Le Mans Cei ce indragesc cursa de 24 de ore
#21
Postat 13 March 2015 - 07:44 AM
Totusi la magazinul din colt mergem si noi dupa o bere o tuica o .....
@LDH am “adincit” trompetele de admisi la compresor.
Poze cu compresorul vopsit si citeva cu motorul:
COMPRESOR
MOTOR
Impresii, pareri, sfaturi?
#25
Postat 13 March 2015 - 06:26 PM
Profitand de faptul ca sunt racit si stau acasa, si vreamea mi-a permis, am decis sa folosesc pentru prima oara in viata mea aerograful.
Consider ca am fost documentat binisor si nu am dat gres foarte tare. Am folosit initial 1:3 vopsea si mai mult am udat macheta cu o vopsea griulie...
Dar dupa ce am pus 1:2 vopsea a iesit mai bine.
Pozele nu sunt de o calitate extraordinara ca sunt cu un telefon mediocru.
Si aici "aparatul foto" a decis sa focuseze pe papuc....
La revedere!
Aceasta postare a fost editata de Ralasef: 13 March 2015 - 06:43 PM
#28
Postat 14 March 2015 - 09:52 AM
Consumat continutul sticlei de bere ajunsa stand de vopsit - cred ca trebuie sa aplic si eu ideea.
Dupa consumat continut sticla si vopsit caroserie deoarece nu am avut basca sa dam cu ea de pamant, de bucurie ca am iesit la vopsea prima oara si intaiasi data, am scos papucul si am dat cu el de pamant. Finnd precum bomba de cauciu a sarit si a sarit pana s-a oprit in ... iarba.
Pare logic
#29
Postat 15 March 2015 - 12:08 AM
LDH din polistiren doresti a realiza pozitivul pentru o matrita?
Pare un material extrem de dificil, in sensul in care se debiteaza probabil usor fata de altele, se si slefuieste, insa are porozitate mare.
Care ar fi chestia, se va chitui polistirenul dupa prelucrare si slefuire, sau daca va fi un prim pas in realizarea unei matrite, materialul care se va constitui in negativ va scapa de porozitatea cu pricina?
Mi se pare o munca titanica avand in vedere scara, pentru ca daca la o dimensiune rezonabila, sa zicem 1:10 sau 1:8 ar fi loc de slefuit din belsug, aici mi se pare ca exista multe cotloane in care accesul este foarte dificil.
#30
Postat 15 March 2015 - 10:25 AM
stageexp, la 15 March 2015 - 12:08 AM, a spus:
LDH din polistiren doresti a realiza pozitivul pentru o matrita?
Pare un material extrem de dificil, in sensul in care se debiteaza probabil usor fata de altele, se si slefuieste, insa are porozitate mare.
Care ar fi chestia, se va chitui polistirenul dupa prelucrare si slefuire, sau daca va fi un prim pas in realizarea unei matrite, materialul care se va constitui in negativ va scapa de porozitatea cu pricina?
Mi se pare o munca titanica avand in vedere scara, pentru ca daca la o dimensiune rezonabila, sa zicem 1:10 sau 1:8 ar fi loc de slefuit din belsug, aici mi se pare ca exista multe cotloane in care accesul este foarte dificil.
Da, realizez pozitivul pentru matrita din polistiren desi mai am in rezerva realizarea pe coaste si umplerea cu polistiren.
Porozitatea nu ma deranjeaza deoarece v-a fi acoperit cu doa straturi de hartie de ziar cu aracet, slefuit si gata pentru matrita in negativ. Pozitivul nu are "cotloane" dar are multe linii curbe.
Problema este ca negativul/matrita trebuie facuta din doua parti altfel nu am cum sa extrag caroseria. Taierea se va face pe axa longitudinala. De fapt o sa fie un panou de separatie.
Pai daca 1:24 este o scara mica 1:87 unde se situeaza?
Si daca am o gramada de fotografii cu masina, am facut desene care, zic eu, aduc cu cele originale, niciodata nu o sa-mi iasa exact deoarece planurile pe care le-am gasit sunt la o rezolutie imposibila si nu se vad cotele, am zis ca pentru verificarea vizuala a modelului sa am unul pe care sa fac "studiu" asa ca mi-am luat un C-Type, castigator la Le Mans in 1951 la scara ... 1:43 Brumm
Spoor!
#31
Postat 15 March 2015 - 12:10 PM
Te invidiez pentru C Type asta.
Eu nu am reusit sa gasesc decat Mercedesul 300 SLR Targa Florio, pe care l-am cumparat anul trecut in vacanta, la Como, chiar de la "mama lui".
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 15 March 2015 - 12:11 PM
#32
Postat 15 March 2015 - 02:36 PM
#33
Postat 15 March 2015 - 02:53 PM
O cautare bune pe forum, la tehnici, si am gasit
http://www.cartula.r...-aragaz-triumf/
Multumesc tibi22!
#34
Postat 15 March 2015 - 07:00 PM
Piesele s-au curatat foarte bine
Bun, acuma nu va asteptati ca motorul de la Bburago sa fie la fel de detaliat ca un motor dintr-un kit de montaj.
Din pacate la demontare unele piese nu au rezistat asa ca m-am ales cu un carburator rupt de pe chiulasa si cu filtrul de aer separat, galeriile de evacuare, chiar daca sunt din doua bucati, au suferit si ele iar cel mai mult a suferit blocul motor
Cutia de viteze nu are capac asa ca o sa fie ceva munca si aici. Nu stiu cum am sa rezolv ca, momentan, nu-mi bat capul cu ea
Reparat carburatoarele adica desprins celalalt de pe chiulasa si lipit filtrul de aer pe cel fara, am taiat tevile de evacuare de pe colector, in dreptul flansei de legatura, si am dat o gaura de 1,5 mm pentru viitoarea prindere a tevilor si reparat blocul motor, cam din topor dar nu o sa se vada partea deteriorata deoarece o sa fie acoperita de colectoarele de evacuare precum si o pala de la ventilator lipsa
Ca tot nu aveam destul de lucru s-a mai adaugat diferentialul gol, fara capac, axul cardanic si trompele axelor planetare lipsa la apel
E bine ca nu iau foarte in serios machetismul si ma mai joc incercand tot felul de chestii ca sa nu ma plictisec.
Astazi am incercat sa fac coliere pe un furtun de apa ce o sa lege radiatorul de blocul motor/pompa de apa
Sarma cu diametru de 1 mm izolata pentru furtun si sarma de 0,25 mm diametru pentru coliere.
Se putea si mai bine
Inapoi la caroserie asa ca spoor la modelit!
#35
Postat 15 March 2015 - 10:21 PM
Si uite asa a aparut o fantoma pe roti
O comparatie cu XK 120. Nu bagati in seama ca este cu mult mai lat C-Type deoarece asta rezulta din lipsa pasajelor rotilor si majorarea neintentionata a ecartamentului
Fara roti suntem in cotele propuse
Dupa joaca cu si fara roti am trecut scheletul pe planseta dedicata. Mai trebuie cateva corectii ca imbinarile sa fie "la M", cum ar zice un bun amic, si cred ca pot aborda etapa urmatoare desi nici "Max Garage" nu-mi da pace
Pozeee ca pozele, cica, vorbesc mai bine decat cuvintele.
Spoor!
#36
Postat 16 March 2015 - 11:14 AM
Astfel nici eu nu am stat degeaba: am montat firele la bujii am “imbatrinit” vopseaua de la motor si am lucrat la bord.
Poze
Chiar daca pare mare in realitate abia se vede:
Momentan atit
#39
Postat 17 March 2015 - 05:22 PM
In ritmul asta am impresia ca termenul este prea indepartat pentru tine. Nu mai zic ca ai timp sa faci si accesorii.
Caprele, in general, se pun direct sub sasiu ca sa lasi arcurile libere si sa poti lucra la punti fara sa fii obligat sa comprimi sau sa destinzi suspensiile iar stabilitatea ansamblului este incomparabil mai buna. Aici este vorba de o macheta si merge.
O mica intrebare ...
Aceasta postare a fost editata de LDH: 17 March 2015 - 05:23 PM
#40
Postat 17 March 2015 - 10:32 PM