Ce vezi tu acolo e o reflexie pe tija cilindrului de basculare, uită-te la piesa vopsită a cilindrului, iar piesa din fața cilindrului este un element de siguranță, o „proptea” pentru benă pentru a se putea efectua intervenții în acea zonă. Mai existau și două cabluri prinse de benă și de șasiu care împiedicau bena să se dea peste cap. Încă o treabă, în poză este o basculantă nouă făcută pentru vreo expoziție sau pentru export, iar modelele pentru export aveau dotări care nu se regăseau și pe cele pentru piața internă, dar în exploatare nu am văzut nici una care să aibă suportul ăla de rezervă și nici rezervorul de ulei hidraulic cildric.
https://www.flickr.c...@N07/8107964327
http://www.autofun.r...ic.php?id=68728
Aici dacă dai pe galerie o să vezi destule detalii chiar dacă mașina e epavă:
http://olx.ro/oferta...re-ID1QjYp.html
Iar la asta, dacă te uiți atent, se vede sub rezervor o parte din rezervă:
http://fotografinrom...e-strazi-16.jpg
În rest poți să mai cauți, e plin internetul:
https://www.flickr.c...l/46650209@N07/
Să nu mă înțelegi greșit, îmi place foarte mult cum lucrezi și cum arată modelele tale mai ales nivelul de detaliere și am încercat să-ți ofer niște informații depre mașinile reale care stau la baza lucrărilor tale. Dacă am deranjat îmi cer scuze.