Muzeul Aviatiei Lansare Carte
				
						#99
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 09 September 2006 - 10:32 PM
						Posibilitatile Mig-ului 29 fata de 21 sunt net superioare nici nu cred ca are rost sa vb despre acest lucru.In tot cazul decizia a fost una politica, au avut multe de "castigat" dupa urma modernizari Mig-ului 21 decat daca s-ar fi optat pentru 29.
De ce Polonia, Ungaria, Slovacia, Bulgaria s-a optat pentru pastrarea in serviciu in timp ce la noi avioane care au resursa de zbor stau "la soare"?
						
						
						
					
				De ce Polonia, Ungaria, Slovacia, Bulgaria s-a optat pentru pastrarea in serviciu in timp ce la noi avioane care au resursa de zbor stau "la soare"?
Aceasta postare a fost editata de tomcat_ct: 09 September 2006 - 10:37 PM
				
						#100
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 09 September 2006 - 10:33 PM
						Sus pe acoperis   
 
Glumesc, in sala este un pasaj care inconjoara tot perimetrul; este amenajat partial pt expozitie, si, ca urmare, este accesibil: partea buna este ca are o balustrada teapana, de unde mi-am fixat aparatul ca sa bag expunerile astea lungi de 3 secunde (nu mi-am adus trepiedul, ca nu m-am asteptat sa fie intuneric in muzeu...)
						
					
					
				Glumesc, in sala este un pasaj care inconjoara tot perimetrul; este amenajat partial pt expozitie, si, ca urmare, este accesibil: partea buna este ca are o balustrada teapana, de unde mi-am fixat aparatul ca sa bag expunerile astea lungi de 3 secunde (nu mi-am adus trepiedul, ca nu m-am asteptat sa fie intuneric in muzeu...)


 Ajutor
			
		
 Sus




