MiG-21 Lancer C (Trumpeter kit, scara 1/32)
#1
Postat 14 December 2006 - 05:38 AM
Buna ziua domnilor,
Am inceput sa lucrez la MiG-ul 21 scara 1/32 Varianta Lancer. Am deja motorul gata si il voi posta in urmatoarele zile. Intre timp, rog expertii sa ma ajute cu urmatoarele prime probleme pe care le-am intilnit.
1. In poza de mai jos detaliul nr. 1 este nou pentru Lancer C. Banuiesc ca este vorba despre un chaff dispenser. Intrebarea mea este urmatorarea: planul de simetrie al acestei protuberante este perpendicular pe planul transversal median (asa pare cel putin), sau face un unghi oarecare (pe care as dori sa-l aflu)? O poza din spatele avionului ar fi tare edificatoare, daca se poate.
2. Nu am o poza din fata a detaliului nr. 2 si pur si simple nu inteleg daca aceasta gura de admisie este circulara sau ovala. Oricum detaliul din kit este mizerabil si trebuie sa-l construiesc din plastic, dar as vrea sa stiu cum?
Va multumesc anticipat,
Happy mod,
ict
Am inceput sa lucrez la MiG-ul 21 scara 1/32 Varianta Lancer. Am deja motorul gata si il voi posta in urmatoarele zile. Intre timp, rog expertii sa ma ajute cu urmatoarele prime probleme pe care le-am intilnit.
1. In poza de mai jos detaliul nr. 1 este nou pentru Lancer C. Banuiesc ca este vorba despre un chaff dispenser. Intrebarea mea este urmatorarea: planul de simetrie al acestei protuberante este perpendicular pe planul transversal median (asa pare cel putin), sau face un unghi oarecare (pe care as dori sa-l aflu)? O poza din spatele avionului ar fi tare edificatoare, daca se poate.
2. Nu am o poza din fata a detaliului nr. 2 si pur si simple nu inteleg daca aceasta gura de admisie este circulara sau ovala. Oricum detaliul din kit este mizerabil si trebuie sa-l construiesc din plastic, dar as vrea sa stiu cum?
Va multumesc anticipat,
Happy mod,
ict
#2
Postat 14 December 2006 - 06:47 AM
Salut ict!
1. planul de simetrie al chaff dispenser-ului nu pare deloc perpendicular pe planul vertical de simetrie al avionului.
2. gura de admisie e posibil sa fie circulara dar este cumva inclinata spre interior iar sectiunea transverasala nu pare a fi deloc perfect circulara. Pare vizibil turtita.
Poate te lamuresc mai mult pozele atasate.
Numai bine si spor la modelit!
1. planul de simetrie al chaff dispenser-ului nu pare deloc perpendicular pe planul vertical de simetrie al avionului.
2. gura de admisie e posibil sa fie circulara dar este cumva inclinata spre interior iar sectiunea transverasala nu pare a fi deloc perfect circulara. Pare vizibil turtita.
Poate te lamuresc mai mult pozele atasate.
Numai bine si spor la modelit!
#5
Postat 25 December 2006 - 11:54 PM
#6
Postat 26 December 2006 - 01:37 AM
Desi ma hotarasem sa nu mai postez, am sa fac o mica exceptie (cadou de Craciun): nu e lampa, ci un senzor; culoarea este negru mat; sunt 2 pe deriva, cate una pe fiecare parte, si ai sanse sa mai gasesti aceasta protuberanta si pe botul avionului, in fata cabinei (din cate imi aduc aminte este vorba de carenajele senzorilor RWR); ai doua fotografii cu o dubla si o simpla, ca sa vezi unde sunt pozitionate:
http://cartula.net/modules/ipboard/index.p...opic=1485&st=75
http://cartula.net/modules/ipboard/index.p...opic=1485&st=75
#9
Postat 27 December 2006 - 05:12 PM
Gopo,
Am priceput. Multumesc.
Acum sa incep cu Mig-ul 21 varianta Lancer. Initial am vrut sa construiesc avionul desfacut in doua cu motorul gata de a fi scos. Cred totusi ca o astfel de abordare reduce din spectaculozitatea modelului, drept care am hotarit sa construiesc avionul intreg cu motorul prezentat linga... pe troleul destinat partii din spate. O mica licenta mai mult sau mai putin poetica.
Corpul motorului este format din patru parti. Le multumesc celor de la Trumpeter ca nu l-au facut din 8 bucati...
Am priceput. Multumesc.
Acum sa incep cu Mig-ul 21 varianta Lancer. Initial am vrut sa construiesc avionul desfacut in doua cu motorul gata de a fi scos. Cred totusi ca o astfel de abordare reduce din spectaculozitatea modelului, drept care am hotarit sa construiesc avionul intreg cu motorul prezentat linga... pe troleul destinat partii din spate. O mica licenta mai mult sau mai putin poetica.
Corpul motorului este format din patru parti. Le multumesc celor de la Trumpeter ca nu l-au facut din 8 bucati...