Detalii MiG 21 Cateva amanunte pentru modelisti
#106
Postat 08 July 2006 - 09:39 PM
kamob, la Jul 6 2006, 08:42 PM, a spus:
Din planul apropiat inspre cel indepartat: cutitul aerodinamic, aileron-ul; carenajul mecanismului flapsului; flaps; prize de aer si capace de vizitare:
E carenajul de la parghia de actionare a eleronului, verinul flapsului e la intrados.
#107
Postat 08 July 2006 - 09:45 PM
kamob, la May 13 2006, 05:23 PM, a spus:
... la categoria grei
: mecanismul de rotire a rotii in jurul axei in timpul escamotarii trenului principal si conductele circuitului de franare...

Nu e conducta de franare, e un cablu electric de la transmitatorul pentru defranare(sesizorul de blocare a rotii)E introdus intr-o teava de protectie de Al si de aici aspectul de conducta.
#110
Postat 08 July 2006 - 10:25 PM
Romi, la Jul 8 2006, 09:45 PM, a spus:
kamob, la May 13 2006, 05:23 PM, a spus:
... la categoria grei
: mecanismul de rotire a rotii in jurul axei in timpul escamotarii trenului principal si conductele circuitului de franare...

Nu e conducta de franare, e un cablu electric de la transmitatorul pentru defranare(sesizorul de blocare a rotii)E introdus intr-o teava de protectie de Al si de aici aspectul de conducta.
Draga Romi, daca intru in prea multe detalii, topicul ar deveni de ingineri; sa stii ca nu sunt scapari... 8-)
Daca vrei (pe mine m-ar incanta nespus), am sa te rog sa pui (daca se poate) materiale tehnice despre 21 (si nu numai). Eu unul le-as aprecia enorm!
Sa stii ca fotografiile sunt unice, din arhiva mea, iar claritatea si acuratetea sunt inhibate de diferite restrictii; pentru a le putea prezenta pentru toti a trebuit sa fac mai multe concesii.
Intre altele: este o mare problema cu limitarea la 100kb/imagine; la nivelul acesta nu pot sa redau nici 30% din detaliile pe care ar trebui sa le aiba fotografiile; nu exista nici o forma de compresie de imagine care sa suporte nivelul de informatie optim in doar 100kb.
#111
Postat 08 July 2006 - 10:44 PM
Vad ca povestea cu restrictile continua si in ziua de astazi metalitatea comunista a unor cadre legata da aceasta secretomanie persista, eu la randul meu m-am lovit de ea de parca avem ceva de ascuns cu Mig-ul 21 Lancer eu stiu poate o fi ceva sub "coaja" asta batrana daca nu te pomenesti ca este un pui de F-22!!! :hammer:
Kamob trebuie sa recunosc faptul ca initiativa ta de a posta aceste poze este excelenta, la randul meu ma batea un asemenea gand dar pastrez pozele pentru un proiect personal care implica pe langa Lancer si Mig-ul 23 / 29.
Kamob trebuie sa recunosc faptul ca initiativa ta de a posta aceste poze este excelenta, la randul meu ma batea un asemenea gand dar pastrez pozele pentru un proiect personal care implica pe langa Lancer si Mig-ul 23 / 29.
#117
Postat 14 July 2006 - 10:47 PM
... daa, ca si cand ai zice motor in loc de reactor....
Hai sa ne axam pe topic, nu aiurea, ca daca este cazul vom incepe sa discutam sistemul de racire al palelor turbinei, puterea de emisie si intervalul intre pulsuri la radar si cine stie ce alte traznai...

Hai sa ne axam pe topic, nu aiurea, ca daca este cazul vom incepe sa discutam sistemul de racire al palelor turbinei, puterea de emisie si intervalul intre pulsuri la radar si cine stie ce alte traznai...