De pe net, octombrie 2015
#47
Postat 23 October 2015 - 08:55 AM
wurger, la 23 October 2015 - 08:11 AM, a spus:
Ney.
Siebel a produs si barje de debarcare si pontoane fluviale autopropulsate, folosite si pe Dunare, inarmate cu artilerie a/a inclusiv "88" uri.
http://www.lonesentr...ebel-ferry.html
Se pare ca bunul nostru prieten LDH,chiar a gasit unul,inca "plutitor" transformat in...pensiune

Aceasta postare a fost editata de Longinus: 23 October 2015 - 09:11 AM
#48
Postat 23 October 2015 - 09:42 AM
#49
Postat 23 October 2015 - 10:22 AM
Nu e vorba de nici un siebel in fotografia respectiva. Acolo e un corp de nava (slep, barja, ceam, remorcata sau autopropulsata la origine, aici nu mai stiu) si nu o platforma pusa pe doua flotoare formate din sapte sectiuni cum era la siebel. Cabina este una tipica unui slep si pusa la la pupa; la siebel are cu totul alta forma si este plasata mai central. Barja din imagine este mai ingusta si mai lunga decat forma unui siebel cu dimensiuni aproximative de 25/14 metri.
Lomginus
Siebel a fost un singur tip de nava ca atare, ceea ce diferea la cele trei sau patru tipuri era armamentul din dotare (sau existenta acestuia), unele echipamente pentru lansarea minelor si evident destinatia lor (artilerie antiaeriana, puitoarede mine, transport). Desi au fost in numar mare in Marea Neagra, la sfarsitul razboiului cele care mai pluteau au fost luate de Rusia. Ma indoiesc sa mai existe vreunul. Slepul din fotografia postata nu e transformat in pensiune, imaginea e luata de pe canalul Sulina unde respectivul era cazat la o pensiune. Acum un an am vazut unul identic la Mahmudia parcat cu prova in mal. E folosit la transportul stufului sau lemnelor in delta. Desi eram acolo cu alta treaba cred ca imi apare in fotografii sau cadre. Daca le mai gasesc la birou le postez aici. Ca o curiozitate, si noi am avut in dotare in timpulcelui de-al doilea razboi mondial astfel de nave.
Pentru fotografii si informatii despre siebelurile care au actionat in Marea Neagra vezi articolul unui colaborator al meu aici http://navy.ro/media/rmr/rmr147.pdf, pagina 55.
Aceasta postare a fost editata de bogdan1: 23 October 2015 - 10:24 AM
#51
Postat 23 October 2015 - 12:56 PM
#53
Postat 25 October 2015 - 10:47 AM
#54
Postat 27 October 2015 - 05:17 PM
LDH, la 22 October 2015 - 08:45 PM, a spus:
La prima "strigare" pare un siebel

Foto preluata de pe PGINA
Pareri?
Oricum foarte interesanta imaginea si buna de diorama
Dupa cum am promis uite aici inca unul sau doua astfel de slepuri. Desi materialul are ca subiect ceamul 417 la minutul 2.21 este un cadru lung cu doua astfel de nave cu prova in mal si pe la sfarsit inca unul cu pupa, la Mahmudia in iunie 2014.
LDH nu am cu ce sa te ajut la cererea ta, nu am astfel de planuri.
https://www.youtube....r&v=_mnnAwxwdms
#57
Postat 29 October 2015 - 05:43 PM
Nr.de înmatriculare este franțuzesc.
Nu-i de mirare, pentru că francezii au folosit AFKWX-uri, atât 353 cât şi 352.
De fapt tot ei produc şi un kit al acestei maşinării( 1/35).
Este versiunea "transport" de 2 tone şi jumătate, 6x6, soft cab cu bena înaltă şi şasiu de 5 ,181 m, kit din raşină produs de Master .Production.
http://forumkit.free...opic.php?id=187
O adevărată bijuterie.
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 29 October 2015 - 05:47 PM
#59
Postat 30 October 2015 - 05:46 PM
http://links.mkt746....DcxS0&mt=1&rt=0
Şi iarăşi, pentru Jupān Longinus, peste 60 de fotografii de pe o pagină de FB (deasupra fotografiei, īn dreapta, se dă clik pe "Continuare", pentru restul pozelor):
https://www.facebook...?type=3
...plus ceva 1/35:
https://www.facebook...&type=3
Aceasta postare a fost editata de florin44: 30 October 2015 - 06:29 PM
#60
Postat 30 October 2015 - 07:53 PM
Frumoase exemplare, recondiționate şi păstrate cum se cuvine.
Cāt despre GMC 353/Bofors MK III 40 mm, macheta cred că este kitul Hobby Boss. Reuşită n-am ce zice.
Eu am lucrat asta mai demult, printr-o conversie, aici pe forum.
http://www.cartula.r...lfbofors-40-mm/