Citeaza
Poti sa ma lamuresti si pe mine ce e cu cele doua rezervoare care sunt deasupra rotilor de rezerva? Ma cam indoiesc ca ar fi de carburant.
Buna intrebare... as vrea sa ma lamureasca SI PE MINE cineva, daca stie EXACT !
Cu siguranta ca nu sunt rezervoarele de carburant PRINCIPALE... cel de carburant este jos, pe sasiu.
Pot fi suplimentare, de carburant, sau de ulei. Suspensia basculanta a lui L2H143, necesita schimbarea/adaugarea uleiului, destul de des. Par detasabile, iar in cele mai multe fotografii, am vazut doar unul, pe partea soferului.
Daca tot ma bagi in fineturi, corectez/detaliez enuntul destinatiilor.
-Kfz.70, era modelul de uz general si transportor usor de personal (8 pifani).
-Kfz.81, era tractorul dedicat pentru FlaK.30... dar deosebirile fata de Kfz.70 erau minore, doar in aranjamentul diferit al spatiilor de depozitare ale benei.
-Kfz.69, era tractorul de PaK.35/36, iar bena, cum am spus arata CU TOTUL altfel.
Remorca de care zici, Sd.Ah.56, nu era specifica doar pentru Protze, era tractata in mod standard si de alte dracovenii, par'egzamplu de semisenileta Demag de o tona.
Tot cum am mai zis, sper ca ICM sa-si decline kitul si in alte variante, basca un PaK de 37mm bengos.
Cel mai mult, mi-ar place masina blindata Sd.Kfz.247, pe sasiul lui L2H143, care a fost o raritate... dar frumusica tare...
Aceasta postare a fost editata de DRAGOS: 08 December 2006 - 01:15 PM