Forum Machete,Modelism,Hobby: Fiat 666 - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Fiat 666

#1 Useril este offline   SteelMaster 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2446
  • Inregistrat: 12-April 05

Postat 25 February 2007 - 05:59 PM

Iata-l si pe fratele putin mai mare al lui 626.
M-am gindit ca nu ar strica sa pun citeva, doar citeva foto, dupa succesul de care s-a bucurat 626.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: A.jpg


#2 Useril este offline   SteelMaster 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2446
  • Inregistrat: 12-April 05

Postat 25 February 2007 - 06:00 PM

A 2-a.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: B.jpg


#3 Useril este offline   SteelMaster 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2446
  • Inregistrat: 12-April 05

Postat 25 February 2007 - 06:01 PM

A 3-a.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: C.jpg


#4 Useril este offline   SteelMaster 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2446
  • Inregistrat: 12-April 05

Postat 25 February 2007 - 06:02 PM

Si ultima.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: D.jpg


#5 Useril este offline   AlexGiuglea 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 419
  • Inregistrat: 29-April 06

  Postat 25 February 2007 - 09:04 PM

Frumoasa uzura... :whistle: Uleiuri? Tempera? Aerograf?

#6 Useril este offline   SteelMaster 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2446
  • Inregistrat: 12-April 05

Postat 25 February 2007 - 09:28 PM

Da, este un camuflaj de iarna australa sub-ecuatoriala, uleiuri temperate date cu topograful.
Scuzele mele, dar la asa intrebari, raspunsul este mai mult decit ... cuminte.
QED la ceea ce spuneam unora si altora, care-si vor aduce aminte.

#7 Useril este offline   GRIZZLEA 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1496
  • Inregistrat: 02-August 05
  • Location:Bucuresti
  • Interests:The One True Scale.
    Scara 1:48.

Postat 26 February 2007 - 08:01 AM

SteelMaster, la Feb 25 2007, 09:28 PM, a spus:

QED la ceea ce spuneam unora si altora, care-si vor aduce aminte.


Adevarat, ar fi fost un model reusit, daca nu ai fi gresit intr-un mod atat de rusinos, UZURA ! Pai, in primul rand, nuantele "mizeriei" precum si ruginii & stuff, sunt TOTAL eronate conform ultimului nuantier acceptat de experti ! Bine ca nu ai insistat cu "noroiul", altfel ai fi fost chiar ridicol...

Ce sa-ti zic, SteelMasterule... EXCEPTIONAL master, pentru un minunat model...
Iar ai sa-i faci fericiti, pe verisorii italieni !!!
Banuiesc ca l-ai facut, tot pentru "Italian Kits Armor"...

http://henk.fox3000.com/italkit.htm

Felicitari !

................................................................................
.

Cei interesati, pot gasi mai multe fotografii ale acestui master, aici:

http://www.unosettantadue.net/component/op...,492.0/lang,en/

Aceasta postare a fost editata de DRAGOS: 26 February 2007 - 08:24 AM


#8 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12683
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 26 February 2007 - 08:58 AM

Citeaza

Da, este un camuflaj de iarna australa sub-ecuatoriala, uleiuri temperate date cu topograful.
Scuzele mele, dar la asa intrebari, raspunsul este mai mult decit ... cuminte.
SteelMaster, uiti un lucru esential: nu toti s-au nascut experti in machetism, unii mai sunt si inceparori si invata de la cei mai mari. Ca atare, pun unele intrebari, ce pentru cei avansati par naive, deplasate. Asta nu inseamna ca nu trebuie sa li sa raspunda pentru lamurirea lor, chiar daca, aparent, pare pierdere de vreme!

Macheta arata intr-adevar bine. Se vede mina priceputa.

#9 Useril este offline   FlyBoy 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1937
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Location:Bucuresti

Postat 26 February 2007 - 12:35 PM

Foarte frumos chiar si pentru un ochi profan ca al meu !!! :-)

Dar totusi uzura aia...si auzi tu...vopsit in alb...o fi rulat pe la Polu' Nord...!!!

Lasand gluma la o parte, care e a ei si isi stie locul..., conotatia de Master din nickname presupune ca esti un maestru si o persoana care stie multe si impartaseste din experienta, ca atare rabdator cu... novicii... si cu aia care te sperie prin magazine si iti dau preinfarct :lol: si cu cei care inca deprind tainele si nu fac deosebirea intre un Master si o Macheta.

Sper ca nu am deranjat si inca o data FELICITARI MAESTRE!!! :whistle:

Aceasta postare a fost editata de Flyboy: 26 February 2007 - 12:39 PM


#10 Useril este offline   SteelMaster 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2446
  • Inregistrat: 12-April 05

Postat 26 February 2007 - 08:50 PM

Si acum un raspuns, din start atentionez ca va fi destul de lung.

1. Din motive mai mult sau mai putin normale, nu mai raspund la nici un PM. Scuzele mele, cei care stiu adresa de mail o pot folosi cu incredere, chiar si pentru injuraturi.

2. Sa stii ca nu sint deloc manios, dar absolut deloc. In mod sigur nu aceeasi ar fi fost situatia acum 1-2 ani. Acum insa ... Este chiar nostim. Puteai sa spui in direct, nu era nici o suparare. Si multumesc.

Multumiri pentru aprecieri. Motivul principal al ultimelor postari a fost acela de a face cunoscute si oarece vehicule Italienesti, pe roti si nu blindate. Sint convins ca pentru multi Italia inseamna AB 41-43, tot felul de Semovente, AS 42, Lancia 3RO si poate inca alte citeva. Pot sa va spun ca au avut si ei, ca si Germanii, o sumedenie de vehicule in multe variante, multe chiar mai interesante si spectaculoase. Celelalte motive, secundara, sint secundare dar l-as aminti pe cel "ca-mi place sa umblu pe forum-uri".

Si acum capitolul scuze. Scuzele mele AlexGiuglea pentru raspunsul poate in 2 peri si cu iz de bascalie. Sincer, intrebarea mi s-a parut cam in acelasi ton sau pe acolo. Si iata de ce : incepind din APRILIE 2006 am postat, in master, Fiat 666 ( prima faza ), Alfa Coloniale, Fiat 626 si fiat 666 ( modelul final ). Am vazut ca te pasioneaza si faci "taratoare". Concluzia a fost ca te intereseaza cam tot ce se posteaza la acest capitol si esti obisnuit cu ce ma cam chinuiesc eu sa fac. Si ca, in plus si nu obligatoriu, te-ai mai uitat si in urma , unde se gasea si un Schneider. Concluzie gresita, deci scuze.
Ma asteptam insa la o replica de uimire, furie, ironie sau orice altceva pentru raspunsul dat.
Vad insa ca ai un avocat. daca l-ai ales, rau ai ales, daca nu de ce s-a bagat ?

Explicatie la ce am spus mai sus : DPDV personal, pot considera raspunsul meu drept o glumita nevinovata iar AlexGiuglea drept o insulta. Z-mare face si el o "glumita" ( remember old chap ? ) pe care as fi putut si eu sa o consider cel putin deplasata. Diferenta - apartenenta la "bisericute" diferite. As putea spune ca m-am racorit. De fapt este o ilustrare a ... BUMERANGULUI.

Nu contest ca incepatorul are nevoie de sfaturi, un ghid, indrumari sau mai stiu eu ce.
Nu contest dreptul de a pune intrebari. Si dreptul de a ti se raspunde. Intrebarea mea este : stim sa intrebam, stim ce vrem sa aflam ?
Ma asteptam, mai de mult nu acum, sa intrebe cineva macar ce sint parascoveniile alea de masini. Nimic. Si nu-i cu suparare, absolut deloc.
Si cu impartasitu' - pai cum sa facem ? Povestit oral sau in scris ? Fara nici un fel de gluma. Vad ca se poarta in scris - unii cred ca ar scoate un compendium de modelism cu cit text au produs, bun de pus alaturi de FAQ-ul lui MIG ( tot se plingea cineva ca sint prea multe poze si prea putin text ). Sincer, care crezi ca ar fi solutia, Flyboy pentru asa ceva ?
Exista riscul de a ti se spune : pai asta stiu, asta am mai facut, asta nu-i problema, la asta ma pricep, etc. Pentru ca ceea ce vezi in foto poate face oricine, aproape oricine. Trebuie doar antrenament. Intensiv. Si nu de tastatura. Creion, cutter, rigla, lipici, chit, vopsea, tot tacimul. Si o buna corelatie intre creier, ochi si mina. Plus 2-3 simturi acolo. Lucruri pe care la stiti toti foarte bine. Nimic nou sub soare.
Deci : text nu fac, avind in vedere un mai vechi indemn al un forum-ist - "ba, p-asta nu-l mai citi". Cu foto ? Am sa "recidivez" in incapatinare doar inca odata, cind am sa schimb scara si modelul merita vazut, cel putin de catre unii, sint convins.
Practic ? Nu prea am cum si nici unde.

Sint curios daca, dupa destula vreme, se mai incinge tarita.
Ca prea miroase a dilutie p-acilea.

#11 Useril este offline   FlyBoy 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1937
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Location:Bucuresti

Postat 26 February 2007 - 10:41 PM

Apreciez sincer raspunsul ca pe o lectie despre cum sa ... te grabesti incet. Personal nu imi cuantific realizarile in pagini de text si daca stau sa ma gandesc mai bine, nu am "pasat" mai departe decat chestiile - a se citi tehnicile sau trick-urile - pe care le-am exeprimentat pe cont propriu. Ai sa remarci ca cel putin la capitolul articole stau foarte, foarte prost. Pentru ca nu scriu, cum afacut aia sau ailalta, nu imi descriu kiturile, decat daca personal le consider super realizari - rar ce-i drept - si in general am invatat sa mai tac. Asta apropos de MiG... :-)

Inca nu am invatat sa nu sperii oamenii (vezi episodu' de la UMF) confuzand persoanele...:lol:

Daca nimeni de pe acest forum n-a gasit cu cale sa se intrebe ce-i cu "parascoveniile alea" - pe care personal le consider niste realizari de exceptie - te-ai gandit ca poate sunt prea putini amatori ai genului? Sau poate ca ii cam lasi pe toti cu gura cascata?

Te rog sa nu generalizezi! Nu oricine poate face mastere! Sau mai corect "Nu oricine vrea si stie cum sa faca mastere, sau are disponibilitatea". Asta era ideea care trebuia desprinsa. Sincer, imi pare rau daca ai inteles gresit. Tu iti expui munca asemenea tuturor care mai au ceva de impartasit pe aici, printre care uneori ma numar si eu.

Reactiile de gen

Citeaza

Am sa "recidivez" in incapatinare doar inca odata, cind am sa schimb scara si modelul merita vazut, cel putin de catre unii, sint convins.
par chestii de genul "Imi iau jucariile si plec" sau a la Mark Twain "Ce imi dai sa te las sa vopsesti gardul MEU

Incearca sa retii ca oamenii care iti apreciaza munca o fac in mod sincer, si repet ma numar printre ei, dar asta nu ma opreste sa iti relatez cele de mai sus.

Cineva aici pe forum a facut la un moment dat o remarca, as spune "brutala" avand in vedere contextul (remember Yo'all Brodars, Smerenia e cheia :lol: ) dar acum stiu ca nu era rau intentionat. Ceea ce sper si in cazul tau. :-)

:whistle: din plin, si spor la treaba! Zeul Modelismului inca nu s-a nascut !!! :hammer:

Aceasta postare a fost editata de Flyboy: 26 February 2007 - 10:44 PM


#12 Useril este offline   GRIZZLEA 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1496
  • Inregistrat: 02-August 05
  • Location:Bucuresti
  • Interests:The One True Scale.
    Scara 1:48.

Postat 27 February 2007 - 07:05 AM

"...te-ai gandit ca poate sunt prea putini amatori ai genului..."

Fiind io nitel confuzat, fratioare FlyBoy, nu prea inteleg la care gen (modelistic) faci matale referire...
Pai, daca te referi la AFV-uri (nu conteaza scara), cel putin la prima vedere ar fi ceva amatori pe acest forum. Iar "soft-skin"-urile, zic io ca fac parte din acest gen...
Deci, un amator de afv-uri (cum zici ca ai devenit si tu), ar trebui sa fie interesat de toate aspectele acestor masinarii, CHIAR DACA NU SUNT "panzerotigropantere"...
Si... chiar si la aceste "binecunoscute" feline, lucrurile nu-s chiar asa de simple, cum multa lume tinde sa creada.
Nu zic ca nu-i amuzant sa dezbatem doctoral nuantele camuflajelor... si sa ne dam cu parerea spumos, despre vasta paleta cromatica "corecta" a roginii, noroiului si uzurii... DAR, aceste masinarii includ povesti TEHNICE si ISTORICE cu mult mai interesante, decat acest oarecum indigest festin coloristic...

De ce crezi ca doar fratii avionisti, trebe sa discute in mod serios si cu multa migala, fiecare detaliu tehnic al fiecarei subvariante pe care o construiesc... si asta spre cinstea lor ?!?
Crezi ca noi, afevisti, sau cei care zic ca au o aplecare spre acest "gen", nu ar trebui sa tratam subiectele noastre cu aceeasi CURIOZITATE ? Si nu crezi ca un incepator, ar trebui sa-si porneasca tirul de intrebari de neoprit, pornind de la spectele "fundamentale" ale "genului" amintit de matale ?

Caci, pana la cromatica ruginii si noroiului, mai este ceva cale...

#13 Useril este offline   FlyBoy 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1937
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Location:Bucuresti

Postat 27 February 2007 - 09:35 AM

DRAGOS, saru-mana!

Imi "inchiputuluisem" ca realizarile lui SteelMaster intra mai degraba la capitolul auto! De aici concluzia trasa cu prastia despre amatorii genului :whistle:

Imi recunosc deci greseala din acest punct de vedere, cum spuneam si cum am placerea sa o repet, si mie imi plac realizarile sale, atat dpdv tehnic cat si ca inedit al subiectului, mai ales ca eu personal ma inscriu cu mult succes la capitolul mentionat de el

Citeaza

pentru multi Italia inseamna AB 41-43, tot felul de Semovente, AS 42, Lancia 3RO si poate inca alte citeva
.

Nici macar nu faceam pledoaria vreunui gen anume, sper ca s-a remarcat chestia asta, sau apologia altuia, vezi zburatoare. Eu mai degraba faceam referire la o atitudine!

Cam atat am mai avut eu de zis pe subiect.

Va urez in continuare succese si concordie :lol:

Aceasta postare a fost editata de Flyboy: 27 February 2007 - 09:38 AM


#14 Useril este offline   SteelMaster 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2446
  • Inregistrat: 12-April 05

Postat 27 February 2007 - 06:51 PM

Nefolosind "quote" ai intrat in "ceata", Fly. Nu ma refeream la tine apropo de diluviile ... textuale.

Ca sa clarificam : accept morala de la cei care sint apti cel putin sa se aplece sa ridice piatra. Altfel ... Nu sintem decit "Lupi Moralisti". Si la acest capitol forumul EXCELEAZA cu vreo citeva exemple.

"Jucariile" ... le-am luat mai demult de aici si le-am dus in alta parte. Si apropo - vad ca, pina la urma, mai face chestia asta cineva, ceea ce este foarte bine.
Le-am dus pentru ca, nu-i asa, nefiind blindate nu prea-si aveau locul. Am postat insa foto si vazind ca parca prea-i mult text. Greseala mea, mi-o insusesc si voi corecta.
A-l amesteca pe mr. Twain here, sounds like hell.
"Amatori ai genului" - as zice ca-i un eufemism. Cu foarte mare surprindere am auzit ca sint unii care cunosc unele modele de vehicule doar dupa ... codul numeric al modelului.
Si daca softskin-uri si multe alte vehicule pe roti nu ar fi fost, razboaiele ar fi durate max o luna iar modelismul militar n-ar mai fi existat.

Ca incheiere, ma gindeam ca poate ar mai fi fost multe de spus, topicul trecind si in alte zone. Si m-ar fi tentat sa dezvolt fara a ma gindi la CLICK-ul final. O singura "strimba" a sa bag, totusi. Sindromul "Liviu" a fost excelent de bine preluat, implementat si dezvoltat. Ar fi de bon-ton sa i se plateasca oarece redevente. Mai ales ca n-a avut parte de ... CLICK.

#15 Useril este offline   crios 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4898
  • Inregistrat: 29-November 04

Postat 27 February 2007 - 07:07 PM

Am si eu o intrebare: e asa de complicat sa ne tinem de un subiect fara sa incepem sa batem campii pe toate planurile?
Bafta!

#16 Useril este offline   dany 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4875
  • Inregistrat: 24-November 06

Postat 27 February 2007 - 09:31 PM

FELICITARI Steel Master!!! Raportul proportilor la scara /detalii sint uluitoare . Ma uit de jumate de ora la poze si clatin din cap a mirare...Totodata tin sa te felicit pentru subiectele alese(personal ma preocupa mult ) . Ma intristeza ca primeaza importanta acordata satisfactiei ego-ului personal(si care nu tine cont de subiectul topicului) cu pretul pierderii unor teme foarte interesante si (pentru mine) binevenite. :cry:As fi vrut vrut sa aflu mai multe detalii tehnice , si putina istorie , in special de pe frontul de est ,(Franta?44-utilizat de germani).Eventual anumite conversii ale masinii reale ( in special autoutilitare , autobus , purtator tunuri AA).Apropos am avut/imprumutat si noi asa ceva ?Ce variante ;tipuri (inclusiv civile) . E ...tardiv?

#17 Useril este offline   AlexGiuglea 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 419
  • Inregistrat: 29-April 06

  Postat 27 February 2007 - 11:21 PM

SteelMaster, la Feb 26 2007, 08:50 PM, a spus:

Explicatie la ce am spus mai sus : DPDV personal, pot considera raspunsul meu drept o glumita nevinovata iar AlexGiuglea drept o insulta.

:lol: :-) :-)

N-am vrut sa supar pe nimeni :-? , cred doar ca am fost inteles gresit :cry: . Intrebarea mea a fost legata strict de executia machetei si nu a avut scopul de a ofensa pe nimeni :lol: .

Inca o data, imi cer scuze pentru confuzia creata :-) :hammer: :whistle: .

:lol: :lol: :lol:

#18 Useril este offline   eugen 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1530
  • Inregistrat: 02-November 04
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aviatie post WWII

Postat 28 February 2007 - 09:01 AM

Vorba lu' Crios:
e asa de complicat sa ne tinem de un subiect fara sa incepem sa batem campii pe toate planurile.

Ce aveti fratilor, v-au parasit nevestele? :whistle:

Aceasta postare a fost editata de eugen: 28 February 2007 - 09:07 AM


#19 Useril este offline   SteelMaster 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2446
  • Inregistrat: 12-April 05

Postat 01 March 2007 - 12:07 PM

Camion de 5 tone, similar cu Lancia 3RO.
Folosit, foto, pentru transport tancuri.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 1.jpg


#20 Useril este offline   SteelMaster 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2446
  • Inregistrat: 12-April 05

Postat 01 March 2007 - 12:08 PM

Folosit din Africa ...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2.jpg


Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi