Forum Machete,Modelism,Hobby: Ferrari 250 GTO 1962 - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Ferrari 250 GTO 1962 Trilogia Ferrari Partea I

#21 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 03 April 2016 - 05:54 PM

Am mai incercat sa o reglez(macar asa, de proba) insa daca o cobor mai mult, pe fata, capota motorului nu mai inchide corect.
Imagine atasata: 20160403_175239.jpg Imagine atasata: 20160403_175157.jpg

Aceasta postare a fost editata de Longinus: 03 April 2016 - 05:55 PM


#22 Useril este offline   michi-ro 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 894
  • Inregistrat: 18-January 12
  • Location:bucuresti / pitesti
  • Interests:fotografia
    modelismul

Postat 03 April 2016 - 07:45 PM

E, acum ata este!
La multe masini din astea de strada trebuie sa lasi suspensia exact ca in realitate.
Eu lipesc ultima suspensia ca sa fie in pozita care imi place mie, mai lasata un pic decat de serie. Un adevarat calvar, dar merita efortul din plin.
Jantele si asieta sunt sarea si piperul la orice masina.
Deslipete cu grija si apoi lipeste in noua poziție. E pacat sa ramana asa ... 4x4

Aceasta postare a fost editata de michi-ro: 03 April 2016 - 07:51 PM


#23 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 03 April 2016 - 08:24 PM

Oh da, Michi, cu siguranță nu va rămāne four by four.
Suspensiile nu le mai pot dezlipii, dar scot diferențele altfel.
Oricum, faptul că am lăsat mobile portierele,capota şi portbagajul, m-a "complicat" puțin.

#24 Useril este offline   tibi22 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2771
  • Inregistrat: 27-July 08
  • Location:Sighisoara

Postat 07 April 2016 - 08:47 AM

Arata destul de bine caroseria cu rosul acrilic de la Revell. Sunt curios cum vei scoate coaja de portocala provocata de lac. Eu as mai da o maina sau chiar doua la ud peste lacul asta. Ce aerograf ai folosit? Cu diuza mica? 0,20 , 0,25 mm? Pentru lac este ideal sa folosesti diuze mai mari sau sa treci "ud" peste caroserie, astfel diminuezi mult coaja de portocala.

Succes in continuare Daniel!

#25 Useril este offline   AdiP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2390
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Location:Turda
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 07 April 2016 - 10:53 AM

Iti raspund eu Tibi, pina cind revine in tara initiatorul topicului.

Aerograful folosit de Longinus e unul cu duza de 0.25 (din cate retin), iar dupa cum arata pilele de unghii imprumutate de mine pentru lustruire Imagine postata, a slefuit atat la ud dar si pe uscat.
Efectul de coaja vizibil pe plafon, a aparut datorita modalitatii de aplicare a vopselei si a lacului, fiind date cu presiune usor nepotrivita pentru caroseria unei machete auto.

Aceasta postare a fost editata de AdiP: 07 April 2016 - 10:53 AM


#26 Useril este offline   tibi22 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2771
  • Inregistrat: 27-July 08
  • Location:Sighisoara

Postat 07 April 2016 - 05:38 PM

Cum m-am asteptat diuza este mica si probabil si distanta fata de model a fost mare. De asta este asa texturat. Si zici ca a dat cu pila peste caroserie? Din poze nu se prea vede! Raman la parerea ca mai trebuie lac.

Aceasta postare a fost editata de tibi22: 07 April 2016 - 05:39 PM


#27 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 07 April 2016 - 08:57 PM

Servus Tibi.
Acum sunt chiar in țara lui...Ferrari, doar că la Roma, într-o mică vacanță. Am venit să-mi (re)văd strămoşii.
Lacul aplicat cu aerograful este pierdere de timp şi nervi, cel puțin cu duză mică.
Musai să dau la şlefuit cu şmirghel de 1500( cel puțin ), şi să refac plafonul. Baiul e că nu am şmirghel atât de fin.

P.S. am dat aici peste o librărie, unde am găsit câteva enciclopedii ce m-au dat ...pe spate. Una dintre ele explică unde şi ce trebuie căutat şi văzut, dacă vrei să identifici un Ferrari. Se referă la TOATE modelele produse vreodată, atât la interior,cât şi la exterior plus compartimentul motor !!!!

Aceasta postare a fost editata de Longinus: 07 April 2016 - 08:59 PM


#28 Useril este offline   tibi22 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2771
  • Inregistrat: 27-July 08
  • Location:Sighisoara

Postat 07 April 2016 - 09:03 PM

Misto! Iti trimit eu hirtie de 1500 si 2000 maine la Adi si apoi iti da el foile! Concediu placut in Bella Italia!

#29 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 07 April 2016 - 09:22 PM

Mulțumesc Tibi.
Astăzi am stat in Panteon, în fața mormântului lui Rafael, pe care stă scris:

Aici se odihneşte Rafael, de care natura se temuse,pe vremea când trăia, că o s-o întreacă,iar acum că el e mort, se teme că va muri şi ea.

Iar eu mă chinui cu un kit din plastic.

Aceasta postare a fost editata de Longinus: 07 April 2016 - 09:29 PM


#30 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 14 April 2016 - 06:51 AM

Primit abrazivul .Multumiri Tibi.

#31 Useril este offline   tibi22 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2771
  • Inregistrat: 27-July 08
  • Location:Sighisoara

Postat 14 April 2016 - 05:00 PM

Salut!

Ok! Dai o slefuire la ud (atentie la muchii!!) , apoi spala macheta bine bine sub apa de la robinet usor calduta, freaca cu o pensula mai lata (poate sa fie mai mare) sa iti curete rezidurile din colturi si linii de panou. Usuca macheta cu aerograful la presiune mare apoi dai lac direct din doza de spray. Eu zic sa mai dai un strat consistent. Succes!

#32 Useril este offline   Stefan_M 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 51
  • Inregistrat: 29-June 11

Postat 15 April 2016 - 09:37 AM

Salut


pentru neinitiatii care fac aceasi greseala: care este tehnica corecta de a aplica lacul? Duza mare + presiune...cat?

#33 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 15 April 2016 - 12:24 PM

Cea mai buna metoda de aplicarea lacului, este sprayul,insa trebuie sa ai mana formata. Prea mult,balteste si-ti strica modelul, prea putin, nu obtii efectul dorit, de prea departe,apar "cojile de portocala" , prea de aproape , formeaza pungi de lac.
In general nici initiatilor nu le iese din prima.
Este mai greu decat pare.

Aceasta postare a fost editata de Longinus: 15 April 2016 - 12:25 PM


#34 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 30 April 2016 - 08:21 PM

Am cam terminat si eu Ferrari 250 GTO.
Sper sa va faca o impresie buna.
Nu-i "de concurs" , dar in vitrina mea da bine.

Imagine atasata: 20160430_200613-1.jpg Imagine atasata: 20160430_200718-1.jpg

Imagine atasata: 20160430_200819-1.jpg Imagine atasata: 20160430_200842-1.jpg

Imagine atasata: 20160430_200927.jpg Imagine atasata: 20160430_200938.jpg

Imagine atasata: 20160430_200938-1.jpg Imagine atasata: 20160430_201006-1.jpg

#35 Useril este offline   tibi22 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2771
  • Inregistrat: 27-July 08
  • Location:Sighisoara

Postat 01 May 2016 - 12:19 PM

Ti-a iesit frumos! Felicitari!

#36 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 01 May 2016 - 12:44 PM

Mulțumesc Tibi, eşti gentil.
M-am străduit, iar hârtia abrazivă pe care mi-ai trimis-o, mi-a fost de mare ajutor.
Am făcut câteva greşeli de tehnică de lucru, însă am şi învățat câte ceva din macheta asta. Recunosc că nu sunt familiarizat cu kiturile auto, care-s clar, altceva decât blindatele.
Ferrari-ul ăsta l-am asamblat în 10 zile( grosso modo) însă munca de finisare mi-a luat, tot aşa, cap-coadă, cam o lună şi încă ar mai fi loc de mai bine !!
Cred că la următorul Ferrari o să mă descurc mai onorabil.
Al treilea din serie vreau să fie un 250 Testa Rossa 1957, sper să reuşesc să pun mâna pe unul(kitul de la Hasegawa ar fi foarte bun, dar e cam greu de găsit).

Aceasta postare a fost editata de Longinus: 01 May 2016 - 12:46 PM


#37 Useril este offline   Beriba 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 520
  • Inregistrat: 06-December 11
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 19 May 2016 - 09:26 PM

Ia-l cat il mai gasesti la asa pret. Atat doar ca e din 60 daca nu ma insel.

http://www.micromode...?category_id=58

Aceasta postare a fost editata de Beriba: 19 May 2016 - 09:27 PM


#38 Useril este offline   Bill 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1879
  • Inregistrat: 06-December 04

Postat 20 May 2016 - 06:10 AM

Frumos !
Un automobil foarte elegant si o lucrare reusita.
Astept si altele, pe cand o Mangusta?
Spor,
Bill :crazy:

#39 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 20 May 2016 - 06:34 AM

Mulțumesc băieți.
Beriba, să ştii că mi-ai dat o idee. :pint:
Bill, o Mangusta...nu ştiu...la cāte proiecte am( kituri neasamblate) cred că trebuie să-mi mai cumpăr vitrine :-D
Apropos: am văzut că ai de dat nişte Harley-uri: īntreb, nu carecumva găseşti un Knucklehead sau un Flathead antebelice ? M-ar interesa.

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi