Forum Machete,Modelism,Hobby: Colectia mea - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Colectia mea Aero si alte cele

#41 Useril este offline   optyqus 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 38
  • Inregistrat: 15-February 09
  • Location:Piatra Neamt / Iasi

Postat 18 February 2009 - 11:39 AM

Omule, esti cu capu.... :whistle: ai pradat magazinu? foarte frumoase modele ai... bravo, esti de admirat

#42 Useril este offline   dany96 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 55
  • Inregistrat: 26-January 09
  • Location:Drobeta Turnu Severin

Postat 19 February 2009 - 10:18 AM

Succes in continuare!Eu sunt un incepator si lucrez la doua machete deabia,dar o sa fac si eu multe in timp.Poti sa imi zici cate ai:avioane,tancuri,nave toate la un loc,cam cate ai? :whistle:

#43 Useril este offline   AdiP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2390
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Location:Turda
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 19 February 2009 - 11:15 PM

Vezi postareaoptyqus, la 18 Feb 2009, 11:39, a spus:

Omule, esti cu capu.... :whistle: ai pradat magazinu? foarte frumoase modele ai... bravo, esti de admirat


Salut
"Cu capu..." probabil ca da, altfel nu si-ar avea sensul adunatura. La "praduit" magazine -mai rar- in ultimii 10 ani, din motive pe care mare parte din cei de pe forum le inteleg mult prea bine. Am insa (in continuare) norocul de a persevera in mentinerea machetelor in camere, ferite de praf -sub sticla.
Spor la "vanatoare" si tie.

Vezi postareadany96, la 19 Feb 2009, 10:18, a spus:

Succes in continuare!Eu sunt un incepator si lucrez la doua machete deabia,dar o sa fac si eu multe in timp.Poti sa imi zici cate ai:avioane,tancuri,nave toate la un loc,cam cate ai? :friends:


Salut Dany96
Faina varsta, aproape 13 ani !