Sfantul Ioan Botezatorul Sarcina de partid
#4571
Postat 02 April 2012 - 01:42 AM
Avand legatura cu velele consider ca nu e off.
#4573
Postat 03 April 2012 - 12:32 AM

si rezultatul la primul ... 0.5mm

si la al doilea ... 1mm

m-am inspirat de aci:
http://www.shipmodel...t=3358&start=15
P.S.
Piesele au fost "imprumutate" de la o imprimanta multifunctionala HP ... care un pic a murit

Aceasta postare a fost editata de staric: 03 April 2012 - 12:37 AM
#4574
Postat 03 April 2012 - 12:50 AM

P.S. Mai da cate un ochi pe mesagerie.
Aceasta postare a fost editata de traian: 03 April 2012 - 12:54 AM
#4576
Postat 04 April 2012 - 01:04 AM
DA! "Ad astra per aspera". Cred că zâmbeai.
Da' să ştii că chiar îmi place.
Am trecut în "jurnalul de bord" dspozitive Claiton modificate(termen SN Galaţi):
- de producere căptuşeală pentru saborduri tunuri în regim tipizat;
- păstrare metodă de aplatizare manuală a sârmei de 0,5 mm. Prin metoda de laminare ies suprafeţele prea netede(luciose);
- îndreptar pentru 4 găuri la balamale obloane saborduri(evitat micţiune bou). Pinii de componente electronice sunt plasaţi la 2,54 mm şi există cablaje matriciale pentru montaje de probă.
Ori io, ori saborduri tipizate.
P.S. Formularea am imitat-o de la Russell Crowe. Permiteţi să raportez: "Am vizionat filmul", "plăcut". Nu ştiam de film(am mari reticenţe la cinematografia actuală - excepţie Russell Crowe care se apropie de "complet" în actorie).
Mă bizui că Z-mare acceptă în topic filme cu vele. Oricum scuze de offtopic.
Aceasta postare a fost editata de NNegoita: 04 April 2012 - 01:14 AM
#4580
Postat 04 April 2012 - 08:13 AM
NNegoita, la 04 April 2012 - 01:04 AM, a spus:
Cred că zâmbeai.........
........ Mă bizui că Z-mare acceptă în topic filme cu vele. Oricum scuze de offtopic.
Nu zambeam de loc. Sunt sigur ca aceeasi metoda era folosita si la vremurile respective, adica ciocanul si nicovala iar fierul forjat nu se poate compara cu cel laminat. Problema e de material, ar iesi mai aproape de adevar din sarma neagra de fier dar e mai greu de lucrat in special la gauri. In plus nu cred ca la valoarea finala a galionului se merita eforturi exagerate pentru ,,tunari'', consider ca ceea ce normal se face e in limitele acceptabile.
Filmul nu e off. are legatura cu galionul, e unul din cele mai bine realizate in materie de viata la bord, navigatie cu vele, amenajari, aspect, activitate, inclusiv scene de lupta - cel putin din cate am vazut eu.
Aceasta postare a fost editata de traian: 04 April 2012 - 09:13 AM
#4584
Postat 04 April 2012 - 01:57 PM
Cum Isus ii corect ?
Aceasta postare a fost editata de titishor: 04 April 2012 - 01:58 PM
#4586
Postat 04 April 2012 - 03:28 PM
#4587
Postat 04 April 2012 - 03:50 PM
Īn limbaj popular actual: LuvU.
Recunosc că la SIB-ul īn care ne-a implicat DeA şi eu, datorită mai ales ţie, trăiesc senzaţii disproporţionate īn ceea ce priveşte zona dunetei.
Sunt multe aspecte pe care le voi avea īn vedere. Dezavantajul īntārzierii mele pare că are şi ceva avantaje.
Sigur voi căuta să scot ceva centrimetri īn minus faţă de tine, cu condiţia să nu pun proiectul DeA pe o cale ratată.
Īn ceea ce priveşte pozele, ideea pe care am tot susţinut-o şi nu-mi fac din asta un titlu, cred că fiecare īn parte dorim ceva anume de la cei care ne postează
poze. Deci acurateţea tehnică nu cred că este un lux, ci un deziderat. Cred că şi nokia[sic - am numai Philips-uri vechi de peste 5 ani] poate fi imobilizat de "ceva foarte staţionar"
şi are probabil inestimabilul avantaj al lipsei blitz-ului clasic.
Deeeeci, mai pune-l, te rog, īncă o dată la treabă, de data asta perpendicular pe cuplu maestru să vedem ce impact vizual a dat plecarea celor centrimetri reali(oricum pă bărcile noastre
la final nu va striga mimerica "om la apă", poate "oameni la bere!").
