Citeaza
Foarte misto, mi-a placut dintotdeauna buburuza asta, are niste forme foarte frumoase.
Excelente modele, de asemenea !
Multumesc 109, intradevar un avion cu forme frumoase.
Citeaza
Super dragutze , Mgc ! Bravo !

Multumesc Dany.
Citeaza
Foarte frumoase biplanele, felicitari ! Poti sa spui cateva cuvine cum potrivesti planurile si cum faci cu hobanele? Nu de alta dar am stricat acum cateva luni un Buecker 133 la 1/72, dupa ce m-am luptat cu hobanele si fixarea planului superior. Mai am unul dar imi e frica sa ma apuc de el.
Multumesc Paul si imi pare rau sa aud de necazul cu Bu133. Treaba cu fixarea planurilor la biblane e dificila cate odata insa nu e ceva comun la toate kit-urile, aici intervine desigur si calitatea kit-ului pe care il avem, de exemplu pentru mine la aceste PWS-uri treaba a fost foarte usoara, suporti au fost redati in kit foarte bine ca dimensiuni si destul de solizi ca si calitate a plasticului, de asemenea orificiile de lipire foarte bine redate si marcate. Insa exista si alte kit-uri care te pun in dificultate, cum ar fi Fleet-ul de la Azur Frrom... un chin sa fixezi planul superior ... suporti fragili, turnati/injectati incomplet, altii mai lungi de cat e necesar ... un dezastru.
Acum oricum ar fi kit-urile eu nu fixez planul superior de model pana la finalizarea acestuea, adica dupa finalul strat de lac mat, insa in momentul costructiei fixez precis suporti de fuselaj si de planul inferior prin potriviri la rece binenteles cu planul superior. Datorita acestei fixare precise a suportilor la final planul superior se poate fixa foarte usor pe suporti.
Despre hobane, eu folosesc firul elastic de la Uschi, foarte usor de prins cu o mica picatura de superglue, in trecut aplicam aceste fire dupa fixarea planului superior, ca o ultima detaliere a modelului, insa la aceste PWS-uri am aplicat firele inaintea fixarii planului superior, e ma usor avand mai mult spatiu de lucru.
Citeaza
Bravo Cristinel, foarte frumos făcute ! Tenacitatea cu care faci tot ce poartă cocarde romānești este fenomenală. Poza cu avionașul īn palmă este genială, dă un indiciu cīt de mic era avionul real. Cred ca era cam cīt I-15-le pe care l-am făcut acum cīțiva ani ( ăăă, mai mulți ani , de fapt

). Poate nițel mai lung, dar anvergura mai mică, zic eu ( din ochi...am dat o tură la vitrină si l-am luat și eu īn palmă pe I-15 !! )
Ai scrăciuit interiorul , sau l-ai lăsat mai gol , din poze nu se vede mai nimic...
După ce-om trece sănătoși pandemia COVID, musai să ne īntīlnim și noi . Și așa sīntem ridicol de puțini...
Spor să ai , și SĂNĂTATE !!
Sorin
Salut Sorine, multumesc.
Intradevar un avion mic.
Interioarele au fost refacute complet, frezat excesul de plastic pe laterale, construit tubulatura laterala cu prelate peste, adaugat manete si manetute, centuri si tablouri de bord, etc doar scaunele au fost din kit ele doar fiind usor remodelate, stiam ca nu se va vedea nimic odata inchis si facusem cateva poze, insa cand le-am transferat in pc, nu stiu cum dar pozele au devenit niste fisiere pe care nici un program nu a reusit sa le deschida, din pacate am observat acest lucru abia dupa ce am sters pozele din telefon ... invatare de minte ... data care vine tre sa verific inaite de stergere.
Citeaza
Superbe, jos palaria!
Felicitari!
Multumesc RocknRolla.