Forum Machete,Modelism,Hobby: Ce lipici sa folosesc? - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Ce lipici sa folosesc?

#1 Useril este offline   Falco44 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 87
  • Inregistrat: 11-December 07
  • Location:Bucuresti

Postat 11 December 2007 - 06:18 PM

Buna seara domnilor, sunt incepator in acest domeniu, tocmai mi-am cumparat primul kit de asamblare la un Elefant de la Italeri. Prima problema este alegerea lipiciului, ce tip de lipici sa folosesc? Alta problema, am citit ca vopseaua lucioasa trebuie aplicate pe un strat de grund (ce fel de grund, unde se gaseste, cu exemple daca se poate). Pensulele de la Revell sunt bune? Astept cu nerabdare raspusurile voastre.

#2 Useril este offline   eugen 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1530
  • Inregistrat: 02-November 04
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aviatie post WWII

Postat 11 December 2007 - 06:59 PM

Pentru lipire foloseste-le pe cele mai usor de gasit: ModelMaster si Revell. De la Revell gasesti mai multe "sortimente" ambalate in mai multe feluri: Contacta Liquid - pentru lipituri normale (in sticluta de 13g) sau in reicpient de plastic, Contacta Liquid Special - pentru lipit piese transparente (nu le matuieste), Contacta Quick - pentru lipituri "rapide" ( http://www.machete.r.../cPath/8_22_39). Mai poti folosi foarte bine si Nitrodiluant.



Pensulele Revell sunt OK, dar mai gasesti si de la altii (vezi http://www.machete.r...php/cPath/8_33)

Vopseaua lucioasa nu trebuie neaparat data peste un strat de grund. Este indicat sa dai un strat de grund atunci cand vopsesti intreaga macheta cu vopsele "metalice" (ex. aluminiu) pentru ca aceasta (vopseaua metalica) scoate in evidenta toate imperfectiunile de pe macheta.

Aceasta postare a fost editata de eugen: 11 December 2007 - 07:17 PM


#3 Useril este offline   cartula