Forum Machete,Modelism,Hobby: Oare chiar avem nevoie de F-16 - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Oare chiar avem nevoie de F-16

#81 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12688
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 25 November 2006 - 04:25 PM

Christian, exact de aceste marturii spuneam si eu!

#82 Useril este offline   MiG 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 827
  • Inregistrat: 19-January 05

Postat 25 November 2006 - 04:40 PM

Chestia cu betonul degradat poate parea plauzibila desi e putin probabila, data trecuta se vorbise de niste teorii ale conspiratiei, avioane ale presedintelui, etc.

#83 Useril este offline   zapacitu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 335
  • Inregistrat: 13-August 06

Postat 25 November 2006 - 05:02 PM

Citeaza

Chestia cu betonul degradat poate parea plauzibila desi e putin probabila, data trecuta se vorbise de niste teorii ale conspiratiei, avioane ale presedintelui, etc.


Chiar foarte plauzibila daca adaugam faptul ca tehnicienii Air France tocmai lucrasera la trenul principal dreapta si au uitat sa monteze o piesa - un fel de bucsa. :pint: Nu e teoria conspiratiei, e real - au si recunoscut, dar au spus ca asta nu avea cum sa provoace explozia pneului - asta desigur pe o pista perfecta.
O roate care face 8-uri pe o pista ca drumurile noastre la peste 100 la ora poate exploda si fara sa dea peste o bucata de DC-10...

#84 Useril este offline   ovi one 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 99
  • Inregistrat: 02-June 06

Postat 03 December 2006 - 02:51 PM

Buna ziua domnilor.

A "rasuflat"pe Antena 3 una din informatiile pe care M.Ap.N se tot cazneste sa le mascheze : Finmeccanica confirma presei straine dar si celei romanesti interesate de subiect, faptul ca "este in carti" pentru a livra Romaniei C-27J Spartan.
Intrebat desprea asta, purtatorul de cuvint al M.Ap.N. a confirmat si el, e drept cu "jumate' de gura", faptul ca ministerul a initiat de ceva timp o licitatie publica in vederea inlocuirii An-urilor. Amuzant este ca, intrebat fiind in continuare, "bine da' daca i o licitatie publica, spuneti ne va rugam si ceilalti competitori", el a raspuns "imi pare rau dar nu se cunosc" 8-) .
Legatura cu F-ul 16 presupun c o intuiti. Lockheed prin Finmeccanica ne vinde C-27 J, tot Lockheed, dar dupa martie 2007 ne va vinde avionul multirol ( F-16 versiunea poloneza de 37 milioane bucata).
Acum, nu ca ar fi rau, dar fiind pe bani publici zic ca trebuia sa stie macar M.Ap. N, inainte ............ :-D
Sunt curios de reactia suedezilor de la SAAB Bofors :-x

Am onoarea....!

#85 Useril este offline   Kamob 50 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1970
  • Inregistrat: 13-May 06

Postat 03 December 2006 - 03:05 PM

;-) :hammer: :-D :hammer:
Hai ca-i buna!!!!

#86 Useril este offline   goposaurus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2091
  • Inregistrat: 22-June 06
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aviatia, in general

Postat 03 December 2006 - 03:33 PM

Din cate stiu eu, Romi poate sa confirme, pe la Otopeni (a se citi Baza 90) s-au vehiculat numele a 2 firme care intentionau sa ne vanda avioanele de transport care sa inlocuiasca AN-urile, si anume CASA si ALENIA. Agreat de pilotii nostri ar fi fost Spartanul: poate incarca aceiasi paleti ca si Hercules, nu are problemele de centraj ale avionului CASA, are parametri de zbor mai buni, si , nu in ultimul rand, la ROIAS doar Spartanul a fost prezentat in zbor. Mai sunt cu siguranta si alte motive de care, probabil, nu am cunostinta.
Cat despre viitorul avion multirol, vorba unui confrate intru ale machetismului, sa asteptam pana in 2007 si vom vedea... 8-)

#87 Useril este offline   ovi one 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 99
  • Inregistrat: 02-June 06

Postat 03 December 2006 - 03:53 PM

Background-ul tehnic pe care se fundamenteaza decizia de a lua Spartan e ca sa zic asa mai mult decit logic, e "beton".
Strict machetistic, va recomand cu caldura kit-urile de conversie pt. F-16I facute de Isradecal. Sunt cea mai eficace modalitate de a "face" un F-16 romanesc.Includ aici si armamentul specific.

#88 Useril este offline   Tatuca 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 236
  • Inregistrat: 09-August 06

Postat 05 December 2006 - 09:57 PM

Salut!

Un articol In Jurnalul

http://www.jurnalul.ro/articol_67781/licit...la_aparare.html

#89 Useril este offline   Kamob 50 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1970
  • Inregistrat: 13-May 06

  Postat 05 December 2006 - 10:22 PM

http://www.c-27j.ca/...x.php?lang_id=1

C295 este un ATR-72 militarizat, iar C-27 e un concept dedicat de pe planseta; in link-ul de sus aveti toate datele pentru cel de-al doilea.
Ca de obicei, participa cine vrea si iese cine trebuie.

Pax!

#90 Useril este offline   Arhi 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 591
  • Inregistrat: 05-October 05

Postat 06 December 2006 - 06:57 AM

Din pacate, tragedia de la Arad demonstreaza, o data in plus, ca nu avem nevoie de avioane cu un singur motor. Daca va mai amintiti kitul F-18 Italeri 1/48 cu insemnele elevetiene... stiu ca m-am intrebat cand l-am vazut prima data, acum vreo 10 ani, de ce au ales elvetienii F-18. La un relief cum au ei, nici nu se putea o solutie mai inteligenta! Da, e mai scump, dar nu-l pierzi definitiv daca se defecteaza un motor...

#91 Useril este offline   goposaurus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2091
  • Inregistrat: 22-June 06
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aviatia, in general

Postat 06 December 2006 - 04:17 PM

Arhi, stai putin! Ce legatura are caderea Mig-ului cu numarul de motoare? Ca parca se vehicula zvonul cum ca a fost o defectiune la instalatia de oxigen. Sau stii mai multe decat mine, caz in care te rog sa ma pui la curent cu noutatile. (n-am vrut sa fiu sarcastic :lol: )

#92 Useril este offline   goposaurus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2091
  • Inregistrat: 22-June 06
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aviatia, in general

Postat 06 December 2006 - 04:30 PM

Iar apropos de scandalul din presa in legatura cu noul avion de transport care sa inlocuiasca An-urile 24,26 puteti da o cautare pe Google in cu performantele ambelor si apoi face o comparatie. Nu trebuie sa credeti tot ce apare in presa noastra libera (la gura). Parerea mea!

#93 Useril este offline   toni 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 348
  • Inregistrat: 10-December 04

Postat 06 December 2006 - 07:35 PM

tocmai am inteles ca licitatia a fost castigata de catre c27 Spartan..7 aparate..!

#94 Useril este offline   Vali 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 694
  • Inregistrat: 06-October 05
  • Location:Lugoj

Postat 06 December 2006 - 07:59 PM

Fain, personal am fost impresionat de evolutia Spartan-ului la Kogalniceanu, neandraznind sa visez ca-l voi vedea vreodata cu insemne romanesti...Si parca n-as crede ca ploua in ele ca-n Dacii cum spun ziaristii!

Acum sa revenim la ce ne doare: cine face kit-uri de Spartan??

#95 Useril este offline   Arhi 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 591
  • Inregistrat: 05-October 05

Postat 06 December 2006 - 09:59 PM

:lol: Se pare ca Spartanu-i tare renumit, dupa cate kituri exista...
Iata-l aici, doar in lemn si la un pret pentru lucruri mai bune:
http://www.collector...tail.asp?ID=987

Gopo, nu ma refeream la nu stiu ce defectiuni academice, ci la un principiu!

#96 Useril este offline   caligula 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 34
  • Inregistrat: 16-August 06

Postat 07 December 2006 - 04:28 PM

Grecia, Bulgaria si acum Romania

http://www.airforce-...ojects/spartan/ :hammer:

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi