Forum Machete,Modelism,Hobby: compresor - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

compresor

#1 Useril este offline   laure 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 591
  • Inregistrat: 22-January 05
  • Location:Craiova

Postat 22 January 2005 - 09:30 PM

Am postat pe forumul revell o intrebare referitoare la confectionarea unui compresor pt aerograf si de acolo Z-mare m-a indrumar aici, asa ca pun din nou aceeasi intrebare: cum se poate confectiona un aerograf?
Am vazut la metro niste compresoare pt umflat cauciucurile de la amsina. S-ar putea folosi la aerograf? Multumesc
P.S.: sunt incepator

#2 Useril este offline   Blue-Max 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2473
  • Inregistrat: 06-December 04
  • Location:Lugoj

  Postat 22 January 2005 - 10:41 PM

Cartula a avut pe vechiul forum revell un excelent articol despre cum sa-ti asamblezi un compresor, cu poze cu indicatii ....
Nu s-ar putea reposta ?!
Ar fi foarte util pt. multa lume !!

#3 Useril este offline   cartula 

  • Administrator forum
  • Grup: Administrare
  • Postari: 4017
  • Inregistrat: 15-April 04
  • Location:Bucuresti

Postat 23 January 2005 - 01:46 PM

Articolul o sa il caut/refac si o sa-l repostez cat de curand sper...

Pana atunci... Da, se poate folosi un compresor de umflat roti pentru aerograf, dar nu te astepta la mari rezultate...
Debitul de aer este pulsatoriu, pune intre compresor si aerograf un rezervor tampon, facut dintr-o sticla de Cola cu un furtun in dop si unul in baza sticlei... In felul asta nu se mai simt prea tare pulsatiile date de compresor. In plus, un asemenea compresor este destul de zgomotos...

Solutia este un compresor de frigider, are debitul ceva mai mic dar este silentios si da un debit de aer mult mai constant.
Cam asta ar fi pe scurt...

Ce fel de aerograf ai? Simpla actiune sau dubla actiune?