Forum Machete,Modelism,Hobby: Gabi_ - Vede profil - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

Gabi_'s Profile User Rating: -----

Grup:
New Users
Postari:
7 (0 pe zi)
Cel mai activ in:
Aviatie (7 postari)
Inregistrat la:
26-August 11
Vizualizari:
1796
Ultimul click:
Useril este offline Oct 30 2012 03:19 PM
Actual:
Offline

Informatii despre mine

Titlu User
Nou venit
Varsta
Varsta necunoscuta
Data nasterii
Data nasterii necunoscuta
Gender:
Not Telling Not Telling

Informatii de contact

E-mail:
Private

Postari ale mele

  1. In topicul:Boeing 747-400 Lufthansa 1:144 (Revell)

    17 October 2011 - 06:35 PM

    Da, intr-adevar, e "ca la carte". Dânsul este cu siguranta un pasionat adevarat.
    Tot ceea ce pot spune este ca.... atunci cand ma voi apuca de A380, voi incerca sa-l fac sa arate putin mai mult ca in realitate, decat am reusit cu 747-ul.
  2. In topicul:Boeing 747-400 Lufthansa 1:144 (Revell)

    16 October 2011 - 10:38 AM

    Dupa o perioada, ce-i drept cam lunga, am revenit cu pozele Boaing-ului. Constructia a durat aprox 3 sapt, timp in care am invatat multe despre modul in care se construieste, si mai ales, modul in care NU se construieste o macheta.
    Cea maimare bataie de cap a fost vopsitul si dupa experienta asta, sunt sigur ca nu voi mai folosi decat vopsele de la Revell. Oricare ar fi fost procentul de diluare, vopseaua alba se "branzea" sau pur si simplu nu adera.
    Stiu ca am incalcat o regula importanta, si anume, macheta trebuie sa fie copie a avionului real, dar din cauza vopselei albe, a trebuit sa am o abordare diferita, dpdv coloristic (daca pot spune asa).. dar cred ca mai bine va las sa va "minunati" si astept criticile dvs (stiu ca nu vor fi putine).
    In rest, am mai invatat ca acea contra-greutate nu se lipeste cu mult lipici pt ca deformeaza plasticul, ca vopseaua nediluata corect da mari batai de cap, ca vopseaua gloss (si nu numai) atrage praful mai ceva ca un magnet, ca decalurile sunt o cauza a ratei ridicate in randul pacientilor de la psihiatrie.. si lista poate continua.
    Oricum, per total, a fost o "joaca" relaxanta si pt urmatorul (Airbus A380) nu vreau decat sa iasa macar alb, pt ca incet-incet, cu restul problemelor ma descurc.

    http://img213.images...id=img1206a.jpg
  3. In topicul:Boeing 747-400 Lufthansa 1:144 (Revell)

    01 September 2011 - 08:46 AM

    Vezi postareaNapster, la 29 August 2011 - 08:26 PM, a spus:

    Eh, vopsitul nu e chiar asa de greu. Sa vezi ce nasol e sa faci camuflaj pentru blindate, nave, artilerie, avioane, etc. Sunt unele care nu prea isi au rostul fara un aerograf si o mana iscusita dar pentru un avion civil cred ca nu e prea complicat.
    Da, teoretic ai dreptate, practic insa, vom vedea. Evident ca voi posta poze.

    Am mai luat cateva pipete si astezi ar trebui sa primesc vopseaua si chitul. Legat de vopsit, am cateva intrebari:
    1. fuselajul si partea de sus a aripilor, adica zonele albe, trebuiesc vopsite cu alb sau pot lasa culoarea plasticului?
    2. "burta" avionului" si partile de jos a aripilor se vopsesc dupa sau inainte de lipirea aripilor cu fuselajul? Presupun ca dupa lipire, pt ca altfel, o sa se vada chitul pus la imbinari si va trebui sa vopsesc de doua ori.
    3. presupun ca va trebui sa pun chit la imbinarea motoarelor cu aripile, deci, exteriorul motoarelor va trebui vopsit tot dupa lipire/chituire?
    In sfarsit, am reusit ca gasesc pe airliners.net o fotografie reala a unui 747-400 de la Lufthansa (totusi nu sunt sigur ca e 747-400, pt ca nu se vad winglet-urile) in care se poate observa perfect cum trebuie vopsit pe "burta".
  4. In topicul:Boeing 747-400 Lufthansa 1:144 (Revell)

    29 August 2011 - 08:15 PM

    Scuze pt confuzia creata. Nu stiam ca acel cod nu este al vopselei. O sa incerc sa ma documentez legat de acest subiect.
    Oricum, astazi am mai cumparat scotch de hartie, plumb, pipeta si alcool izopropilic. In principiu, trebuie sa mai iau doar vopseaua pt roti si chitul. Tot aman lucrul propriu-zis la macheta pt ca vreau sa am toate cele necesare asezate in ordine, ca sa nu ma trezesc ca imi mai trebuie nu stiu ce in mijlocul operatiei chirurgicale.
  5. In topicul:Boeing 747-400 Lufthansa 1:144 (Revell)

    29 August 2011 - 01:50 PM

    Vezi postareaMiG, la 29 August 2011 - 05:52 AM, a spus:

    Macheta de B747-400 de la Revell "nu este foarte populara" pentru ca are cateva greseli serioasa in zona botului (care teoretic ar trebui refacut complet), a bordului de atac al aripii in zona imbinarii aripa-fuselaj (mai usor de corectat), a profilului aripii (f greu de corectat dar mai greu de observat), a pozitiei avionului pe sol, samd. Toate astea insa nu ar trebui sa te opreasca. Nu te impiedica de amanunte si pune accentul pe detaliile ce pot fi usor reolvate-corectate si pe finisaje.

    Multumesc pt lamuriri. Acum am inteles despre ce e vorba. Am observat unele mici imperfectiuni la aripile mari, dar chiar si asa, o voi construi cu siguranta.

    Vezi postareaMiG, la 29 August 2011 - 05:52 AM, a spus:

    Important e sa termini macheta pentru a castiga experienta, a evita fenomenul de "colectionar de kituri" si a putea trece la urmatoarea macheta.

    Evident, cate una pe rand. Oricum, nu am de gand sa cumpar o alta macheta pana nu termin Boeing-ul asta, dar cred ca in scurt timp ii va veni randul si d-lui Airbus 380 sa ia loc pe masa de tortura.

    Vezi postareaZ-mare, la 29 August 2011 - 09:39 AM, a spus:

    Revell are mai multe nuante de negru, evita-l pe cel cu codul 8.

    Multumesc pt sfat.
    Pt roti se foloseste un negru mat sau gloss? Ma gandeam sa iau un negru mat cum este Tar Black cod 32106D. Sau este cam deschis?

    (Imi car scuze daca intrebarile par cam puerile, dar, dupa cum v-am mai spus, experienta mea este aproape de zero.)

Prieteni

Gabi_ nu a adaugat prieteni inca

Comentarii

Gabi_ nu are comentarii la profil inca.