Forum Machete,Modelism,Hobby: Sherman - conversie britanica - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Sherman - conversie britanica 1:35 Dragon - Firefly Vc - CAROLE

#41 Useril este offline   alexie 

  • Membru senior
  • Grup: Validating
  • Postari: 1701
  • Inregistrat: 04-December 04

Postat 10 November 2009 - 12:25 PM

Cu siguranta am sa abordez si problema Iwo Jima dar momentan n-am loc pe carnetul de bal.
"Scrisorile" le-am citit, triste si usor siropoase...am sa recitesc in ajunul proiectului. Daca oferta cu "Flags of Our Fathers" ramane valabila (avand in vedere ca pana la finele anului am sa termin shermanul Carole :pardon: ) sunt amator ca n-am vazut falfaitura sa.
Revenind, doar teoretic, la subiectul dureros am in plan sa lipesc senile pe rotile intinzatoare si apoi sa le angrenez cu sirull de sus, respectiv de jos.
Oricum am sa revin cu subiectul chiar inainte sa comit actiunea.
Multumesc mult pentru pastorire,
Imagine atasata: monthly_11_2009/post-14-1257848723.jpg
alexie

Aceasta postare a fost editata de alexie: 10 November 2009 - 12:26 PM


#42 Useril este offline   alexie 

  • Membru senior
  • Grup: Validating
  • Postari: 1701
  • Inregistrat: 04-December 04

Postat 16 January 2010 - 11:47 PM

Cuprins de remuscari mi-am indreptat mainile harnice catre acest subiect neglijat.
Am exersat la turela:
Am folosit teava metalica asa incat a trebuit sa scurtez piesa "T" ce permite culisarea tevii si i-am micsorat diametrul.
Intregul ansamblu a fost fixat cu elastic pana la intarirea adezivului.
Imagine atasata: 16_ian_2010_1.jpgImagine atasata: 16_ian_2010_1__1_.jpg

Am pregatit trapele turelei (fixat periscop si manere) si le-am fixat pe pozitie (cele de la comandant fixate provizoriu cu patafix, ca nu sunt sigur daca pot sa stea in pozitia propusa sau este musai sa le deschid complet).Imagine atasata: 16_ian_2010_1__2_.jpg