Forum Machete,Modelism,Hobby: CONCURS VIRTUAL DE MODELISM - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 9 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

CONCURS VIRTUAL DE MODELISM Romania Pitoreasca

#1 Useril este offline   alexie 

  • Membru senior
  • Grup: Validating
  • Postari: 1701
  • Inregistrat: 04-December 04

  Postat 20 August 2007 - 10:32 PM

In urma succesului inregistrat de initiativa fratelui alguhan, am hotarat sa dezvolt subiectul astfel, in speranta ca sunt amatori, organizez

Concurs virtual de modelism
Regulament

1.La acest concurs nu sunt restrictii privind scara, perioada sau categoria, astfel lucrarile pot aborda subiecte din aviatie, blindate, naval sau figurine; prezentate individual, in diorame sau in vignete; pot sa reprezinte fapte istorice, fictive, banale sau S.F. Libertate deplina de exprimare atata timp cat numitorul comun este Romania si Modelismul; spre exemplificare apelez tot la buna vointa lui alguhan

2.La acest concurs poate participa orice membru al familiei cartula.net

3. Concurentul poate participa cu mai multe lucrari, cu conditia ca acestea sa faca parte din categorii diferite

4.Concursul incepe din 25 august 2007 si se termina in 30 noiembrie 2007, ora 24.00 (Intervalul 21-24.08. poate fi folosit pentru elucidarea inerentelor dileme)

5.Inscrierile se vor face in acest topic, in intervalul 21.08 - 15.09.2007, concurentul ce isi anunta intentia urmand sa dezvaluie un minim de informatii (scara, categorie, eventual titlul lucrarii)

6. Pentru un impact cat mai puternic asupra votantilor , munca de creatie se va desfasura departe de ochii publicului, urmand ca in perioada 25 noiembrie - 30 noiembrie sa se desfasoare expunerea lucrarilor.
Daca lucrarea este insotita de un "articol" ce contine etapele de lucru cu foto, istoric etc. atunci punctajul va este potentat de un punct din oficiu pentru lucrarea respectiva