 ) prima mea construcție din "epoca modernă", eu nepunīnd la socoteală perioada mea "romantică",īntreruptă samavolnic de nevastă,copile și lipsă de spațiu acum...cam 15 ani să tot fie.Lucrurile au evoluat foarte mult,și īncerc să văd dacă mai pot ține pasul cu ele.Acest kit nu știu dacă-i cel mai indicat pentru un "comeback",dar sper să mă descurc.
 ) prima mea construcție din "epoca modernă", eu nepunīnd la socoteală perioada mea "romantică",īntreruptă samavolnic de nevastă,copile și lipsă de spațiu acum...cam 15 ani să tot fie.Lucrurile au evoluat foarte mult,și īncerc să văd dacă mai pot ține pasul cu ele.Acest kit nu știu dacă-i cel mai indicat pentru un "comeback",dar sper să mă descurc.
Acesta-i kit-ul cu pricina.Nu o să-i fac acum o recenzie,au făcut-o deja modeliști mai breji ca subsemnatul.Destul de detaliat,injecție de calitate medie(destule bavuri,numeroase "sinkmark"-uri-ajutor pentru termenul autohton!!-,un defect de turnare-lipsea o mică porțiune din grila frontală de răcire a motorului-,etc.),al naibii de MIC ca și dimensiuni,lasīnd īnsa loc de upgrade dupa dorință.
Aș vrea să-l fac pe 52 roșu,frontul Leningradului,iarna lui 1941.

Deloc surprinzător,construcția a debutat cu cockpitul.Am strīns eu documentația necesară (cartea lui Mihail Maslov este cea mai bună īn acest sens),am mai adăugat cīte ceva(tijele de actionare ale palonierelor din sīrmă de cupru subțire,chingile de securizare ale palonierelor,centurile de siguranță din folie subțire de cupru,luīnd ca model pozele unor fotoincizii de pe net)...și-am avut o primă necunoscută.Nimeni nu pare să fie sigur ce culoare avea cockpitul.ALG-5 light grey primer,sau AMT-7 light blue??După īndelungi ezitări și studii,l-am făcut ALG-5,podeaua AII Green,tabloul de bord si corpurile mitralierelor PV-1 cu negru(toate acestea fiind vopsele acrilice Agama și Humbrol)



Un ușor drybrush cu Aluminiu(Revell),o murdărire/spălare discretă cu un amestec de brun și negru bine diluate.Am găurit semifuselajele la coadă(am scula aceea sofisticată de găurit,se cheamă parcă "ac de seringă"
 )și-am figurat cablele de actionare ale directiei,din sīrmă subțire de cupru.De asemeni,am decupat cu grijă cele doua portiere,le-am subtiat bine si le-am vopsit,pentru că intenționez să le figurez deschise,să se vadă mai bine detaliile cockpitului
 )și-am figurat cablele de actionare ale directiei,din sīrmă subțire de cupru.De asemeni,am decupat cu grijă cele doua portiere,le-am subtiat bine si le-am vopsit,pentru că intenționez să le figurez deschise,să se vadă mai bine detaliile cockpitului .
.Am lipit semifuselajele(s-au potrivit foarte bine,prevăd o minimă retușare a īmbinărilor).

Deocamdată,cam asta este.Aștept părerile voastre.
Mult noroc de la Brăila!
Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 11 January 2013 - 09:33 AM


 Ajutor
 Ajutor
 
			
		 
							  
								
 
			
			 Sus
 Sus 
						
						 Asta-mi aduce aminte de o fază asemănătoare,dar...acum aproape 20 de ani īn urmă.Terminasem cumva crucișetorul "Aurora", un kit sovietic destul de drăguț īn acea epocă,īmi admiram opera extaziat...Eram la birou,īn dreptul geamului.Intră īn cameră cineva,nu mai īmi amintesc cine,se face curent,perdeaua se umflă și mătură de pe birou macheta proaspătă,care se face praf...arboradă,tunuri,balustrade īntr-un talmeș-balmeș.Am aruncat-o la gunoi,nu am mai avut inimă s-o repar.Am primit apoi alta și-am făcut-o,īncă o mai am la părinți.
 Asta-mi aduce aminte de o fază asemănătoare,dar...acum aproape 20 de ani īn urmă.Terminasem cumva crucișetorul "Aurora", un kit sovietic destul de drăguț īn acea epocă,īmi admiram opera extaziat...Eram la birou,īn dreptul geamului.Intră īn cameră cineva,nu mai īmi amintesc cine,se face curent,perdeaua se umflă și mătură de pe birou macheta proaspătă,care se face praf...arboradă,tunuri,balustrade īntr-un talmeș-balmeș.Am aruncat-o la gunoi,nu am mai avut inimă s-o repar.Am primit apoi alta și-am făcut-o,īncă o mai am la părinți. 
			
			 )
 )
 
						
						



 
						
						





