Marina romana nave disparute
#62
Postat 09 November 2013 - 06:07 PM
chrisrotlmacin, la 02 November 2013 - 06:50 PM, a spus:
Salutare , astazi am fost din nou la Galati si cu aceasta ocazie am vizitat ultima nava cu aripi portante transformata in restaurant , numele este intradevar Expres confirmat de proprietar cu care am schimbat cateva vorbe . Mai jos atasez cateva imagini cu nava in momentul de fata . In momentul de fata nava este zidita , explicatia proprietarui este ca in zilele geroase de iarna fundul navei find expus aerului rece facea condens in santina si de aici mai multe neajunsuri .
Toate cele bune si multa ,multa bafta .
Aceasta postare a fost editata de dj-bobo: 09 November 2013 - 06:08 PM
#63
Postat 09 November 2013 - 06:16 PM
177, la 09 November 2013 - 02:26 PM, a spus:
Salutare , remorcherul Decebal a fost in proprietatea SC Hercules SA Braila , prin 2003 s-a incercat niste reparati la opera vie in santierul naval din Braila iar prin 2005 a fost dus si dezmembrat in portul Constanta -Sud .
Toate cele bune .
#64
Postat 09 November 2013 - 09:31 PM
Multumesc pentru raspuns!
La sfarsitul anilor '90, era tras pe mal la Orsova din cauza infiltratiilor de apa care amenintau sa-l scufunde. Cand a fost mutat la Braila am crezut ca scapa, dar n-a fost sa fie! Regretabil faptul ca a scapat de sovietici si a fost taiat de romani.
Aceasta postare a fost editata de 177: 09 November 2013 - 09:31 PM
#65
Postat 12 November 2013 - 07:10 PM
http://romaniaforum....-boot-1940-m40/
#66
Postat 12 November 2013 - 08:58 PM
177, la 12 November 2013 - 07:10 PM, a spus:
http://romaniaforum....-boot-1940-m40/
pacat de rezolutie.
#67
Postat 20 December 2013 - 03:13 AM
Tot ce am inclusiv alte fotografii in Pagina navei Sinaia
Am vazut multe modele de nave comerciale dar nimeni sa faca asa ceva.
Aceasta postare a fost editata de chrisrotlmacin: 20 December 2013 - 03:15 AM
#68
Postat 20 December 2013 - 03:08 PM
scuze de off-topic.
#70
Postat 20 December 2013 - 10:30 PM
gobi71, la 20 December 2013 - 03:08 PM, a spus:
scuze de off-topic.
De acord cu tine in privinta documentatiei navelor romanesti. O mare vina o poarta responsabilii arhivelor care limiteaza accesul la documentatiile navelor, chiar daca acestea au fost casate. Echipa de la revista MARINA ROMANA nu exploateaza arhiva cu fotografii ale navelor romanesti de dupa anii '50, multumindu-se sa publice in mod repetat acelasi set restrans de poze in mai multe numere ale revistei.
Modelistul care abordeaza o nava romaneasca depune o adevarata munca de cerecetare (vezi RAHOVA lui Staric) prin care contribuie la completarea si lamurirea subiectului, lucru imposibil in cazul NOVIK sau LENIN.
Pe de alta parte modele de nave sovietice, americane, germane s-au tot facut, lipsindu-le ineditul.
Tocmai acest inedit si complexitate a muncii de documentare diferentiaza o macheta de nava romaneasca de una deja clasica si eu consider ca aceasta diferenta face sa merite efortul.
#71
Postat 21 December 2013 - 09:04 AM
#72
Postat 21 December 2013 - 12:02 PM
Planurile salupei romanesti au fost probabil luate la gramada de sovietici si carate in arhivele lor; asa cum scria Victorian, o alta parte a arhivei a fost incendiata demonstrativ la Mangalia in anii '50. Cristian Craciunoiu a publicat tot ce avea despre aceasta salupa, solutia fiind redesenarea planurilor pe baza informatiilor existente, asa cum a procedat Victorian cu MIRCEA.
#79
Postat 30 September 2014 - 02:14 AM
gobi71, la 06 July 2014 - 07:20 PM, a spus:
Vedeta 2216 nu e la intrarea in oras pe dig de la Galati, este la intrarea dinspre Slobozia, chiar la intrarea in centura in stanga.
Dinspre Buzau la intrarea in Braila se face imediat dreapta, se trece o linie de tramvai si vedeta e la cateva sute de metri in dreapta in interesctie.
De la Galati se merge pe centura Brailei pana se termina, intersectia centura cu sosea Braila-Slobozia .
#80
Postat 30 September 2014 - 06:08 AM