Forum Machete,Modelism,Hobby: simplex - Vede profil - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

simplex's Profile User Rating: -----

Grup:
Members
Postari:
46 (0.02 pe zi)
Cel mai activ in:
Discutii libere (26 postari)
Inregistrat la:
19-March 14
Vizualizari:
7256
Ultimul click:
Useril este offline Nov 25 2020 08:30 PM
Actual:
Offline

Informatii despre mine

Titlu User
Membru deplin
Varsta
Varsta necunoscuta
Data nasterii
Data nasterii necunoscuta
Gender:
Not Telling Not Telling

Informatii de contact

E-mail:
Private

Postari ale mele

  1. In topicul:Pe 26 Mai 1904 avionul din 1903 al fraților Wright era Óncă neterminat!

    14 November 2020 - 06:31 PM

    Frații Wright nu s-au ridicat deloc de la sol cu un avion având motor pana în 1908. Când Wilbur Wright și-a prezentat aeroplanul lângă Le Mans, Franța, pe 8 August 1908, pe pământ și în aer, în lume se zbura deja 20 minute. Cei doi americani nu au arătat absolut nimic înainte de August 1908, cu excepția unor planoare testate în perioada 1900 - 1903.

    Traian Vuia are martori de la aeroclubul francez pe 7 Octombrie 1906 pentru o decolare și zbor de 4 metri la 15 cm de sol. Santos Dumont zburase pe 13 Septembrie 1906 intre 4 și 7 m la 50-70 cm înălțime. Faceți un efort și citiți cele doua articole de mai jos:

    Primul și al doilea zbor cu martori oficiali din istoria omenirii:

    - September 13, 1906, 8:40 AM; Bagatelle, France: Santos Dumont flew for 4-7 meters at a height of 50-70 cm and a speed of 30-35km/h. ("Les grandes journées de l'aviation. L'essor de Santos-Dumont. Pour la première fois, un aéroplane à moteur monté prend son vol librement.",L'Auto, Paris, September 14, 1906, col. 5-6, p. 1)

    - October 7, 1906; Issy-les-Moulineaux, France: Traian Vuia flew 4 meters in 2/5 sec at a height of 15 cm. ("Une belle expérience d'aviation. Hier matin à Issy-les-Moulineaux, l'Aéroplane automobile de M. Vuia a réussi à s'enlever par les seuls moyens du bord en expériences publiques et contrôlées.", L'Auto, Paris, October 8, 1906, col. 3-4, p. 5)


    Vreau sa vad articolul ala unde se spune ca în fata unor martori imparțiali, credibili, neutri a zburat cu motor fie și 20 cm vreunul din frații Wright, înainte de 1908. Nu exista nici măcar fotografii clare sau desene tehnice ale vreunui avion Wright publicare înainte de 12 August 1908.
  2. In topicul:Pe 26 Mai 1904 avionul din 1903 al fraților Wright era Óncă neterminat!

    12 November 2020 - 02:41 PM

    Daca ar fi doar declarația lui Alpheus Drinkwater din 1951 as zice ca acesta avea necaz pe cei doi frați și cauta sa-i denigreze sau că era prea bătrân și încurca datele. A scris și o carte despre ei intitulată "I Knew Those Wright Brothers Were Crazy" (1956). Totuși articolul din 26 Mai 1904, apărut la aproximativ 5 luni, după zborurile din 17 Decembrie 1903 nu avea ce căuta dacă cei doi într-adevăr zburaseră cu motor. Declarația lui Drinkwater și textul din 26 Mai 1904 se confirma reciproc.

    Pe urma, exista martorul Amos Ives Root din Medina, Ohio care a scris un articol publicat în Ianuarie 1905 unde pretinde ca l-a văzut pe Wilbur Wright zburând în circuit pe 20 Septembrie 1904, lângă Dayton. Totuși cele aproximativ 75 scrisori ale sale către frați, plus 90 articole legate într-un fel sau altul de activitatea lor, arată ca acesta nu a văzut nici un avion Wright în zbor pana pe 29 August 1910.

    Dacă ai nervii tari poți citi toate scrierile lui A. I. Root. în cartea free:

    A. I. Root, the liar number four after the Wright Brothers and their mentor, Octave Chanute

    Imagine postata

    Atât acest personaj pisălog care i-a scos din sărite pe frații Wright cât și Octave Chanute, mentorul celor doi inventatori, au mințit că i-au văzut pe Wilbur și Orville zburând în 1904.

    In ceea ce privește brevetele fraților Wright, ele sunt 5 la număr și se ocupă doar de planoare. In nici unul nu apare vreun desen care sa reprezinte ceva legat de zborul cu motor, sa nu mai vorbim ca în afara de eleroanele bazate pe torsionarea aripilor care discutabil pot fi considerate o creație a celor doi, restul lucrurilor pretinse ca inventate sunt fără nici o valoare, unul din patente tratând subiectul stabilizării automate a planoarelor folosind un pendul și o vană de vânt (o imposibilitate fizica cunoscuta, o capcana în care au căzut multi printre care și americanul Robert H. Goddard cu racheta sa pendul).

    The Wright brothers' patents and their low importance for aviation

    Imagine postata

    Pana pe data de 8 August 1908, avioanele fraților Wright au rămas necunoscute publicului și în consecința nu au inspirat nici un alt constructor de aeroplane cu nimic deoarece nimeni nu știa cum arata aparatele în cauza.
  3. In topicul:Martorii Fratilor Wright. Azi Amos Root sau Mincinosul nr. 4

    16 May 2017 - 05:25 AM

    Scrisorile și articolele lui A. I. Root sunt autentice și pe ele se bazează toată cartea.
  4. In topicul:Frații Wright și Flyer II - frauda, fenomen paranormal sau adevarul pur?

    21 May 2016 - 02:44 AM

    Câteva publicatii din 1905 - 1906 despre frații Wright. Circ total.

    Unul din cele mai ridicole articole comandate de cei doi este The Flight of a flying Machine (Zborul unei Mașini de Zbor - 6 Octombrie 1905, Dayton Daily News) care spune ca numeroase persoane, incluzând autorități din diverse orașe, erau martori zilnici la zborurile de zeci de minute ale lui Wilbur si Orville Wright. Inutil de zis ca textul nu da nici un nume. Revista Scientific American a pus imediat la îndoiala pretențiile emise și în numărul datat 13 Ianuarie 1906 le-a cerut explicații acestora într-un articol intitulat: The Wright Aeroplane and Its Fabled Performances (Aeroplanul Wright și Performantele Sale Fabulate).

    Deja în Decembrie 1905 ziaristul Robert Coquelle de la jurnalul L'Auto ii vizitase pe frați după care a scris articolul La Conquête de l'Air par deux Marchands de Cycles (Cucerirea aerului de către doi Comercianți de Biciclete) în care ii acuza de cacialma. Acestea sunt cuvintele sale:

    "— Permettez, M. Wright, vous avez absolument le droit de me refuser de voir votre aéroplane. Mais je ne dois pas vous cache que si vous vous obstinez à ne pas me donnez des explications complémentaires sur vos expériences, votre conduite sera sévèrement jugée par le monde aéronautique européen. On dira que vous avez « bluffé » et, qu'en fait de vol plané, vous avez surtout pris vos contemporains pour des imbéciles."

    Traducere: "— Permiteți-mi, domnule Wright, aveți categoric dreptul de a ma refuza sa va vad aeroplanul. Dar nu trebuie sa va ascund ca, dacă persistați în a nu-mi da explicații complementare relativ la experiențe, comportamentul dvs. va fi sever judecat de lumea aeronautica europeana. Se va zice ca ați jucat la cacialma și, privitor la zborul planat, v-ați luat contemporanii drept prosti."
  5. In topicul:Frații Wright și Flyer II - frauda, fenomen paranormal sau adevarul pur?

    21 September 2015 - 02:12 AM

    Neconcordantele din poveștile fraților Wright au fost remarcate de presa franceza și cea americana a timpului doar ca istoricii, în general americani sau din tari unde se vorbește engleza, le ignora.

    Chiar și în septembrie 1908 când frații deja zburau cu public din 8 Aug. 1908, aceștia continuau sa hrănească ziarele cu minciuni potrivit cărora avionul lor de 450 kg ar fi fost dotat cu motor de 25 Cai Putere lucru ce dovedea superioritate și eficienta.

    Vezi articolul: http://trove.nla.gov...rticle/90478367 din 18 Sep. 1908.

    Un text anterior, "Aviația în US. Șapte motoare franțuzești pentru frații Wright" (L'Aérophile, Apr. 1, 1908, pag. 127, http://gallica.bnf.f...040%20CV.langEN ) care spune ca antrepriza franceza "Barriquaud-Mare" tocmai a livrat 7 motoare de 40 CP fraților Wright, ii contrazice pe aceștia.

    Când s-au apucat de zboruri cu public, frații foloseau motoare de 40 CP, comparabile ca putere cu cele utilizate de alți aviatori adică nimic deosebit, nu 25 CP cum susțineau.

    In 1906, folosind motor de 25 CP, Traian Vuia de abia decola cu un monoplan de 251 kg greutate totala cu pilot. In 1908, Frații Wright zburau zeci de minute urcând, coborând, întorcând, cu 25 CP pe un biplan de 450 kg incluzând greutatea pilotului!! Nu exista alte aeroplane ale timpului 1906 - 1909 sa fi stat stabil în aer cu 25 CP. Frații Wright sunt singurii care au reușit, conform spuselor lor, asemenea performanta după ce în 1905 au pretins ca zburaseră peste 30 minute cu 20 CP!!

Prieteni

Comentarii

simplex nu are comentarii la profil inca.