Forum Machete,Modelism,Hobby: simplex - Vede profil - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

simplex's Profile User Rating: -----

Grup:
Members
Postari:
46 (0.02 pe zi)
Cel mai activ in:
Discutii libere (26 postari)
Inregistrat la:
19-March 14
Vizualizari:
7265
Ultimul click:
Useril este offline Nov 25 2020 08:30 PM
Actual:
Offline

Informatii despre mine

Titlu User
Membru deplin
Varsta
Varsta necunoscuta
Data nasterii
Data nasterii necunoscuta
Gender:
Not Telling Not Telling

Informatii de contact

E-mail:
Private

Topicele mele

  1. Pe 26 Mai 1904 avionul din 1903 al fraților Wright era încă neterminat!

    12 November 2020 - 06:25 AM

    Frații Wright și zborurile lor imaginare din 1903-1905.
    (Cei doi inventatori au zburat pe 17 Decembrie 1903 cu un avion nefinalizat!)

    Fisier atasat  August 12 1908 Le Petit Parisien Wilbur Wright and his plane.jpg (31.8K)
    Numar de descarcari: 24

    Adrese video: Frații Wright și zborurile lor imaginare din 1903-1905.

    Frații Wright nu au terminat nici măcar avionul din 1903 la Kitty Hawk, Carolina de Nord. Flyer 1 nu a zburat niciodată, după cum se poate vedea în următorul articol din 1904:

    The Wilmington Messenger, Wilmington, North Carolina, May 26, 1904, col. 1, p. 6.

    "Elizabeth City Economist: A gentleman visiting this city whose home is in Kitty Hawk, is responsible for the assertion that the Wright brothers, of airship fame, will return to Kitty Hawk in the near future and resume work on their aerial monster. According to this gentleman the airship has never been removed from Kitty Hawk and nearly all the interviews published in the papers of Norfolk have been erroneous in this respect. This gentleman has assisted the Wrights in all their work and has a general supervision of their property during their absence. He says that they have not completed the ship and that they will return some time within the next month and resume their work. A story is current that they will complete the ship and make the trip from here to St. Louis sometime this fall."

    Traducere în Romana:

    The Wilmington Messenger, Wilmington, Carolina de Nord, SUA, 26 Mai 1904, coloana 1, pagina 6.

    "Elizabeth City Economist: Un domn aflat în vizita în acest oraș, a cărui locuința se află în Kitty Hawk, este responsabil pentru afirmația potrivit căreia frații Wright, de renume în nave aeriene, se vor întoarce la Kitty Hawk în viitorul apropiat și vor relua lucrul la monstrul lor aerian. Potrivit acestui domn, nava aeriana nu a fost niciodată mutata de la Kitty Hawk și aproape toate interviurile publicate în ziarele din Norfolk au fost eronate în aceasta privință. Acest domn i-a ajutat pe frații Wright în toată munca lor și le supraveghează bunurile în timpul absenței. El spune că aceștia nu au finalizat nava și că se vor întoarce în următoarea lună și își vor relua activitatea. Circula știrea că vor termina nava și se vor deplasa de aici la St. Louis cândva în această toamnă."

    Textul spune că, potrivit unui om care lucra pentru frații Wright, și avea grije de lucrurile lor lăsate la Kitty Hawk, cei doi inventatori nu terminaseră aparatul Flyer I (cel despre care au pretins ca a zburat pe 17 Decembrie 1903) pana la data de 26 Mai 1904 și de asemenea sugerează ca era posibil ca aceștia sa-și prezinte avionul la expoziția universala din orașul St. Louis. În concluzie, această mașină nu a zburat pe 17 Decembrie 1903!

    Fisier atasat  1903_First_Flight_Wright_Brothers True Date May 1908.jpg (19.1K)
    Numar de descarcari: 22

    Adevărată data la care a fost făcută fotografia de mai sus este Mai 1908, nu 17 Decembrie 1903.

    Faptul că poza a fost realizata în Mai 1908 este susținut și de declarația din 1951 a lui Alpheus W. Drinkwater, un telegrafist care îi cunoștea pe frații Wright.

    "Wilbur and Orville Wright are credited with making their first powered flight in a heavier-than-air machine on Dec. 17, 1903. But Alpheus W. Drinkwater, 76 years old, who sent the telegraph message ushering in the air age, said the brothers only "glided" off Kill Devil Hill that day. Their first real flight came on May 6, 1908, he said." Source: New York Times, Dec. 17, 1951.

    Traducere:

    "Wilbur și Orville Wright sunt creditați că au efectuat primul lor zbor cu motor, folosind o mașină mai grea decât aerul, pe 17 Decembrie 1903. Dar Alpheus W. Drinkwater, în vârstă de 76 de ani, care a trimis mesajul telegrafic ce a introdus omenirea în era aeriana, a zis ca frații doar au „planat" în lungul dealului Kill Devil în acea zi. Primul lor zbor real a avut loc pe 6 Mai 1908, a spus el." Sursa: New York Times, 17 decembrie 1951.

    O explicație: Frații Wright au părăsit terenul lor de teste situat pe malul Atlanticului la locație numita Kitty Hawk, în Decembrie 1903 și s-au reîntors abia în Aprilie 1908.
  2. Martorii Fratilor Wright. Azi Amos Root sau Mincinosul nr. 4

    28 April 2017 - 04:50 PM

    A. I. Root, mincinosul numărul patru după Frații Wright și mentorul lor Octave Chanute

    Cine are timp poate citi o carte cum nu a mai scris nimeni despre pretinsele zboruri ale fraților Wright din perioada 17 Decembrie 1903 - 5 Octombrie 1905.

    Vezi: A. I. Root, the liar number four after the Wright brothers and their mentor, Octave Chanute

    Putina lume a auzit de Amos I. Root din Medina, Ohio, SUA, însa acest proprietar al unei fabrici de materiale pentru apicultura este principalul martor al celor doi aeroplanisti, omul pe care se bazează în buna măsură mitul fraților Wright.

    Într-un articol din 1 Ianuarie 1905, publicat în revista sa "Gleanings in Bee Culture", Root pretinde ca l-a văzut pe Wilbur Wright zburând în circuit undeva la periferia orașului Dayton, pe data de 20 Septembrie 1904.

    Daca ai însă o răbdare de fier și citești toate scrisorile lui Amos I. Root către cei doi inventatori plus articolele unde acesta ii menționează (toate sunt atașate în întregime la carte), vezi ca de fapt individul nu a văzut nici un zbor pe 20 Sep. 1904. Constați ca ai de-a face cu o victima a minciunilor fraților Wright și a propriei sale obsesii cu mașinile de zbor mai grele decât aerul dar și cu o persoana care a dorit sa rămână fraudulos în istoria aviație repetând continuu pe parcursul anilor același neadevăr, acela ca a fost martorul întâiului zbor circular ce s-a realizat vreodată.

    Adrese directe pentru descărcarea cărții:

    Link 1

    Link 2

    Imagine postata
  3. Frații Wright și Flyer II - frauda, fenomen paranormal sau adevarul pur?

    08 September 2015 - 12:20 AM

    S-a mai întâlnit cineva cu un fenomen ca acela descris de frații Wright în scrisorile din textul de mai jos?

    "Frații Wright și avionul lor minune care zbura cu atât mai repede cu cât vântul din fata bătea mai tare!

    Al doilea aparat al fraților Wright zbura cu atât mai repede cu cât vântul din fata sufla cu viteza mai mare! Este ceea ce susținea Wilbur Wright în doua scrisori datate August 1904.

    O alta ciudățenie fizica consta în faptul ca tracțiunea T a elicilor avionului din 1904 devenea mai mare decât rezistenta aerodinamica D (Drag) de-abia la 27 - 28 mile/h lucru ce încalcă legea a doua a dinamicii F = T - D = ma!

    In 1904 frații Wright au început sa testeze un nou avion, cunoscut sub numele de Flyer II, undeva lângă orașul Dayton, statul Ohio unde reușiseră sa obțină permisiunea folosirii unei pășuni plate pentru a-și continua experimentele de zbor cu motor începute în decembrie 1903, conform celor susținute de ei.

    De-a lungul noului teren de încercare nu dispuneau de pante iar vântul sufla slab comparativ cu cel de pe malul Atlanticului unde frații efectuaseră teste până în 17 Decembrie 1903. De asemenea la început, nu au folosit nici o catapulta pentru a le propulsa aparatul în aer.

    Frații porneau motorul aeroplanului care împins de elici, și neajutat de nimic, rula pe o șina în timp ce din fata bătea un vânt de intensitate moderata. In final aparatul se ridica în aer. Până aici nimic care sa încalce vreo lege a fizicii doar ca (vezi scrisorile (1) și (2)) mașinăria Flyer II, odată aflata deasupra solului, își sporea viteza odată cu intensificarea vântului din fata, lucru ce nu are nici o baza științifica deoarece un avion care zboară pe o direcție oarecare paralela cu orizontala, într-o masa de aer ce se deplasează în sens contrar, va înregistra fata de pământ viteza pe care ar fi avut-o în calm perfect minus cea a curentului de aer. Cu alte cuvinte aparatul Flyer II pierdea nu câștiga rapiditate de pe urma vântului.

    Este inexplicabil cum contra unui curent de 12 ft/sec avionul zbura cu 33 ft/sec fata de sol iar împotriva unui vânt cu 5 ft/sec mai puternic, de 17 ft/sec, același aparat călătorea cu 42 ft/sec adică câștiga 9 ft/sec (vezi Scrisoarea II pasajele îngroșate).

    Asa cum am mai spus, un al doilea element în neregula (vezi Scrisoarea I) este legat de tracțiunea elicilor care devenea mai mare decât rezistenta aerodinamica după atingerea vitezei de 27 - 28 mile/ora. Cum Flyer II pleca din repaus, neajutat de nimic iar sub el era un teren plat, este evident ca ecuația dinamicii sale pe orizontala T - D = ma nu duce decât la viteze negative relativ la pământ. Cu alte cuvinte avionul ar fi accelerat înapoi.


    1) Scrisoarea I: Fragment dintr-o scrisoare adresata de Wilbur Wright profesorului Octave Chanute (pionier al planorismului) pe 8 August 1904:
    "One of the Saturday flights reached 600 ft. ... We have found great difficulty in getting sufficient initial velocity to get real starts. While the new machine lifts at a speed of about 23 miles, it is only after the speed reaches 27 or 28 miles that the resistance falls below the thrust. We have found it practically impossible to reach a higher speed than about 24 miles on a track of available length, and as the winds are mostly very light, and full of lulls in which the speed falls to almost nothing, we often find the relative velocity below the limit and are unable to proceed. ... It is evident that we will have to build a starting device that will render us independent of wind."
    Source: Page 52 of Octave Chanute Papers: Special Correspondence--Wright Brothers, 1904 | Library of Congress


    2) Scrisoarea II: Text dintr-o scrisoare, a lui Wilbur Wright către Octave Chanute, datata 28 August 1904:
    "Dayton, Ohio, August 28, 1904. Dear Mr Chanute ... ... Since the first of August we have made twenty five starts with the #2 Flyer. The longest flights were 1432 ft., 1304 ft, 1296, ft. and 1260 ft. These are about as long as we can readily make on over present grounds without circling. We find that the greatest speed over the ground is attained in the flights against the stronger breezes. We find that our speed at startup is about 29 or 30 ft per second, the last 60 ft of track being covered in from 2 to 2 1/4 seconds. The acceleration toward the end being very little. When the wind averages much below 10 ft per second it is very difficult to maintain flight, because the variations of the wind are such as to reduce the relative speed so low at times that the resistance becomes greater than the thrust of the screws. Under such circumstances the best of management will not insure a long flight, and at the best the speed accelerates very slowly. In one flight of 39 1/4 seconds the average speed over the ground was only 33 ft per second, a velocity only about 3 ft per second greater than that at startup. The wind averaged 12 ft per second. In a flight against a wind averaging 17 ft per second, the average speed over the ground was 42 ft per second, an average relative velocity of 59 ft per second and an indicated maximum velocity of 70 ft per second. We think the machine when in full flight will maintain an average relative speed of at least 45 miles an hour. This is rather more than we care for at present. Our starting apparatus is approaching completion and then we will be ready to start in calms and practice circling. Yours truly Wilbur Wright."
    Source: Page 55 of Octave Chanute Papers: Special Correspondence--Wright Brothers, 1904 | Library of Congress


    Cele doua compoziții nu pot avea decât o singura explicație. Wilbur Wright descria experimente imaginare pentru ca pretinsele sale zboruri cu motor sa devina credibile. Neavând o înțelegere corespunzătoare a bazelor fizicii, pentru ca nu terminase liceul și nici teoria aerodinamicii nu era pusa la punct, poveștile sale au scăpări care ii demasca frauda.

    Ceea ce descriu frații Wright în textele din 8 și 28 August 1904 sunt mai degrabă adaptări literare ale zborurilor acestora cu planoare efectuate în 1902 și 1903 contra unor curenți puternici care suflau în lungul unei pante. Asa se explica de ce W. Wright scrie pe 8 August 1904: "While the new machine lifts at a speed of about 23 miles, it is only after the speed reaches 27 or 28 miles that the resistance falls below the thrust.". Într-adevăr un planor se poate ridica în aer pe un vânt de 23 mile/ora dacă este ținut, ca un zmeu, sa nu fie suflat înapoi. Pentru a zbura liber însa mai are nevoie de câteva mile la ora imprimate prin împingere în josul dealului. Se ajunge astfel la o viteza a aerului de 27 - 28 mile/h înregistrata cu un aparat de măsura montat pe planorul în zbor. Fenomenul însa se explica pe baza faptului ca viteza aerului la planare este diferita de aceea pe care o înregistrează același aparat transformat în zmeu.


    Concluzie, dacă într-adevăr ar fi efectuat zborurile povestite în scrisorile din 8 și 28 August 1904, frații Wright constatau ca viteza fata de sol a lui Flyer II se micșora odată cu creșterea intensității vântului din fata, adică tocmai pe dos fata de ceea ce au pretins."
  4. Cei mai buni piloti invitati sa testeze avionul Fratii Wright 1903 Flyer I

    08 April 2015 - 08:12 PM

    Cei mai buni piloti invitati sa testeze avionul Fratii Wright 1903 Flyer I si sa parcurga in aer cel putin 852 picioare

    Cautati pe net situl "web version - First Flight" ( First Flight ), selectati optiunea "Full speed with a gusting wind", apasati "Fly" si, cind masina Wright 1903 apare intr-o fereastra, dati click pe virful mansei. Daca aparatul intra in modul autopilot, executati click din nou pe levierul de control si conduceti aeroplanul pur manual.
    Imagine postata
    Nu uitati sa notati distanta parcursa la fiecare incercare iar dupa ce reusiti un zbor de minim 852 picioare postati pe forum macar o impresie.

    Ar fi interesant de vazut cite prabusiri sunt necesare unui pilot bun, fie el si de aeromodel, pentru a reproduce al doilea zbor din 17 Decembrie 1903 efectuat de Wilbur Wright.
  5. Pagina de Wikipedia a lui Vuia modificata permanent de Ion G. Nemes, un bolnav psihic!

    25 February 2015 - 08:50 PM

    Pagina Wikipedia a lui Traian Vuia modificata permanent de un individ, semnat Ion G. Nemes, cu atitudine de schizofrenic

    Cunoasteti personajul? Stiti cine se ascunde in spatele numelor sale?

    De citiva ani, o persoana semnata consecutiv: "Romanianlies", "Romaniantruths" si "Ion G. Nemes" tot modifica pagina Wikipedia a lui Traian Vuia inseriind remarci denigratoare. Pina in 2010, cind a aparut, prezentarea despre Vuia arata relativ bine. Apoi individul a inceput sa o deterioreze sistematic ajutat partial de moderatorul Binksternet (Michael Knowles, supranumit omul care a schimbat istoria aviatiei cu peste 130 000 editari, vezi: http://www.pilotsofa...ead.php?t=79105 , transformind-o intr-o gramada de gunoi).

    Desi ultimele modificari ale lui Nemes au fost anulate, acesta revine periodic cu noi schimbari negative. Oricum, introducerea despre Vuia arata urit. Un strain ce doreste sa se informeze ramine cu impresia ca acesta a construit un monoplan, pretinzind realizarea unor hopuri scurte, fiind astfel unul din multii inventatori care faceau aeroplane inainte lui 1910. Nimic mai mult.

    Evident, Nemes nu sta bine psihic si asta se vede din formularea sa "vuia WAS a lying scumbag (fortunately he's dead now (hurray!) )", ce arata ca este bintuit de o personalitate din trecut, ca si din desele sale referiri la numerosi pionieri ai aviatiei care ar fi zburat inaintea romanului, fara sa vina niciodata cu argumente in sprijinul afirmatiilor. Schizofrenicii au asemenea comportamente.

    Lucruri scrise de Ion G. Nemes la pagina de discutii a lui Traian Vuia pentru a-si justifica modificarile pe care le face:

    - "the fact that vuia WAS a lying scumbag (fortunately he's dead now (hurray!) ) Is not material to the question at hand. Which is why you keep changing the article to contradict reliable sources. This is vandalism. Perhaps at some other time I will update this article with details on what a pathetic, lying scumbag vuia was, but that is not what I am doing at this time. I'm just trying to keep you from vandalizing this pathetic, lying scumbag Vuia's article in contradiction to the reliable sources cited here.Ion G Nemes (talk) 23:43, 11 February 2015 (UTC)"

    - "numerous other men flew farther and higher than vuia before he did without ramps, or catapults. The whole ramp and catapult arguement comes from people who just have a bug up their butt about the Wrights, but know virtually nothing about the early history of aviation.Ion G Nemes (talk) 02:47, 15 March 2013 (UTC)"

    - "Not First There are numerous others who flew before Vuia: Ader, Kress, Nyberg, Phillips, Jatho, Whitehead, Pearse, etc. Next time you check first flying machine try reading the whole article, not just the parts that agree with your assertions. Romaniantruths (talk) 02:32, 23 July 2010 (UTC)"

    - "They often used a catapult, but their first flights were accomplished without one. Why don't you try reading more carefully next time! Besides, Vuia's miserable excuse for a flight was far less than had been achieved by Jatho, Ader, and Kress years earlier! Romanianlies (talk) 20:23, 27 June 2010 (UTC)"

    Sursa: http://en.wikipedia....alk:Traian_Vuia

Prieteni

Comentarii

simplex nu are comentarii la profil inca.