Forum Machete,Modelism,Hobby: Compresor revell Omega - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Compresor revell Omega Cer sfat referitor la compresorul revell

#1 Useril este offline   oleg 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 74
  • Inregistrat: 12-January 05

  Postat 15 July 2005 - 02:51 PM

Salut baieti, azi am primit un compresor Omega din Germania, din pacate sa intimplat un mic accident, a curs putin ulei din el (su poate chiar mult, nu stiu) poate cineva sa-mi sufle cum pot sa aflu ca daca nivelul de ulei e de ajuns pentru functionare.

sau :

1. de unde as putea procura ulei pentru el
2. este vre-un tip de ulei care l-ar inlocui pe cel original.

Aceasta postare a fost editata de oleg: 15 July 2005 - 03:00 PM


#2 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12626
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 15 July 2005 - 03:18 PM

Daca e compresor cu motor de frigider:

a.Nu prea poti vedea, asta in afara de cazul ca nu are pe undeva un indicator de nivel de ulei. Cum s-a pierdut uleiul?????. Celelalte compresoare trebuie sa aiba sigur pe undeva un astfel de indicator. Mai cauta!
1.De la atelierele de reparat frigidere.
2.Raspunsul il poti afla tot de la atelier!

Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 15 July 2005 - 03:18 PM


#3 Useril este offline   oleg 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 74
  • Inregistrat: 12-January 05

Postat 15 July 2005 - 03:21 PM

Multumesc Alexandru.

E chiar de firma, revell , din cite am vazut seamana cu motorul de frigider, m-am uitat in graba, are 2 orificii si seamana sa aiba un indicator de ulei la el, deseara oricum il mai invirtesc eu si poate gasesc.

am vazut pe internet si ulei de firma revell, costa mult dar si rabdare nu mai e ca sa astept.

Am sa incerc sa il scurg pe asta ce a mai ramas si o sa il inlocuiesc cu din asta de frigider, cred ca nu vor fi probleme.


uleiul sa scurs pe orificiu pe unde se introduce, la transportare dopul nu era bine fixat

Apropo ce cantitate trebuie sa fie in el , ci trebuie de turnat (jumatate, plin :)?)

Aceasta postare a fost editata de oleg: 15 July 2005 - 03:23 PM


#4 Useril este offline   crios 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4898
  • Inregistrat: 29-November 04

Postat 15 July 2005 - 03:55 PM

Daca mai tin eu bine minte cum arata acest compresor atunci are (avea acum cativa ani, sigur) un "paharel" de nivel in partea dinspre maner, sub carcasa aia de tabla. Tot pe acolo se facea si completarea cu ulei.
Atunci cand este nou, nu se livreaza cu uleiul in motor ci intr-o sticla de plastic tocmai ca sa nu se verse la transport.
Compresorul este facut de o firma italiana care il produce pentru Revell, iar uleiul este ulei siliconic nu ulei frigotehnic. Totusi ca sa te linistesc pot sa-ti spun ca al meu compresor, motorul vechi pe care l-am inlocuit dupa ceva anisori cu unul mai capabil, avea in interior ulei de motor de masina. Asta pe care l-am pus acum si merge brici, are in el uleiul din fabrica, adica frigotehnic.
Pune-i ori siliconic ori frigotehnic.
Uleiul il pui pe unde trage aer si daca pui mai mult, in cel mai rau caz va ajunge la aerograf.
In rest, sa-l stapanesti sanatos ca este "belea" de compresor.
Bafta!

#5 Useril este offline   oleg 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 74
  • Inregistrat: 12-January 05

Postat 18 July 2005 - 04:13 PM

Multumesc Crios. Comentariile tale m-au luminat partial. Partial din cauza ca nu stiu cum sa primesc notiunea de "belea" stiind ca e ceva legat cu napasta, ce ai vrut sa spui?

#6 Useril este offline   crios 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4898
  • Inregistrat: 29-November 04

Postat 18 July 2005 - 04:29 PM

DA! Este o expresie care luata ca atare (fara ghilimele) cam asta inseamna.
Daca spun "am dat de belea", inseamna ca am dat de necaz.
Intre ghilimele, adica "belea", inseamna din cale afara, fantastic, iesit din comun, fantastic, foarte.
Deci ceea ce am vrut sa spun este ca este o scula foarte buna cu care vei face si treba foarte buna.
Dupa cum am spus, sa-l stapanesti sanatos si sa vopsesti cu el machete "belea" (iesite din comun) de frumoase.

Principiul de functionare al acestui compresor a stat la baza conceptiei si realizarii compresorului pe care mi l-am facut.

Bafta!

#7 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12626
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 18 July 2005 - 07:02 PM

Oleg, cauta bine, pe undeva trebuie sa existe, fie o ferestruica din sticla cu un semn pe ea, fie un tubulet transparent, la fel, cu un semn pe el. Pina la acel semn trebuie sa torni uleiul. Daca pui prea mult ulei risti, cum zicea si Crios, sa-l recuperezi de pe ....macheta :pint:. Asa ca, arunca o privitre amanuntita de jur imprejur (walkaround :-D ) si trebuie sa gasesti semnul ...cu belea! :-o :-D

#8 Useril este offline   oleg 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 74
  • Inregistrat: 12-January 05

Postat 19 July 2005 - 08:34 AM

Intradevar am gasit, in partea stinga este un orificiu astupat cu sticla unde se poate de vazut nivelul de ulei, din pacate cantitatea de ulei ramasa in comresor e sub nivelul necesar. Acum ramine sa gasesc uleiul potrivit

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi