Forum Machete,Modelism,Hobby: Oare chiar avem nevoie de F-16 - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Oare chiar avem nevoie de F-16

#61 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12688
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 31 October 2006 - 08:55 AM

Citeaza

Culmea e ca tin minte show-ul cu pricina, si-mi aduc aminte ca tocmai asta era concluzia lor, ca tabla a fost cu buba... Asadar?....
Ai dreptate, dar au fost doua documentare, e drept cel de care zic eu e facut de ....englezi! ;-)
Dar vorba lui MiG, cum ramine cu F-16? Eu zic: ca-n tren! :-)

Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 31 October 2006 - 08:57 AM


#62 Useril este offline   caligula 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 34
  • Inregistrat: 16-August 06

Postat 31 October 2006 - 11:16 AM

tomcat_ct, la Oct 30 2006, 05:35 PM, a spus:

Reglarea debitului de aer catre motor la F-14, F-15, Tornado se face prin rampe care au sarcina in functie de regimul de zbor sa controle cantitatea de aer necesara functionari optime a motorului.In momentul in care compresorul primeste mai mult aer decat are nevoie apare fenomenul de pompaj.

Se poate opserva rampa




8-) unul din baietii din VF-41 care a doborat un SU-22 libian in 1981.

Aceasta postare a fost editata de caligula: 31 October 2006 - 11:20 AM


#63 Useril este offline   Robotzel 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 175
  • Inregistrat: 18-April 06

Postat 31 October 2006 - 11:35 AM

detaliu

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 14.jpg


#64 Useril este offline   AdyAero 

  • Die-cast 1:72
  • Grup: Members
  • Postari: 1360
  • Inregistrat: 07-August 06
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Auto 1:72 plastic & diecast

Postat 31 October 2006 - 12:20 PM

Chestia cu gratarele care au rol in linistirea curentului de aer o stiu de la un coleg care mi-a aratat axonometriile gasite de el, unde scria ca asta e rostul lor. Proiectul lui de Calculul si Proiectarea Structurilor Aeriene a fost facut pe SU-27, care era avionul lui de suflet si puricat destul de serios de profu' de seminar. Am fost de fata la o discutie in care ii explica profu' ca si el stie de SU-27 ca ar avea grile de linistire.
Acum e posibil ca axonometriile (desenate de vestici) sa fie facute gresit sau cu date incomplete, avionul fiind din est. Deci daca v-am 'mintit' v-am mintit fara stiinta mea, fiind si eu 'mintit' de altii :-)

#65 Useril este offline   MiG 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 827
  • Inregistrat: 19-January 05

Postat 31 October 2006 - 02:33 PM

apropos de ce spune ady aero mi-ar veni in minte (dar e o simpla analogie) ampenajele -grila la cateva din rachetele rusilor (vympel) , si mai nou la MOAB

#66 Useril este offline   MiG 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 827
  • Inregistrat: 19-January 05

Postat 22 November 2006 - 10:26 PM

Nu stiu daca are legatura cu nefericitul accident de astazi, dar pe site-ul postului realitatea am citit ca incepand din primavara lui 2007 incepe retragerea din serviciu a Lancerului. E real?

#67 Useril este offline   Kamob 50 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1970
  • Inregistrat: 13-May 06

  Postat 22 November 2006 - 11:58 PM

Intelegi ce vrei; primeste ca o parere personala: in aviatie nu e ca la auto, sa te sui si sa pui contactul... ca, in cel mai fericit caz, mori numai tu;ca sa inlocuiesti in 2007 un tip de aeronava, trebuia ca prin 2005-2006 sa fi avut piloti pregatiti sau trimisi la pregatire pentru un tip desemnat clar de nava de lupta, si asta inca nu s-a vazut.

Citeste care este situatia (destul de pertinenta zic eu):
http://stiri.zoot.ro/masinaria-de-razboi-n...ile,178534.html

Eu zic sa lasam zvonurile si sa asteptam un pic; cred ca solutia aleasa va fi in functie de nevoile reale al Romaniei, si nu ale unui scenariu SF :pint:

#68 Useril este offline   FlyBoy 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1937
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Location:Bucuresti

Postat 23 November 2006 - 12:07 AM

Dumnezeul sa- il odihneasca si sa ii protejeze familia :pint:

"Căpitan-comandorul Dan-Andrei Ghica-Cucerca, pilotul avionului MiG 21 LanceR prăbuşit astăzi īn judeţul Arad, şi-a pierdut viaţa.

Pilotul avea 39 de ani, era căsătorit şi avea o fetiţă īn vārstă de 7 ani. Din anul 2004 īndeplinea funcţia de instructor şef zbor la Baza 71 Aeriană Cāmpia Turzii, avea peste 700 de ore de zbor, din care aproximativ 650 pe MiG 21 LanceR.

O comisie a Statului Major al Forţelor Aeriene, condusă de general de flotilă aeriană Ion Ştefan, continuă cercetarea īmprejurărilor īn care s-a produs accidentul.

Conducerea Ministerului Apărării īşi exprimă regretul pentru tragicul accident şi este alături de familia īndoliată a căpitan-comandorului Dan-Andrei Ghica-Cucerca, căzut astăzi la datorie.


Biroul de Presă al Ministerului Apărării"

#69 Useril este offline   MiG 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 827
  • Inregistrat: 19-January 05

Postat 23 November 2006 - 12:25 AM

@kamob..de ce intreb? si cand au fost retrase 23 si 29 tot asa pe N.V. s-a facut. A aparut intai un "zvon" in presa, dupa cateva sapt a spus si ministrul si cu asta basta. Sa speram ca nu urmam exemplul Cehiei care a stat cativa ani buni fara supersonice.

Aceasta postare a fost editata de MiG: 23 November 2006 - 12:34 AM


#70 Useril este offline   Kamob 50 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1970
  • Inregistrat: 13-May 06

Postat 23 November 2006 - 01:07 AM

MiG, la Nov 23 2006, 01:25 AM, a spus:

@kamob..de ce intreb? si cand au fost retrase 23 si 29 tot asa pe N.V. s-a facut. A aparut intai un "zvon" in presa, dupa cateva sapt a spus si ministrul si cu asta basta. Sa speram ca nu urmam exemplul Cehiei care a stat cativa ani buni fara supersonice.

Dar nu au fost inlocuite cu altceva... MiG-ul 21 zbura de ceva zeci de ani...

#71 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12688
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 23 November 2006 - 10:03 AM

Dumnezeu sa-l ierte. Saracul, incercind sa scoata avionul din raza locuita, nu a mai apucat sa se catapulteze.


Citeaza

...ca incepand din primavara lui 2007 incepe retragerea...
Pai daca treaba merge tot asa nu mai au ce retrage, decit eventual inlocui :pint:

#72 Useril este offline   Bill 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1879
  • Inregistrat: 06-December 04

Postat 23 November 2006 - 10:21 AM

Sa-i fie tarina usoara :cry:
Bill

#73 Useril este offline   tomi 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 771
  • Inregistrat: 11-January 05
  • Location:Constanta / Trier
  • Interests:Aviatie - WW II & Jets

Postat 23 November 2006 - 10:55 AM

Incepand din 2007 incepe retragerea treptata a Mig-ului 21 Lancer fiecare a avion are alocate un nr de ore pe an pentru a putea zbura pana in 2010-2012 cel putin acesta este planul pe hartie!!! :hammer:

#74 Useril este offline   goposaurus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2091
  • Inregistrat: 22-June 06
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aviatia, in general

Postat 23 November 2006 - 04:20 PM

Sa-i fie tarana usoara! :cry:
Escadrila albastra a mai cerut un pilot...

#75 Useril este offline   eugen 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1530
  • Inregistrat: 02-November 04
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aviatie post WWII

Postat 24 November 2006 - 09:19 AM

Sa-i fie cerul aproape!

Pana la urma de ce cad MiG-urile? Omul sau masina?

#76 Useril este offline   aviatie 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 564
  • Inregistrat: 13-August 06

Postat 24 November 2006 - 01:33 PM

DUMNEZEU SA-L ODIHNEASCA IN PACE.

#77 Useril este offline   ovi one 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 99
  • Inregistrat: 02-June 06

Postat 24 November 2006 - 03:52 PM

Zic si eu: Dumnezeu sa-l ierte pe biet omul acela cazut linga Arad!
Altfel, zicea Kamob mai sus ca "in aviatie nu i ca la auto''...sa se schimbe totul asa pe nepusa masa, si brusc sa ne trezim ca avem noile avioane multirol in curte.
Asta i valabila la altii mai gospodari, ca sa zic asa...
La noi s-a intimplat si se intimpla in continuare........
Va spun din experienta personala dobindita in ani intr-o unitate de rachete antiaeriene.Kub-rile, 3M9-le, exact asa au venit, fara nici un fel de pregatire prealabila si la fel a venit si HAWK-ul, ca bruma.
Concluziv, ca parere personala acum ca e si Frunzaverde ministru: avionul multirol care va schimba LanceR-ul este F-16.
Cu siguranta vom vedea detalii in martie 2007.

#78 Useril este offline   zapacitu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 335
  • Inregistrat: 13-August 06

Postat 24 November 2006 - 04:21 PM

Citeaza

Va spun din experienta personala dobindita in ani intr-o unitate de rachete antiaeriene.Kub-rile, 3M9-le, exact asa au venit, fara nici un fel de pregatire prealabila


In cazul asta am niste intrebari, daca se poate :pint:
Cand a sosit KUB-ul? Stiu ca inainte de 89, dar mai exact? Ce unitati l-au avut in dotare? Si cam ce inseamna fara pregatire - nu s-au facut evaluari/cursuri/trageri in URSS cu el inainte de achizitie?

#79 Useril este offline   ovi one 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 99
  • Inregistrat: 02-June 06

Postat 24 November 2006 - 04:45 PM

Raspuns: KuB a venit in 1978 in Bucuresti; in provincie nu stiu exact cred ca ceva mai tirziu; 3 unitati; la 10 ani de la sosirea in tara in scoala militara nu se facea nimic; se invata totul individual, dupa repartitie, la unitatea cu pricina.
n-au fost cursuri si trageri prealabile venirii lor; dupa da, odata la 3 ani

#80 Useril este offline   curec_christian 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 606
  • Inregistrat: 13-December 04

Postat 25 November 2006 - 01:54 PM

Salut,

O sa revin un moment la cele afirmate de Alexandru privind accidentul de Concorde de pe CDG.

Exista doua depozitii ale unor pompieri aflati de serviciu in momentul accidentului (situati intr-o zona de unde se vedeau destul de bine pistele de decolare) care mentoneaza apartitia flacarii undeva cu 200-250 de metri inainte de locul unde se presupune ca aeronava a agatat piesa de metal.
Depozitiile celor doi nu au fost luate in considerare deoarece sunt singulare :pint: (si s-a considerat ca se putea sa se fi inselat) si nu se coroboreazea cu alte date. :-P

Cert este ca in zona mentionata de cei doi, betonul pistei era extrem de deteriorat iar reparatia a fost amanata datorita traficului intens si a faptului ca o parte din curse trebuiau preluate de celelate aeroporturi din Paris.
Oricum la o saptamana dupa accident acea portiune de pista a fost reparata.

Din pacate daca ar fi adevarat, responsabilitatea producerii accidentului ar fi in cu totul alta parte si ar arunca o mare umbra de indoiala asupra securitatii unuia dintre cele mai mari aeroporturi din lume.


Christian


PS - Dar probabil ca nu e o simpla coincidenta prabusirea partiala a acoperisului terminalului 2F. Accident soldat cu morti si raniti.
De fapt CDG este un aeroport foarte sigur, nu-i asa. :-P :-) ;-)

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi