Forum Machete,Modelism,Hobby: simplex - Vede profil - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

simplex's Profile User Rating: -----

Grup:
Members
Postari:
43 (0.02 pe zi)
Cel mai activ in:
Discutii libere (23 postari)
Inregistrat la:
19-March 14
Vizualizari:
6660
Ultimul click:
Useril este offline May 28 2017 01:24 AM
Actual:
Offline

Informatii despre mine

Titlu User
Membru deplin
Varsta
Varsta necunoscuta
Data nasterii
Data nasterii necunoscuta
Gender:
Not Telling Not Telling

Informatii de contact

E-mail:
Private

Postari ale mele

  1. In topicul:Martorii Fratilor Wright. Azi Amos Root sau Mincinosul nr. 4

    16 May 2017 - 05:25 AM

    Scrisorile și articolele lui A. I. Root sunt autentice și pe ele se bazează toată cartea.
  2. In topicul:Frații Wright și Flyer II - frauda, fenomen paranormal sau adevarul pur?

    21 May 2016 - 02:44 AM

    Câteva publicatii din 1905 - 1906 despre frații Wright. Circ total.

    Unul din cele mai ridicole articole comandate de cei doi este The Flight of a flying Machine (Zborul unei Mașini de Zbor - 6 Octombrie 1905, Dayton Daily News) care spune ca numeroase persoane, incluzând autorități din diverse orașe, erau martori zilnici la zborurile de zeci de minute ale lui Wilbur si Orville Wright. Inutil de zis ca textul nu da nici un nume. Revista Scientific American a pus imediat la îndoiala pretențiile emise și în numărul datat 13 Ianuarie 1906 le-a cerut explicații acestora într-un articol intitulat: The Wright Aeroplane and Its Fabled Performances (Aeroplanul Wright și Performantele Sale Fabulate).

    Deja în Decembrie 1905 ziaristul Robert Coquelle de la jurnalul L'Auto ii vizitase pe frați după care a scris articolul La Conquête de l'Air par deux Marchands de Cycles (Cucerirea aerului de către doi Comercianți de Biciclete) în care ii acuza de cacialma. Acestea sunt cuvintele sale:

    "— Permettez, M. Wright, vous avez absolument le droit de me refuser de voir votre aéroplane. Mais je ne dois pas vous cache que si vous vous obstinez à ne pas me donnez des explications complémentaires sur vos expériences, votre conduite sera sévèrement jugée par le monde aéronautique européen. On dira que vous avez « bluffé » et, qu'en fait de vol plané, vous avez surtout pris vos contemporains pour des imbéciles."

    Traducere: "— Permiteți-mi, domnule Wright, aveți categoric dreptul de a ma refuza sa va vad aeroplanul. Dar nu trebuie sa va ascund ca, dacă persistați în a nu-mi da explicații complementare relativ la experiențe, comportamentul dvs. va fi sever judecat de lumea aeronautica europeana. Se va zice ca ați jucat la cacialma și, privitor la zborul planat, v-ați luat contemporanii drept prosti."
  3. In topicul:Frații Wright și Flyer II - frauda, fenomen paranormal sau adevarul pur?

    21 September 2015 - 02:12 AM

    Neconcordantele din poveștile fraților Wright au fost remarcate de presa franceza și cea americana a timpului doar ca istoricii, în general americani sau din tari unde se vorbește engleza, le ignora.

    Chiar și în septembrie 1908 când frații deja zburau cu public din 8 Aug. 1908, aceștia continuau sa hrănească ziarele cu minciuni potrivit cărora avionul lor de 450 kg ar fi fost dotat cu motor de 25 Cai Putere lucru ce dovedea superioritate și eficienta.

    Vezi articolul: http://trove.nla.gov...rticle/90478367 din 18 Sep. 1908.

    Un text anterior, "Aviația în US. Șapte motoare franțuzești pentru frații Wright" (L'Aérophile, Apr. 1, 1908, pag. 127, http://gallica.bnf.f...040%20CV.langEN ) care spune ca antrepriza franceza "Barriquaud-Mare" tocmai a livrat 7 motoare de 40 CP fraților Wright, ii contrazice pe aceștia.

    Când s-au apucat de zboruri cu public, frații foloseau motoare de 40 CP, comparabile ca putere cu cele utilizate de alți aviatori adică nimic deosebit, nu 25 CP cum susțineau.

    In 1906, folosind motor de 25 CP, Traian Vuia de abia decola cu un monoplan de 251 kg greutate totala cu pilot. In 1908, Frații Wright zburau zeci de minute urcând, coborând, întorcând, cu 25 CP pe un biplan de 450 kg incluzând greutatea pilotului!! Nu exista alte aeroplane ale timpului 1906 - 1909 sa fi stat stabil în aer cu 25 CP. Frații Wright sunt singurii care au reușit, conform spuselor lor, asemenea performanta după ce în 1905 au pretins ca zburaseră peste 30 minute cu 20 CP!!
  4. In topicul:Frații Wright și Flyer II - frauda, fenomen paranormal sau adevarul pur?

    20 September 2015 - 12:21 PM

    Interesant este ca într-un articol din Iunie 1908, scris deja în era aviației, aeroplanul celor doi din Dayton începe sa se comporte normal și pe dos fata de 1904.

    Pentru Frații Wright, legile fizicii se schimbaseră în 1908 fata de 1904. Daca în august 1904 susțineau ca aeroplanul le zbura cu atât mai repede cu cit vântul din fata bătea mai tare (vezi scrisorile din 8 și 28 August 1904) în articolul "Ultimele încercări ale fraților Wright descrise de ei înșiși" (L'Aérophile, June 1908, pag. 222-223, link: http://gallica.bnf.f...06%20mai.langEN) cei doi dau niște date de unde rezulta ca aparatul era încetinit și nu accelerat de suflul aerului.

    Astfel (vezi link-ul de mai sus) frații susțineau efectuarea unor zboruri conform următorului tabel:


    Data-----------Distanta zbor------Durata-----Viteza vânt frontal----Viteza avion------Viteza aerului--
    -----------------(picioare)--------(sec)--------------(m/s)---------(picioare/sec)----(picioare/sec)--
    ======================================================================================================
    6 mai 1908----------1008-------------22--------------4 la 6------------45.81-------------~62.21-------
    8 mai 1908----------2186-------------59.5------------7-----------------36.74--------------59.7--------
    8 mai 1908-----------956-------------31--------------9-----------------30.83--------------60.35-------
    ...

    Dupa cum se remarca, rapiditatea avionului fata de sol scade aproape exact cu aceeași cantitate cu care creste intensitatea vântului, adică viteza aerului se menține aproape constanta, (lucru teoretic corect), în totala opoziție însa cu ce scriau frații Wright în 1904.

    Si celelalte valori din tabel (care pot fi consultate la adresa indicata) duc la viteze ale aerului ce se învârtesc în jurul a 60 picioare pe secunda.
    Numerele par generate insa din creion având grije ca viteza aerului sa dea mereu cifre apropiate de 60 ft/sec, valoare putin peste cei 58.66 ft/sec (40 mile/ora) viteza impusa de statul american, în urma unui contract, pentru a cumpăra avioane Wright (despre acest târg se menționează în articol).

    Tot textul este mai degrabă o reclama decât descrierea precisa a unor experimente ce într-adevăr au avut loc în mai 1908.
  5. In topicul:Frații Wright și Flyer II - frauda, fenomen paranormal sau adevarul pur?

    15 September 2015 - 01:35 AM

    Citeaza

    Istoria,odată scrisă, este aşa cum o văd cei mulți, nu cum şi-ar dori-o unii,puțini,iar asta nu se (prea) poate schimba in conştiința publică.

    La capitolul Limba Romana, este suficient sa cauți pe internet (google.ro) cu - frații Wright - și constați (vezi imaginea atașata) ca primele lucruri afișate despre ei nu suna foarte bine, incluzând pagina de Wikipedia în engleza, ce apare și ea, care spune: "Although not the first to build and fly experimental aircraft, the Wright brothers were the first to invent aircraft controls that made fixed-wing powered flight possible.", lucru ce ii scoate pe americanii din Dayton din categoria primilor zburători cu motor.

    Daca dai o căutare pe google.com cu - Wright brothers - într-adevăr majoritatea siturilor ii vorbesc de bine însa cel mai vizualizat, Wikipedia, afișează aceeași pagina cu "Desi nu primii care au construit avioane experimentale și au zburat cu ele, frații Wright au fost întâii care au inventat și folosit suprafețe de control ce au făcut zborul cu motor posibil."

    Totuși chiar și în engleza găsești situri cum ar fi:

    The Wright brothers' claim. The chronology of a fraud. The Wright brothers became flyers in 1908, before they were just liars.
    vezi: http://wrightbrothers.altervista.org/

    care spun niște adevăruri trecute sub tăcere de partizanii fratilor, autori ale căror romane prezintă dovezi selective scoase din context cum ar fi celebra fotografie cu Flyer I decolând pe 17 Dec. 1903 uitând însa data la care a fost publicata prima oara, Septembrie 1908.


    Fisier atasat  Rezultate cautare dupa - fratii Wright -.jpg (191.11K)
    Numar de descarcari: 150

Prieteni

Comentarii

simplex nu are comentarii la profil inca.