Aeronave cu insemne romanesti Yak-52,An-2, L-29, Alouette III
#383
Postat 14 April 2009 - 01:25 PM
tomcat_ct, la 14 Apr 2009, 10:39, a spus:
Este un MiG-21PFMA (serie de fabricatie 94N8005) aflat la Boboc.
MERCI TOMCAT
DAR IN RUSA P SE CITESTE R DECI E ACELAS LUCRU, NU? IAR A DIN COADA VINE CUMVA DE LA FAPTUL CA ARE SPS?DECI UNII ROMANI IL NUMESC RFM-M.
Aceasta postare a fost editata de Romi: 14 April 2009 - 01:27 PM
#385
Postat 15 April 2009 - 04:20 PM
Am postat detalii referitor la foile decal pe care le pregatesc. Cei interesati va rog sa urmariti linkul xd-48101-72101
#387
Postat 22 March 2010 - 10:09 AM
O poza frumoasa gasita pe airliners.net
Desi in descriere scrie ca ar fi un MIG-15 BIS,
mie, dupa frana aerodinamica, imi pare a fi un simplu MIG-15.
http://www.airliners.net/photo/Romania---A...0424a6fea39e71b

Desi in descriere scrie ca ar fi un MIG-15 BIS,

http://www.airliners.net/photo/Romania---A...0424a6fea39e71b

#388
Postat 24 March 2010 - 11:49 AM
#389
#394
Postat 20 October 2010 - 08:01 AM
deltadegger - pentru mine autorii acestor fotografii sunt eroi, am activat la Gearmata UM01917 si stiu la ce riscuri s-au expus.
Bravo lor! consider ca acesti curajosi sunt printre putinii care au iubit cu pasiune meseria pe care o fac.
Am contribuit la lamurirea unei situatii.
Bravo lor! consider ca acesti curajosi sunt printre putinii care au iubit cu pasiune meseria pe care o fac.
Am contribuit la lamurirea unei situatii.
#398
Postat 07 November 2010 - 08:17 PM
Frumoase poze cu Li-2!
Mi-au adus aminte de soarta pe care a avut-o un avion similar, tot la Bobocu: in '91, anul 1 fiind, am descoperit epava unui Li-2 aproape de capatul de sud al pistei 04. Am numit-o epava doar pentru ca acolo isi facea veacul, intr-o stare comparabila cu a unor exponate de la actualul Muzeu al Aviatiei. Era folosit ca tinta pentru tragerile foto. Cand am brevetat, in iulie '96, nu mai era nimic! Fusese furat, bucata cu bucata, de sateni, etc.
Mi-au adus aminte de soarta pe care a avut-o un avion similar, tot la Bobocu: in '91, anul 1 fiind, am descoperit epava unui Li-2 aproape de capatul de sud al pistei 04. Am numit-o epava doar pentru ca acolo isi facea veacul, intr-o stare comparabila cu a unor exponate de la actualul Muzeu al Aviatiei. Era folosit ca tinta pentru tragerile foto. Cand am brevetat, in iulie '96, nu mai era nimic! Fusese furat, bucata cu bucata, de sateni, etc.