Forum Machete,Modelism,Hobby: Romanian Fighter Colours 1941-1945 - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 13 Pagini +
  • « Prima
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Romanian Fighter Colours 1941-1945 carte in curs de aparitie la editura MMP

Sondaj: "Romanian Fighter Colours 1941-1945"

Ati cumpara cartea "Romanian Fighter Colours 1941-1945" daca ar fi disponibila la vanzare in Romania ?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.
Voteaza Vizitatorii nu pot vota

#181 Useril este offline   radub 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2061
  • Inregistrat: 13-August 05

Postat 15 November 2010 - 09:06 PM

Cartea va apare "la inceputul lui 2011". Asta e tot ce stim acum. Macheta e in lucru dar doresc sa apara tot atunci.
Radu

#182 Useril este offline   Mr32 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1478
  • Inregistrat: 24-December 05
  • Interests:Machete de avioane militare 1/32, aviatie.

Postat 17 November 2010 - 11:17 AM

La Telford sta chiar in primul rand
Imagine postata

#183 Useril este offline   radub 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2061
  • Inregistrat: 13-August 05

Postat 17 November 2010 - 11:27 AM

Aia a fost in prima zi. In a doua zi nu mai era decat una. :dribble: Eh, ce sa-i faci, acolo era plini de straini, multi cu gust. :-o
Daca stiam ca erai acolo, poate aranjam sa ne intalnim. Cine ma cauta la anul, ma gasiti pe la standul MDC sau 32SIG http://forum.largescaleplanes.com/index.ph...mp;#entry291665
Radu

#184 Useril este offline   Mr32 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1478
  • Inregistrat: 24-December 05
  • Interests:Machete de avioane militare 1/32, aviatie.

Postat 17 November 2010 - 01:45 PM

As fi vrut eu sa ajung la Telford (si crede-ma ca nu plecam de acolo pana nu dadeam de tine, chit ca vorbeam cu crainicul sa te anunte ca iti ridica Politia masina, daca altel nu reuseam sa te identific intre atatia participanti), din pacate doar poza e de acolo si provine de pe site-ul celor de la MMP.Scuze pentru confuzia creata, tebuia sa scriu sursa fotografiei.

#185 Useril este offline   Cantacuzino 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 22-February 05

Postat 17 November 2010 - 04:40 PM

Vezi postarearadub, la 17 Nov 2010, 11:27, a spus:

Aia a fost in prima zi. In a doua zi nu mai era decat una. :bang: Eh, ce sa-i faci, acolo era plini de straini, multi cu gust. :friends:
Daca stiam ca erai acolo, poate aranjam sa ne intalnim. Cine ma cauta la anul, ma gasiti pe la standul MDC sau 32SIG http://forum.largescaleplanes.com/index.ph...mp;#entry291665
Radu


Mama, parca este piata Matache. Radu, unde este taraba MDC poate te zarim cu niscai fotoincizii in mana. :dribble:
La anul gand te gasim la Telford sper ca vom vedea pe taraba IAR 80 la 1/32. :-o

Am inteles ca era in unul din cele 2 hangare si o macheta de Spitfire la 1/1.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Telford.jpg

Aceasta postare a fost editata de Cantacuzino: 17 November 2010 - 04:47 PM


#186 Useril este offline   radub 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2061
  • Inregistrat: 13-August 05

Postat 17 November 2010 - 04:59 PM

Vezi postareaCantacuzino, la 17 Nov 2010, 14:40, a spus:

Mama, parca este piata Matache. Radu, unde este taraba MDC poate te zarim cu niscai fotoincizii in mana. :dribble:
La anul gand te gasim la Telford sper ca vom vedea pe taraba IAR 80 la 1/32. :-o

Am inteles ca era in unul din cele 2 hangare si o macheta de Spitfire la 1/1.


Au fost trei hangare, fiecare cu suprafata cam cat un teren de fotbal. Asta e una din salile negustorilor si cluburilor. A mai fost inca la fel, iar a treia sala a fost zona cu mesele (restaurant) si zona de competitie. Intre zona de competitie si zona cu mesele era un Spitfire IX la 1/1 din fibra de sticla. Era frumos.
Anul asta cel mai frumos lucru a fost ca in sfarsit l-am intalnit pe Koike Shigeo si am de la el un tablou cu un Bf109K (copie litografiata care pare absolut original indiferent cat de mult te apropii de desen).

Standul MDC se vede vag la pe marginea din dreapta a fotografiei, in partea de sus (coltul cel mai indepartat).
Si eu doresc sa fie gata IAR-ul pana la anul.

Mai multe poze http://www.zone-five...ad.php?p=123444

Radu

#187 Useril este offline   AlexPl 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 768
  • Inregistrat: 30-November 04
  • Location:Leiden, Olanda

Postat 17 November 2010 - 05:06 PM

Ca tot se discuta de Targuri si expozitii, merge cineva la Nurnberg in Februarie?

#188 Useril este offline   radub 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2061
  • Inregistrat: 13-August 05

Postat 17 November 2010 - 05:24 PM

Ala e "Targ de Jucarii" si este doar pentru producatori si vanzatori. Nu are o competitie sau standuri cu vanzare.
http://www.spielware...se.de/home/?L=1
S-ar putea sa ramai dezamagit.
Radu

#189 Useril este offline   AlexPl 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 768
  • Inregistrat: 30-November 04
  • Location:Leiden, Olanda

Postat 17 November 2010 - 08:22 PM

Salut Radub,

Stiu ce tip de targ este. Insa m-as duce sa vad ce mai lanseaza nou producatorii de machete. Am lansat intrebarea mai ales pentru cei care au firmele de specialitate, si care se pot inscrie pentru legitimatie. Si mai au si un magazin de machete in oras care este destul de bine dotat. Este de fapt un motiv de plimbare "tematica" :)

#190 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12631
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 21 November 2010 - 01:26 PM

Ieri am intrat in posesia cartii! Toata stima pentru autori si munca depusa. As putea spune, fara sa gresesc, ca este o lucrare de referinta.
Pe linga continut, trebuie apreciata si prezenta grafica exceptionala!
Sfatul meu: cartea nu trebuie sa lipseasca din biblioteca niciunui pasionat de aviatie, fie el machetist sau nu!

#191 Useril este offline   muggs 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 306
  • Inregistrat: 11-March 08
  • Location:Bucuresti

Postat 23 November 2010 - 11:48 AM

Ridicat si eu cartea de la posta azi dim, su-per-ba ! Am apucat sa rasfoiesc putin pe tramvai....sper din tot sufletul sa mai apara si o editie pt. bombers/sea planes, ca sa fie setul complet la aceeasi calitate exceptionala.

#192 Useril este offline   AlexPl 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 768
  • Inregistrat: 30-November 04
  • Location:Leiden, Olanda

Postat 24 November 2010 - 10:42 AM

http://www.hyperscale.com/what's.htm

In link-ul de mai sus gasiti un interviu luat de Brett Green celor de la MMP la Telford. Cartea este prima prezentata dintr-e noile aparitii.

#193 Useril este offline   Mgc151184 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1066
  • Inregistrat: 14-December 04

Postat 25 November 2010 - 11:45 PM

Am primit si eu, personal, cartea.
Intradevar o carte de calitatea superioara din toate punctele de vedere, coperta cartonata, hartie, tiparire ....
De remarcat este faptul ca din multitudinea de poze multe sunt de o calitate foarte buna si pentru prima data publicate. Si textul este foarte interesant si plin de informatii utile. FELICITARI.

Citeaza

Afirmi ca sunt erori in carte cand tu nici macar nu ai rasfoit-o? Te rog sa demonstrezi aceasta acuzatie sau retrageti cuvintele. Nu crezi ca ai intrecut de mult masura. Doar pt faptul ca ti-am tolerat comportamentul trebuie sa ne jignesti in continuare fara sa ai teama de consecinte.


Desi am inceput prin a-mi expune parerea in privinta unui singur profil din carte vazut doar in pozele prezentate aici am ajuns sa fac acea afirmatie fara a avea cartea in mana, este greseala mea, imi pare rau, insa acum avand cartea in mana pot spune (desi nu sunt de acord cu mai multe profile) ca exista cel putin o greseala in ceea ce piveste profilele:
Chiar in carte prin intermediul unei poze (pag 54) se poate observa ca s-a gresit la interpretarea profilului (pag 58), unde nu s-au prezentat capota si dungile preWW2 de pe fuselaj si aripi, acoperite cu un verde mai inchis la culoare, faptul ca nuanta e mai inchisa la culoare se poate datora faptului ca vopseaua era aplicata mai recent, astfel ne avand timp sa se degradeze ca si vopseaua veche, sau ca s-a folosit o alta nuanta de verde (stoc diferit,furnizor diferit).

Nu vreau sa intram iar in "conflict",sunt sau nu dungi, resii,verzi,etc.. , as vrea sa se inteleaga ca desi se studiaza mult se poate gresi, asa ca pentru mine (si poate si pentru altii sau poate sunt un caz particular) increderea in cel care a studiat si realizat profilul inseamna doar un procent din credibilitatea data profilului si un mare procent este reprezentat de numarul si calitatea pozelor prezentate.
Poate ca nici dumneavoastra daca judecati in trecut profilele doar dupa cine le-a facut, nu va lasati de machete pentru a studia arhiva,documente si poze pentru a publica articole,carti cu profile inedite, sau subiecte inedite, faceati si acum machete inspirate din profilele Modelism (e doar un exemplu).

Mentionez ca prin cele scrise mai sus nu afirm ca: aceasta carte nu trebuie cumparata; ca autori nu au studiat, ca sunt nepregatiti,neresponsabili ... etc; ca profilele,informatiile nu pot fi luate ca model; ca nu trebuie sa se mai publice alte carti; ca nu trebuie sa mai facem machete, ca trebui cineva sacrificat; etc.... sau ca eu am perfecta dreptate, pot gresi oricand in orice privinta.

#194 Useril este offline   AlexPl 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 768
  • Inregistrat: 30-November 04
  • Location:Leiden, Olanda

Postat 26 November 2010 - 09:09 AM

Vad ca iti place sa ai ultimul cuvant, indiferent daca ai sau nu ai dreptate. Nu e bine tot timpul.

#195 Useril este offline   Cantacuzino 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 22-February 05

Postat 26 November 2010 - 10:25 AM

Citeaza

(pag 54) se poate observa ca s-a gresit la interpretarea profilului (pag 58), unde nu s-au prezentat capota si dungile preWW2 de pe fuselaj si aripi, acoperite cu un verde mai inchis la culoare, faptul ca nuanta e mai inchisa la culoare se poate datora faptului ca vopseaua era aplicata mai recent, astfel ne avand timp sa se degradeze ca si vopseaua veche, sau ca s-a folosit o alta nuanta de verde (stoc diferit,furnizor diferit).
In pag 58 (nu este profil color ) este prezentata schema de vopsire generala (pt vopsirea He 112 in cele doua nuante de verde pe extrados). In schemele generale nu s-a urmarit prezentarea exceptiilor ( dungi acoperite sau neacoperite, etc) ar fi fost imposibil. Daca nu te grabeai, in conceptul general al cartii ai fi observat ca schemele generale de vopsire sunt folosite ca un ghid universal pentru un anumit tip de camuflaj intr- o anumita perioada. In paginile cu profilele color se pot observa si exceptiile ( cum sunt dungile prewar etc).
Deja devine obositor ( vorba unui membru de pe forum) sa-ti tot dau explicatii la fiecare detaliu din carte. Ar fi timpul sa privesti si jumatatea plina a paharului. Sa vezi progresul fata de ce s-a publicat pana acum despre subiect ( si in ce conditii grafice) si sa folosesti informatiile utile din carte (daca binenteles doresti cu adevarat acest lucru).

Aceasta postare a fost editata de Cantacuzino: 26 November 2010 - 10:25 AM


#196 Useril este offline   alexelu_marinelu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1771
  • Inregistrat: 21-October 08
  • Location:Bucuresti

Postat 26 November 2010 - 11:00 AM

Acum am inteles, dupa 20 de pagini de topic - Doamne, suntem toti oameni; si daca omul e supus greselii, rezulta ca toti / fiecare putem gresi. QED
Se pare ca asta e cea mai importanta concluzie rezultata din munca greu cuantificabila a unor pasionati.

Aceasta postare a fost editata de alexelu_marinelu: 26 November 2010 - 11:06 AM


#197 Useril este offline   Cantacuzino 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 22-February 05

Postat 26 November 2010 - 11:21 AM

Vezi postareaalexelu_marinelu, la 26 Nov 2010, 11:00, a spus:

Acum am inteles, dupa 20 de pagini de topic - Doamne, suntem toti oameni; si daca omul e supus greselii, rezulta ca toti / fiecare putem gresi. QED
Se pare ca asta e cea mai importanta concluzie rezultata din munca greu cuantificabila a unor pasionati.


Un lucru pe care foarte putin o stiu. La un moment dupa de trei ori consecutiv corecturi la profile color intr-o perioada de timp apreciabila, editorul ne-a somat (mai mult sau mai putin diplomatic) ca nu mai tolereaza aceste corecturi interminabile. Concluzia a fost ca daca vream o carte perfecta ar fi trebuit sa aducem corectii la corectii inca zece ani de acum incolo si am fi ratat in mod sigur aceasta sansa nesperata (pe care generos ne-a oferit-o editorul polonez).

#198 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12631
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 26 November 2010 - 11:52 AM

Mgc, am impresia ca esti mai circotasi decit ar trebui. Tu ai facut acum precum caporalii in armata: racan ai curatat arma? Da, sa traiti! Bine? Da, sa traiti! Caporalui ia un ac si il introduce intre uluc si teava, de unde scaoate niste unsoare murdara! Racan, asta numesti tu curatenie? La biuta adunarea!
Dupa cum vezi Cantacuzino ti-a explicat "inexactitatea constatata"! Sper ca discutiile se incheie aici!

#199 Useril este offline   radub 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2061
  • Inregistrat: 13-August 05

Postat 26 November 2010 - 12:06 PM

E o vorba in engleza care s-ar traduce cam asa: "daca vrei sa iesi dintr-o groapa, opreste-te din sapat". Cred ca ai sapat atat de adanc ca incepe sa se vada Australia. O sa ai mult de mers inapoi acasa. :whistle:
Radu

#200 Useril este offline   Mgc151184 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1066
  • Inregistrat: 14-December 04

Postat 26 November 2010 - 02:22 PM

Citeaza

“In pag 58 (nu este profil color ) este prezentata schema de vopsire generala (pt vopsirea He 112 in cele doua nuante de verde pe extrados). In schemele generale nu s-a urmarit prezentarea exceptiilor ( dungi acoperite sau neacoperite, etc) ar fi fost imposibil. Daca nu te grabeai, in conceptul general al cartii ai fi observat ca schemele generale de vopsire sunt folosite ca un ghid universal pentru un anumit tip de camuflaj intr- o anumita perioada. In paginile cu profilele color se pot observa si exceptiile ( cum sunt dungile prewar etc).
Deja devine obositor ( vorba unui membru de pe forum) sa-ti tot dau explicatii la fiecare detaliu din carte. Ar fi timpul sa privesti si jumatatea plina a paharului. Sa vezi progresul fata de ce s-a publicat pana acum despre subiect ( si in ce conditii grafice) si sa folosesti informatiile utile din carte (daca binenteles doresti cu adevarat acest lucru).”

Pai nr24 este o exceptie si nu e bine sa-l prezentam ca o schema generala, in ceea ce priveste He-112 in cele doua nuante de verde pentru schema generala era mai bine de prezentat Nr.30, cara cu exceptie emblemei reprezinta modelul standard, vopsit in doua nuante de verde si bleau pe intrados, bot galben (folosit si la inmatricularea preWW2) capede de plan galbene intrados, dunga galbena groasa pe fuselaj … etc.
De altfel cum imi puteam da seama ca in carte in schemele generale nu ati folosit ca exemple avioane care erau exceptii, prezentand la pag32 schema de camuflaj pt PZL 24 nr.4, care avand crucea peste dunga galbena reprezinta exceptie, de altfel si nr.28 e o exceptie avand botul verde. Poate nu inteleg eu bine termenul de exceptie.

Am remarcat progresul fata de ce sa publicat pana acum, dar in cateva privinte am ramas usor dezamagit, sincer ma asteptam la mai bine. Tot ce-i prezentat in carte poate fi util pt oricene, intrebarea este cat sunt de conforme cu realitatea unele din multitudinea de reprezentari grafice.

Citeaza

“Acum am inteles, dupa 20 de pagini de topic - Doamne, suntem toti oameni; si daca omul e supus greselii, rezulta ca toti / fiecare putem gresi. QED
Se pare ca asta e cea mai importanta concluzie rezultata din munca greu cuantificabila a unor pasionati.”


Da si pentru modelisti care doresc sa faca un model de avion cu inmatriculare ARR cat mai corecta sa nu se bazeze pe afirmatia: “daca acest profil, interpretare, reprezentare grafica este facut de persoana X atunci el este si corect” Ar fi bine sa privim si sursele de inspiratie si ar fi frumos din partea autorilor (ma refer la autori in general) ca aceste surse sa fie si publicate, nu tinute doar pentru dansi.

Citeaza

“Mgc, am impresia ca esti mai circotasi decit ar trebui. Tu ai facut acum precum caporalii in armata: racan ai curatat arma? Da, sa traiti! Bine? Da, sa traiti! Caporalui ia un ac si il introduce intre uluc si teava, de unde scaoate niste unsoare murdara! Racan, asta numesti tu curatenie? La biuta adunarea!
Dupa cum vezi Cantacuzino ti-a explicat "inexactitatea constatata"! Sper ca discutiile se incheie aici! “


Prin faptul ca intr-un topic aici pe forum imi exprim parerea pe subiect, criticand, carcotind incalc vreun regulament?? Trebuie cumva ca pe acest forum sa aducem numai cuvinte de lauda, aprecieri, etc in ceea ce priveste subiectul postat?? Suntem cumva la Congresul al x-ulle al PCR unde sunt aceptate doar laudele, aprecierile, etc?? Sper ca NU.

Sunt de parere ca oricine are dreptul de a-si exprima parerea pe subiect, apreciind sau criticand, insa observ pe acest forum ca daca nu te numesti X, Y sau Z (nu ma refer la Z-mare) esti luat la misto, exclus, marginalizat, e regretabil.

PS: Prin neacceptarea criticilor nu facem decat sa repetam greselile in viitor.

PS II:Tin sa mentionez ca am redeschis subiectul datorita afirmatiei: "Afirmi ca sunt erori in carte ....... Te rog sa demonstrezi......."

Aceasta postare a fost editata de Mgc151184: 26 November 2010 - 02:36 PM


Arata acest topic


  • 13 Pagini +
  • « Prima
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi