Forum Machete,Modelism,Hobby: aerograf - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

aerograf

#1 Useril este offline   eric 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 24
  • Inregistrat: 03-February 16

Postat 18 February 2016 - 12:32 PM

Buna Am nevoie de un sfat vreau sa mi cumpar un aerograf cu care se poate vopsi cu lac si vopsea auto pe baza de diluant (sunt incepator )De pe ce site uri se poate cumpara?

#2 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12627
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 18 February 2016 - 05:15 PM

S-a vorbit despre aerografe aici
http://www.cartula.r...graf-compresor/

#3 Useril este offline   eric 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 24
  • Inregistrat: 03-February 16

Postat 18 February 2016 - 07:51 PM

Multumesc Imi pute ti spune va rog de cat trebuie sa fie duza sa pot sufla si lacul(este putin mai gros)?

#4 Useril este offline   busila 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1935
  • Inregistrat: 20-August 08
  • Location:ALBA-IULIA
  • Interests:AVIATIE

Postat 18 February 2016 - 08:36 PM

Da' cam ce vrei sa vopsesti ? ca la machetele noastre vopseaua mai groasa (nediluata) nu-i buna deloc....

#5 Useril este offline   eric 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 24
  • Inregistrat: 03-February 16

Postat 18 February 2016 - 10:30 PM

machete auto 1:18 dar vreau sa o vopsesc cu vopsea auto pe cod sa mi iasa nuanta si este cu lacul peste (vopseaua este subtire daca nu mai pun diluant dar lacul este mai gros si cel de la magazinul de vopsele a spus sa nu pun diluant mai mult de 10%).Este mai indicat un minipistol k3 decat un aerograf?

#6 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12627
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 19 February 2016 - 11:06 AM