Forum Machete,Modelism,Hobby: Sfaturi incepator - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Sfaturi incepator compresor + airbrush

#1 Useril este offline   Dusmanul 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 14
  • Inregistrat: 05-September 13
  • Location:Atena

Postat 10 September 2013 - 11:03 PM

Salut,

Sunt incepator intr-ale modelismului si vreau sa va intreb vreo 2 lucruri.

1. Ce fel de airbrush sa-mi achitizionez? Single action sau double action? Stiu diferenta dintre cele doua. Dar, am vazut ca multi (incepatori ?) se sperie de cea double action crezand ca se lucreaza un pic mai greu cu ea. Deci, ce parere aveti?

2. Are cineva acest compresor: Revell Master Class Compressor? Ce parere aveti?

Multumesc,
Cristi

#2 Userul este online   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12626
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 11 September 2013 - 09:12 AM

1. Aeorgraful cu simpla actiune este un suflai sau asta: http://www.cartula.r...-badger-200nh/. La acest tip de arograf nu se poate regla continuu cantitatea de vopsea, ea se seteaza inainte de a incepe vopsirea, in timp ce debitul de aer ramine fix. Cele cu dubla actiune sunt cu actiune cumulata sau independenta. Nici unul din ele nu trebuie sa te sperie, sunt usor de folosit.
2. Este un compresor foarte bun numai ca foarte... scump!!!

Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 11 September 2013 - 09:13 AM


#3 Useril este offline   Dusmanul 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 14
  • Inregistrat: 05-September 13
  • Location:Atena

Postat 11 September 2013 - 02:30 PM