Forum Machete,Modelism,Hobby: Detalii MiG 21 - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 8 Pagini +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Detalii MiG 21 Cateva amanunte pentru modelisti

#101 Useril este offline   Kamob 50 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1970
  • Inregistrat: 13-May 06

Postat 23 June 2006 - 09:14 PM

O piesa foarte importanta: tunul cu 2 tevi GSh, de 23mm (la F-13 era NR-30!); deasupra se vede frana dreapta (atentie la partea inferioara spate-nu este simetrica!!!)

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: sn05.jpg


#102 Useril este offline   Kamob 50 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1970
  • Inregistrat: 13-May 06

Postat 23 June 2006 - 09:22 PM

Detaliu grinda acrosaj rezervor suplimentar, bordul de atac+lumina pozitie, cutit aerodinamic:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: sn06.jpg


#103 Useril este offline   Kamob 50 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1970
  • Inregistrat: 13-May 06

Postat 06 July 2006 - 08:42 PM

Din planul apropiat inspre cel indepartat: cutitul aerodinamic, aileron-ul; carenajul mecanismului flapsului; flaps; prize de aer si capace de vizitare:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: sn07.jpg


#104 Useril este offline   Romi 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1933
  • Inregistrat: 05-September 05
  • Location:Bucuresti-Brasov
  • Interests:Aviation

Postat 08 July 2006 - 09:26 PM

kamob, la May 13 2006, 11:37 PM, a spus:

...si turbina...

Nu e turbina, e camera de fortaj (postcombustie) si alea verzi sunt stabilizatoarele de flacara...In fata lor se disting rampele de fortaj. Turbina e si mai in fata.

#105 Useril este offline   Romi 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1933
  • Inregistrat: 05-September 05
  • Location:Bucuresti-Brasov
  • Interests:Aviation

Postat 08 July 2006 - 09:37 PM

kamob, la May 15 2006, 06:05 PM, a spus:

uite scaunul KM1 si banuiesc ca aceea e conducta de aer cald pt degivrare

E conducta pt climatizare cabina, duce aer cald/rece spre rampele cupolei mobile

#106 Useril este offline   Romi 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1933
  • Inregistrat: 05-September 05
  • Location:Bucuresti-Brasov
  • Interests:Aviation

Postat 08 July 2006 - 09:39 PM

kamob, la Jul 6 2006, 08:42 PM, a spus:

Din planul apropiat inspre cel indepartat: cutitul aerodinamic, aileron-ul; carenajul mecanismului flapsului; flaps; prize de aer si capace de vizitare:

E carenajul de la parghia de actionare a eleronului, verinul flapsului e la intrados.

#107 Useril este offline   Romi 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1933
  • Inregistrat: 05-September 05
  • Location:Bucuresti-Brasov
  • Interests:Aviation

Postat 08 July 2006 - 09:45 PM

kamob, la May 13 2006, 05:23 PM, a spus:

... la categoria grei ;-) : mecanismul de rotire a rotii in jurul axei in timpul escamotarii trenului principal si conductele circuitului de franare...

Nu e conducta de franare, e un cablu electric de la transmitatorul pentru defranare(sesizorul de blocare a rotii)E introdus intr-o teava de protectie de Al si de aici aspectul de conducta.

#108 Useril este offline   horia 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2976
  • Inregistrat: 24-April 05

Postat 08 July 2006 - 10:01 PM

exista macheta de Mig-21 1/35? sau numai 1/32?

#109 Useril este offline   cartula 

  • Administrator forum
  • Grup: Administrare
  • Postari: 4017
  • Inregistrat: 15-April 04
  • Location:Bucuresti

Postat 08 July 2006 - 10:05 PM

Citeaza

exista macheta de Mig-21 1/35? sau numai 1/32?

Numai 1/32 din cate stiu eu, doar ceva elicoptere au iesit la 1/35, nu e scara de aviatie...

#110 Useril este offline   Kamob 50 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1970
  • Inregistrat: 13-May 06

Postat 08 July 2006 - 10:25 PM

Romi, la Jul 8 2006, 09:45 PM, a spus:

kamob, la May 13 2006, 05:23 PM, a spus:

... la categoria grei  ;-)  : mecanismul de rotire a rotii in jurul axei in timpul escamotarii trenului principal si conductele circuitului de franare...

Nu e conducta de franare, e un cablu electric de la transmitatorul pentru defranare(sesizorul de blocare a rotii)E introdus intr-o teava de protectie de Al si de aici aspectul de conducta.

Draga Romi, daca intru in prea multe detalii, topicul ar deveni de ingineri; sa stii ca nu sunt scapari... 8-)
Daca vrei (pe mine m-ar incanta nespus), am sa te rog sa pui (daca se poate) materiale tehnice despre 21 (si nu numai). Eu unul le-as aprecia enorm!

Sa stii ca fotografiile sunt unice, din arhiva mea, iar claritatea si acuratetea sunt inhibate de diferite restrictii; pentru a le putea prezenta pentru toti a trebuit sa fac mai multe concesii.

Intre altele: este o mare problema cu limitarea la 100kb/imagine; la nivelul acesta nu pot sa redau nici 30% din detaliile pe care ar trebui sa le aiba fotografiile; nu exista nici o forma de compresie de imagine care sa suporte nivelul de informatie optim in doar 100kb.

#111 Useril este offline   tomi 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 771
  • Inregistrat: 11-January 05
  • Location:Constanta / Trier
  • Interests:Aviatie - WW II & Jets

Postat 08 July 2006 - 10:44 PM

Vad ca povestea cu restrictile continua si in ziua de astazi metalitatea comunista a unor cadre legata da aceasta secretomanie persista, eu la randul meu m-am lovit de ea de parca avem ceva de ascuns cu Mig-ul 21 Lancer eu stiu poate o fi ceva sub "coaja" asta batrana daca nu te pomenesti ca este un pui de F-22!!! :hammer:

Kamob trebuie sa recunosc faptul ca initiativa ta de a posta aceste poze este excelenta, la randul meu ma batea un asemenea gand dar pastrez pozele pentru un proiect personal care implica pe langa Lancer si Mig-ul 23 / 29.

#112 Useril este offline   Kamob 50 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1970
  • Inregistrat: 13-May 06

Postat 08 July 2006 - 10:50 PM

Trebuie sa intelegi ca este vorba de piese militare, si eu nu am sa incerc niciodata sa le minimizez importanta, mai ales pentru ca stiu exact cat de periculoase sunt.
Cat despre imagini: daca ai baga-le! Nu folosesc nimanui daca le tii in dulap ;-)

#113 Useril este offline   Kamob 50 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1970
  • Inregistrat: 13-May 06

Postat 12 July 2006 - 10:23 PM

Bord de simpla, 21 C. :whistle:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: sn08.jpg


#114 Useril este offline   horia 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2976
  • Inregistrat: 24-April 05

Postat 12 July 2006 - 10:29 PM

O.K. m-am lamurit. "B" e dubla

Aceasta postare a fost editata de horia: 12 July 2006 - 10:33 PM


#115 Useril este offline   Kamob 50 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1970
  • Inregistrat: 13-May 06

Postat 12 July 2006 - 10:49 PM

Din cabina, A are un singur display, B si C au 2 (asa, ca sa-ti dai seama dintr-o privire). 8-)

#116 Useril este offline   guerillu 

  • Nou venit
  • Grup: Members
  • Postari: 3
  • Inregistrat: 13-July 06

Postat 14 July 2006 - 12:11 PM

kamob, la Jul 8 2006, 10:25 PM, a spus:

Draga Romi, daca intru in prea multe detalii, topicul ar deveni de ingineri; sa stii ca nu sunt scapari...  8-) 

...mici confuzii...

#117 Useril este offline   Kamob 50 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1970
  • Inregistrat: 13-May 06

Postat 14 July 2006 - 10:47 PM

... daa, ca si cand ai zice motor in loc de reactor.... :whistle:
Hai sa ne axam pe topic, nu aiurea, ca daca este cazul vom incepe sa discutam sistemul de racire al palelor turbinei, puterea de emisie si intervalul intre pulsuri la radar si cine stie ce alte traznai...

#118 Useril este offline   Kamob 50 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1970
  • Inregistrat: 13-May 06

Postat 20 July 2006 - 09:17 PM

Sa revenim cu niste fotografii (cu multumiri Copilului lui Stalin :hammer: ), care sunt de mare ajutor in ceea ce priveste MiG-21 in general:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 247_4744_IMG.jpg


#119 Useril este offline   Kamob 50 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1970
  • Inregistrat: 13-May 06

Postat 20 July 2006 - 09:21 PM

...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 247_4755_IMG.jpg


#120 Useril este offline   Kamob 50 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1970
  • Inregistrat: 13-May 06

Postat 20 July 2006 - 09:23 PM

ps: multumiri pentru sapaturile prestate pe net (in caz ca s-ar fi putut interpreta gresit sursa imaginilor)! 8-)

Arata acest topic


  • 8 Pagini +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi