Pagina 1 din 1
Me-109 E4/7 (Revell 1/48) - Helmut Wick
#1
Postat 03 January 2005 - 09:46 AM
Salut,
Si cum am reusit sa ma rup citeva ore bune de cotidian, cu toata nebunia sarbatorilor de iarna, am mai progresat un pic la Me-109.
Daca stau sa analizez fotografiile imi dau seama ca de departe este cea mai acurata (din punct de vedere a replicarii originalului) cabina pe care am realizat-o pina acum.
Am increcat sa nu exagerez cu dry brushingul pentru ca avionul era destul de nou, si sa il aplic doar acolo unde apar primele semne de uzura.
Zona din spatele scaunului, care este nevopsita, o sa vina acoperita de o placa metalica (fotodecupaj).
Pentru a va forma o imagine privind dimensiunile am utilizat ca referinta o moneda de 1 cent.
Oricum sunt destul de multumit de rezultat. Sper sa va placa.
As aprecia un feedback sincer din partea voastra.
LA MULTI ANI !
Christian
Si cum am reusit sa ma rup citeva ore bune de cotidian, cu toata nebunia sarbatorilor de iarna, am mai progresat un pic la Me-109.
Daca stau sa analizez fotografiile imi dau seama ca de departe este cea mai acurata (din punct de vedere a replicarii originalului) cabina pe care am realizat-o pina acum.
Am increcat sa nu exagerez cu dry brushingul pentru ca avionul era destul de nou, si sa il aplic doar acolo unde apar primele semne de uzura.
Zona din spatele scaunului, care este nevopsita, o sa vina acoperita de o placa metalica (fotodecupaj).
Pentru a va forma o imagine privind dimensiunile am utilizat ca referinta o moneda de 1 cent.
Oricum sunt destul de multumit de rezultat. Sper sa va placa.
As aprecia un feedback sincer din partea voastra.
LA MULTI ANI !
Christian
#7
Postat 03 January 2005 - 10:27 AM
N-am facut nici un 109 si nici n-am de gand sa fac asa ca in privinta acuratetii, 1-0-9 ne-ar putea spune mai mult.
Mie imi place oricum si FELICITARI.
Carlinga cum o sa fie pana la urma inchisa sau deschisa?
Parerea mea e sa fie deschisa (de parca ar conta - parerea)
Bafta!
Mie imi place oricum si FELICITARI.
Carlinga cum o sa fie pana la urma inchisa sau deschisa?
Parerea mea e sa fie deschisa (de parca ar conta - parerea)
Bafta!
#11
Postat 03 January 2005 - 05:14 PM
Buna treaba....dar:
- am indoieli in privinta culorii interiorului cocpitului: 80% inclin sa cred ca era RLM 02!
- scaunul s-ar parea sa fi fost vopsit. Avea doua manete: una pentru pozitie, a doua pentru inaltime.
- centurile de jos sint incorect prinse. Se prind exact de zona de curbura! Partea "triunghiulara" (aparatori) din zona de prindere apare mult mai tirziu! Sub scaun se vad conductele de carburant.
Pe partea stinga lipsesc:
- lampa de iluminare a bordului
- pirgia pentru deschiderea cupolei
- indicatorul unghiului de incidenta al ampenajului orizontal
- maneta de gaze (cea in pozitie aproape verticala in foto) are si comutatorul pentru pasul elicei, cu firul electric aferent.
- cea de a doua maneta este pentru controlul voletului radiatorului de ulei, deci este de culoare maro.
- "rotita" este pusa gresit pe lateralul scaunului. Defapt sint doua, una trimer pentru controlul unghiului de incidenta al ampenajului vertical, legata mecanic (prin lant) cu indicatorul mai sus mentionat. Cea de a doua actioneaza voletii trenului de aterizare. Ambele sint montate pe peretele lateral stinga.
pe partea dreapta lipsesc sau sint incorecte:
- levier pompa benzina
- lampa iluminat tablou bord
- cutia cu comutatoare are o eticheta alba
- pompa electrica de combustibil este prea sus. Pe ea sint si doua "butoane" vopsite in galben. Paralel cu podeaua, din cele doua extremitati, pleca conducte.
- de sub comotatorul pompei de benzina (cutiuta din stinga porthartului) pleca fire electrice spre podea
- butelia (de forma ovala!) si regulatorul de oxigen sint incotecte: cutia suport este metalica (aluminiu), cu gauri mult mai mari, dispuse liniar. Cutia nu urca pina la furtun, ci in partea superioara, lasa la vedere partea suparioara a buteliei (albastru) robinetii si manometrul.
Drybrushing-ul este bun.
La scara 1/48 aceste detalii trebuie sa fie clare si corecte. Eu le-am facut la scara 1/72!
Toate bune
Alexandru
- am indoieli in privinta culorii interiorului cocpitului: 80% inclin sa cred ca era RLM 02!
- scaunul s-ar parea sa fi fost vopsit. Avea doua manete: una pentru pozitie, a doua pentru inaltime.
- centurile de jos sint incorect prinse. Se prind exact de zona de curbura! Partea "triunghiulara" (aparatori) din zona de prindere apare mult mai tirziu! Sub scaun se vad conductele de carburant.
Pe partea stinga lipsesc:
- lampa de iluminare a bordului
- pirgia pentru deschiderea cupolei
- indicatorul unghiului de incidenta al ampenajului orizontal
- maneta de gaze (cea in pozitie aproape verticala in foto) are si comutatorul pentru pasul elicei, cu firul electric aferent.
- cea de a doua maneta este pentru controlul voletului radiatorului de ulei, deci este de culoare maro.
- "rotita" este pusa gresit pe lateralul scaunului. Defapt sint doua, una trimer pentru controlul unghiului de incidenta al ampenajului vertical, legata mecanic (prin lant) cu indicatorul mai sus mentionat. Cea de a doua actioneaza voletii trenului de aterizare. Ambele sint montate pe peretele lateral stinga.
pe partea dreapta lipsesc sau sint incorecte:
- levier pompa benzina
- lampa iluminat tablou bord
- cutia cu comutatoare are o eticheta alba
- pompa electrica de combustibil este prea sus. Pe ea sint si doua "butoane" vopsite in galben. Paralel cu podeaua, din cele doua extremitati, pleca conducte.
- de sub comotatorul pompei de benzina (cutiuta din stinga porthartului) pleca fire electrice spre podea
- butelia (de forma ovala!) si regulatorul de oxigen sint incotecte: cutia suport este metalica (aluminiu), cu gauri mult mai mari, dispuse liniar. Cutia nu urca pina la furtun, ci in partea superioara, lasa la vedere partea suparioara a buteliei (albastru) robinetii si manometrul.
Drybrushing-ul este bun.
La scara 1/48 aceste detalii trebuie sa fie clare si corecte. Eu le-am facut la scara 1/72!
Toate bune
Alexandru
#12
Postat 04 January 2005 - 09:10 AM
Salut Alexandru,
Asa e – detaliile pe care le-ai descris nu sunt exacte si iti multumesc pentru corectie.
Oricum e cea mai acurata cabina pe care am facut-o eu pina acum.
Sper ca urmatoarea sa contina si toate detaliile descrise de tine in rindurile de mai sus.
Christian
Asa e – detaliile pe care le-ai descris nu sunt exacte si iti multumesc pentru corectie.
Oricum e cea mai acurata cabina pe care am facut-o eu pina acum.
Sper ca urmatoarea sa contina si toate detaliile descrise de tine in rindurile de mai sus.
Christian
#14
Postat 04 January 2005 - 09:58 AM
Z-mare, la Jan 3 2005, 05:14 PM, a spus:
Buna treaba....dar:
- am indoieli in privinta culorii interiorului cocpitului: 80% inclin sa cred ca era RLM 02!
- scaunul s-ar parea sa fi fost vopsit. Avea doua manete: una pentru pozitie, a doua pentru inaltime.
- centurile de jos sint incorect prinse. Se prind exact de zona de curbura! Partea "triunghiulara" (aparatori) din zona de prindere apare mult mai tirziu! Sub scaun se vad conductele de carburant.
Pe partea stinga lipsesc:
- lampa de iluminare a bordului
- pirgia pentru deschiderea cupolei
- indicatorul unghiului de incidenta al ampenajului orizontal
- maneta de gaze (cea in pozitie aproape verticala in foto) are si comutatorul pentru pasul elicei, cu firul electric aferent.
- cea de a doua maneta este pentru controlul voletului radiatorului de ulei, deci este de culoare maro.
- "rotita" este pusa gresit pe lateralul scaunului. Defapt sint doua, una trimer pentru controlul unghiului de incidenta al ampenajului vertical, legata mecanic (prin lant) cu indicatorul mai sus mentionat. Cea de a doua actioneaza voletii trenului de aterizare. Ambele sint montate pe peretele lateral stinga.
pe partea dreapta lipsesc sau sint incorecte:
- levier pompa benzina
- lampa iluminat tablou bord
- cutia cu comutatoare are o eticheta alba
- pompa electrica de combustibil este prea sus. Pe ea sint si doua "butoane" vopsite in galben. Paralel cu podeaua, din cele doua extremitati, pleca conducte.
- de sub comotatorul pompei de benzina (cutiuta din stinga porthartului) pleca fire electrice spre podea
- butelia (de forma ovala!) si regulatorul de oxigen sint incotecte: cutia suport este metalica (aluminiu), cu gauri mult mai mari, dispuse liniar. Cutia nu urca pina la furtun, ci in partea superioara, lasa la vedere partea suparioara a buteliei (albastru) robinetii si manometrul.
Drybrushing-ul este bun.
La scara 1/48 aceste detalii trebuie sa fie clare si corecte. Eu le-am facut la scara 1/72!
Toate bune
Alexandru
- am indoieli in privinta culorii interiorului cocpitului: 80% inclin sa cred ca era RLM 02!
- scaunul s-ar parea sa fi fost vopsit. Avea doua manete: una pentru pozitie, a doua pentru inaltime.
- centurile de jos sint incorect prinse. Se prind exact de zona de curbura! Partea "triunghiulara" (aparatori) din zona de prindere apare mult mai tirziu! Sub scaun se vad conductele de carburant.
Pe partea stinga lipsesc:
- lampa de iluminare a bordului
- pirgia pentru deschiderea cupolei
- indicatorul unghiului de incidenta al ampenajului orizontal
- maneta de gaze (cea in pozitie aproape verticala in foto) are si comutatorul pentru pasul elicei, cu firul electric aferent.
- cea de a doua maneta este pentru controlul voletului radiatorului de ulei, deci este de culoare maro.
- "rotita" este pusa gresit pe lateralul scaunului. Defapt sint doua, una trimer pentru controlul unghiului de incidenta al ampenajului vertical, legata mecanic (prin lant) cu indicatorul mai sus mentionat. Cea de a doua actioneaza voletii trenului de aterizare. Ambele sint montate pe peretele lateral stinga.
pe partea dreapta lipsesc sau sint incorecte:
- levier pompa benzina
- lampa iluminat tablou bord
- cutia cu comutatoare are o eticheta alba
- pompa electrica de combustibil este prea sus. Pe ea sint si doua "butoane" vopsite in galben. Paralel cu podeaua, din cele doua extremitati, pleca conducte.
- de sub comotatorul pompei de benzina (cutiuta din stinga porthartului) pleca fire electrice spre podea
- butelia (de forma ovala!) si regulatorul de oxigen sint incotecte: cutia suport este metalica (aluminiu), cu gauri mult mai mari, dispuse liniar. Cutia nu urca pina la furtun, ci in partea superioara, lasa la vedere partea suparioara a buteliei (albastru) robinetii si manometrul.
Drybrushing-ul este bun.
La scara 1/48 aceste detalii trebuie sa fie clare si corecte. Eu le-am facut la scara 1/72!
Toate bune
Alexandru
...in rest e bine .
Cand o sa-mi fac kiturile de avioane nu vi le arat
#16
Postat 04 January 2005 - 11:10 AM
Faza e cam asa:
incepi si te documentezi - carti, planuri, internet, poze, alea-allea si te apuci de treaba.
Montezi, modifici, faci adaugari, vopsesti, iar montezi si cand nu mai poti face modificari hop si o informatie care ti-ar putea inbunatati macheta, dar ...
Pana la urma ramane la urmatoarea ca la asta nu mai ai ce sa-i faci.
De aceea zic ...
Bafta !
incepi si te documentezi - carti, planuri, internet, poze, alea-allea si te apuci de treaba.
Montezi, modifici, faci adaugari, vopsesti, iar montezi si cand nu mai poti face modificari hop si o informatie care ti-ar putea inbunatati macheta, dar ...
Pana la urma ramane la urmatoarea ca la asta nu mai ai ce sa-i faci.
De aceea zic ...
Bafta !
#19
Postat 04 January 2005 - 05:52 PM
Blue-Max, la Jan 4 2005, 03:08 PM, a spus:
Cate un poate sa te mai destinda, sa-ti dea curajul necesar sa-ncerci un washing, un weathering etc.
Un poate in cel mai bun caz sa-ti dea impresia ca ai curaj.
In realitate sa ai curaj e sa-ti domini frica fara ajutor si mai ales fara
Bafta!
PS - Scuze pentru off-topic.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1