
Prima data am revopsit partea cu petele de pe fuselaj, ca aratau ca, vorba lui Roman, dracu. Mascat, revopsit cu RLM 76, si apoi cu pete de RLM 74 si 75.

Oricum arata mai bine, nu??? E, nu chiar meserias, da' ....merge si asa (nasoala vorba asta la romani, mult a stricat ea!

Cum prinderea voletilor se facea direct pe jambe, m-am apucat sa fac acele bucati de tabla de care se prind voletii.

Cu ocazia asta am constatat ca jamble sunt ...simetrice, nu antisimetrice, cum ar trebui. Poate si la cehi este vorba asta: las ca merge si asa!

Bun, avioinul fiind vopsit, am zis sa pun decalurile. DILEMA!! Cum vin fasciile, cășcăfincă avem doua variante ....oficiale!
asa

sau asa???

Pentru ca iata, este si poza asta!

Ori, prima este un aparat reconstruit, in cea de a doua poza, apare un aparat prabusit pe vremea ...aia, la datorie!
Oricum, eu am ambele doua (


Treaba e ca, in cazul ca trebuie folosite decalurile de la Folgore, e nevoie de ceva masti pentru a vopsi patratul alb si de taiat nitel decalurile, ca rama neagra trebuie sa fie aia de la Fiat, la Folgore e mai subtire.