de la Rega.
    Cam atat am avut de zis, toate cele bune!

    P.S:Daca doriti sa vedeti mai multe poze cu 328 in zilele lui bune, puteti da click aici :whistle:
  3. In topicul:Elicopter SMURD

    07 January 2007 - 04:10 PM

    EC-135 nu are anti-givraj(dar givrajul nu a avut nici un rol in cazul de fata).In ceea ce priveste sistemul de localizare prin satelit , il puteati vedea in a 2-a poza in mana pilotului (cred), deci fireste ca au sistem de localizare.GPS'ul iti spune unde te afli pe harta, nu iti arata si brazii si inaltimea lor.Ei nu au avut probleme in localizarea lor pe harta Romaniei, ci pur si simplu au intrat in plafon si nu au mai vazut nimic in jur.
    Daca va referiti la sistemul acela folosit in caz de accident(ELT -Emergency Locator Transmitters ), pentru a localiza aparatul, ei bine, aveau si acest sistem.Pilotii au activat baliza de semnalizare, dar din cate am inteles la noi in tara nu exista inca mijloacele de a receptiona acest semnal.
    @Gopo: Ec-urile 135 au si radar meteo, acesta fiind localizat in botul aparatului (se poate vedea o mica "umflatura")Ei nu se puteau folosi de el, pentru ca , fiind intr-o vale, semnalele transmise de catre acesta se loveau de versanti si indicau tot felu de prostii.
    @Z-mare: Ba da...are toate acestea, dar un radio-altimetru indica distanta fata de sol, nu fata de varfurile copacilor.
    @Zapacitu: Da, era elicopteru din poza de pe myaviation.net.328
    In sfarsit, e bine ca au scapat cu viata, putea sa fie mult mai rau (dupa cum vedeti si in poze, elicopterul e "varza").Nu ne ramane decat sa asteptam raportul oficial cu privire la acest accident.
    Pana atunci, sanatate si numai bine!