1:48 N.A. P-51 B Mustang "SLEEPY ANN" ICM out of the box
#1
Postat 12 January 2009 - 01:29 AM
prin 84 m-am apucat de aviatie (a trecut ceva timp) si am ramas cu o amintire placuta din revista modelism... p 51 mustang - un avion superb si performant, un castigator!
o macheta buna calitativ si am facut-o fara efort , minim de kituire, satisfactie maxima
incerc sa nu folosesc decat un minim de decaluri si o vopsire ''natural mettal''/destul de complexa dpdv al vopsirii si inbatrinirii.
sper sa iasa ceva inafara de ochi!
o macheta buna calitativ si am facut-o fara efort , minim de kituire, satisfactie maxima
incerc sa nu folosesc decat un minim de decaluri si o vopsire ''natural mettal''/destul de complexa dpdv al vopsirii si inbatrinirii.
sper sa iasa ceva inafara de ochi!
#2
Postat 12 January 2009 - 04:09 AM
Arata foarte bine pana acuma, imi place.
Atentie, la Mustang aripile erau chituite si vopsite in argintiu (cu exceptia panourilor de acces la mitraliere, sus, si a panourilor trapezoidale de acces la rezervoarele de combustibil, jos), fuselajul era lasat in aluminiu (nevopsit).
O problema a machetei mostenita de la sursa de inspiratie Tamiya este faptul ca flapsurile au pe partea de sus un decupaj, ca sa se potriveasca cu fuselajul. Daca le figurezi deschise, umple zona cu pricina, la avionul real flapsurile sunt netede dintr-un capat in celalalt. Scuze anticipat daca stiai deja asta.
Atentie, la Mustang aripile erau chituite si vopsite in argintiu (cu exceptia panourilor de acces la mitraliere, sus, si a panourilor trapezoidale de acces la rezervoarele de combustibil, jos), fuselajul era lasat in aluminiu (nevopsit).
O problema a machetei mostenita de la sursa de inspiratie Tamiya este faptul ca flapsurile au pe partea de sus un decupaj, ca sa se potriveasca cu fuselajul. Daca le figurezi deschise, umple zona cu pricina, la avionul real flapsurile sunt netede dintr-un capat in celalalt. Scuze anticipat daca stiai deja asta.
#4
Postat 22 February 2009 - 01:02 AM
macheta a asteptat un pic pe raft dar poate ca avea nevoie ... de rabdare.
am inceput si altele dar printre picaturi a scapat si mustangul cu o mica finisare un grund auto si - natural metal- silver, crome silver , aluminiu, si combinatie crom silver cu negru, gri si galben(in loc de alclad)
mai mult de atat as fi facut cu mai multe poze in fata si mai mult timp disponibil, din care nu prea mai am.
am inceput si altele dar printre picaturi a scapat si mustangul cu o mica finisare un grund auto si - natural metal- silver, crome silver , aluminiu, si combinatie crom silver cu negru, gri si galben(in loc de alclad)
mai mult de atat as fi facut cu mai multe poze in fata si mai mult timp disponibil, din care nu prea mai am.
#5
Postat 22 February 2009 - 04:21 PM
am pus si antireflexu , in plus am incercat sa urmez sfaturili de prin carti , macheta nefrecata nu luceste! asa ca dupa ce am frecat-o un pic , a inceput sa arate ca un vechi 5 lei, dupa care am pus si washul, negru si am conntinuat frecatul., sa vad cum rezolv cu decalurile si lacul, ca am dat si cu silicon, ca sa rupa ochiu'.
#12
Postat 15 March 2009 - 03:00 PM
sfarsit de poveste.
17 la 0 pt americani(si atunci eram pregatiti) cu un avion de nota 10, acum NOI stam de 10 ori mai rau iar ei de 10 ori mai bine.
sper sa va fi placut macheta iar daca nu a iesit asa cum ati fi vrut .... incercati si voi.
ACUM se odihneste langa celelate in vitrina!
17 la 0 pt americani(si atunci eram pregatiti) cu un avion de nota 10, acum NOI stam de 10 ori mai rau iar ei de 10 ori mai bine.
sper sa va fi placut macheta iar daca nu a iesit asa cum ati fi vrut .... incercati si voi.
ACUM se odihneste langa celelate in vitrina!