Nakajima Ki-43-II Hayabusa Șoimul Pelerin al Imperial Japanese Army
Postat 07 May 2015 - 11:24 AM
Si le promovezi cum ca ar fi IN DI SPEN SA BI LE !!!
Si cumpara oamenii saracii. Spera sa nu-l mai auda pe ala care zice: Oferta speciala, editie limitata, doar acum, numai cu ajutorul etc.
Postat 08 May 2015 - 05:08 PM

Mulțam !
Postat 08 May 2015 - 09:15 PM
Evident că NU am Surfacer 1500...Pīnă acum nu am grunduit nici o machetă , nu am considerat deloc că-i nevoie , mai ales la scara asta. Offf.
Postat 08 May 2015 - 09:27 PM
dakian67, la 08 May 2015 - 05:08 PM, a spus:

Spune-mi, te rog, de unde le-ai procurat. Ca tare ma mananca (stii tu unde...) sa incerc chestiile astea(m'na, sunt incepator) pentru proiectele (a)viitoare....
Postat 12 May 2015 - 10:05 AM
Daca ai de gand sa faci petele alea free hand (mana gratis) nu e cazul sa te impacintezi.
Probabil solventul Alclad-ului topeste superficial stratul de grund sau email si se agata mai bine si d-aia nu sunt recomandate acrilice de apa.
Postat 21 May 2015 - 08:11 AM
Postat 21 May 2015 - 11:21 AM

Postat 23 May 2015 - 01:04 PM

Mai am īnsă destul de mascat : pentru panoul antiglare ( negru-albastru) și pentru benzile de identificare (galben) de pe bordul de atac al planurilor .
Apoi , cred că trebuie să vopsesc toate īnsemnele Hinomaru , cīt și banda+fulgerul de pe fuselaj. Decalurile sīnt prea groase , zic eu , și se vor vedea aiurea ; plus că , moț pe băț, sīnt din două componente ( alb+roșu) , așa că se īngroașă și mai mult ! Mă mai gīndesc , și asta dintr-un singur motiv : nu văd cum aș tăia perfect rotund măștile de vopsire , fără un cuter special. Mi-e să nu iase un rahat . Fără moț . Doar rahat .
Va urma , zice-se...
Sorin
Aceasta postare a fost editata de dakian67: 23 May 2015 - 01:06 PM
Postat 01 June 2015 - 04:18 PM

Înainte de a vopsi și benzile galbene de identificare de pe bordul de atac al aripilor , o să mai vin cu o mînă de aluminiu , pentru retusuri și uniformizare.