Colectia lui Ionut Machete auto
#201
Postat 26 March 2007 - 10:42 PM
Interiorul este realizat în aceeaşi notă, plastic (tare) într-o singură nuanţă, cu excepţia planşei bordului. Pe aceasta, 2 abţibilduri sunt lipite pe post de cadrane. În multe locuri sunt observabile bavuri rămase din turnare (pe volan sau schimbătorul de viteze, de exemplu). Spătarele scaunelor sunt rabatabile. N s-a acordat niciun fel de atenţie montanţilor sau plafonului.
#202
Postat 26 March 2007 - 10:43 PM
Compartimentul motor este foarte rudimentar, peretele din spate fiind parţial compus din piesa care figurează podeaua interiorului şi spaţiul din spatele banchetei. Capota motorului se deschide într-un unghi foarte mic. Totuşi blocul motor plat este vizibil, restul pieselor anexe fiind reliefate pe piesa neagră semirotundă din spatele său. Există şi două role pe care se zăreşte o curea de distribuţie (evident, turnată în plastic tare).
#203
Postat 26 March 2007 - 10:43 PM
Surprinzător pentru acest nivel de execuţie este şasiul maşinii, comparabil la nivel de detalii cu o machetă VW 1300 1/24 Tamiya. Astfel, se pot vedea “furca” şasiului pe care se fixează ansamblul motor – cutie de viteză, blocul motor cu aripioare de răcire, cutia de viteze, sistemul de suspensie cu bascule longitudinale (care este chiar mobil!), axele planetare, toba de eşapament cu ţeavă găurită etc. Suspensia este reală şi realizată cu ajutorul unor arcuri elicoidale, cele din spate fiind chiar uşor presate de greutatea maşinii. Din păcate, aspectul plasticelor din care sunt alcătuite componentele şasiului lasă foarte mult de dorit. În plus, nu există contraaripi, astfel că o serie de “detalii constructive” sunt vizibile: prinderea farurilor şi a stopurilor pe caroserie, placa podelei interiorului.
#205
Postat 26 March 2007 - 10:45 PM
În portbagaj există figurat corpul rezervorului, al cărui capac este gravat cu sigla Volkswagen. Pe margini îmbinarea este deficitară, există un spaţiu foarte larg între pereţii portbagajului şi caroseria metalică. Este loc şi pentru o roată de rezervă, de altfel macheta s-a vândut pe alte pieţe cu tot cu acest accesoriu.
#206
Postat 26 March 2007 - 10:49 PM
Faima maşinii depăşeşte calitatea execuţiei machetei, este un argument care face din maşinuţa Maisto o piesă “colecţionabilă“, cel puţin pentru mine. Este chiar cea mai ieftină dintre toate, am dat pe ea mai puţin de 60 de lei noi într-un supermarket din Bucureşti, cu vreo doi ani în urmă. De atunci n-am mai văzut-o la vânzare pe nicăieri. O mai are cineva?
#207
Postat 26 March 2007 - 11:56 PM
salut /
super machetele, si pozele.
eu am un mercedes 500k de la bburago, dar nu e asa aratos ca al tau de la maisto, am ramas surprins .
despre fiat 500 mentionez ca e la scara 1/16 (ps am 4 bucati ) si deaia da impresia ca e cat un toareg :)
La machetele Maisto am ajuns la concluzia ca la unele modele isi dau mai mult silinta decat la altele.
bafta si asteptam urmatorul model :)
super machetele, si pozele.
eu am un mercedes 500k de la bburago, dar nu e asa aratos ca al tau de la maisto, am ramas surprins .
despre fiat 500 mentionez ca e la scara 1/16 (ps am 4 bucati ) si deaia da impresia ca e cat un toareg :)
La machetele Maisto am ajuns la concluzia ca la unele modele isi dau mai mult silinta decat la altele.
bafta si asteptam urmatorul model :)
#209
Postat 27 March 2007 - 07:17 PM
Promo, cunosc produsele Bburago, insa ele sunt destul de departe de ideea de macheta, in special cele la scara mare (1/18, 1/24). Au o reala problema cu reducerea la scara, Fiat 500 sau Porsche 356B sunt de fapt la scara 1/16, desi pe cutie sunt descrise ca fiind la scara 1/18.
Ady Aero, tare draguta broscuta ta! Ce scara e si cine o produce? Banuiesc ca e vorba de... 1/87?
Ady Aero, tare draguta broscuta ta! Ce scara e si cine o produce? Banuiesc ca e vorba de... 1/87?
- ← Utilaje maturat mecanizat / autoperii colectoare / Street Sweeper
- Auto
- Dodge Intrepid New York Taxi →