Forum Machete,Modelism,Hobby: Sfantul Ioan Botezatorul - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 355 Pagini +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Sfantul Ioan Botezatorul Sarcina de partid

#141 Useril este offline   repede 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 55
  • Inregistrat: 10-February 11
  • Location:Bucuresti

Postat 10 February 2011 - 09:03 AM

Buna ziua. Sunt si eu incepator in ale modelismului. Am facut pana acum doar avioane, blindate si creo doua corabii de plastic. Pana acum nu am lucrat cu lemn. Aveam de gand doar sa urmaresc acest forum, ca spectator. Totusi vazand filmuletul de montaj de pe DVD, mi-am dat seama ca asamblarea acestui galion este o lucrare de diploma. As ruga seniorii in ale modelismului sa sugereze o corabie mai simpla ( o punte, 1-2 catarge) pentru cei care sunt la inceput. ( poate Nina, Pinta, daca nu or fi si astea la fel de complicate).

#142 Useril este offline   crios 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4898
  • Inregistrat: 29-November 04

Postat 10 February 2011 - 10:16 AM

Vezi postareaLeo2003, la 10 Feb 2011, 08:22, a spus:

Scula aia de infipt cuie pare a fi cu un soi de "cap" magnetic. Cu toate ca asa par, in acest caz, cuiele nu pot fi de alama. :lol:
Mister... Poate ne lumineaza cineva. :-)


Scula aia este o teava in interiorul careia culiseaza o tija. Teava tine cuiul in pozitie (oarecum) verticala, iar la inpingerea in maner, tija inpinge cuisorul, acesta patrunzand in lemn. In functie de forta cu care apesi si de duritatea lemnului capul cuiului poate patrunde si el aproape total. Tine de antrenament. Scula nu este magnetica si cu ea se pot infige orice cuie al caror cap are diametrul mai mic decat diametrul interior al tevi. Functioneaza si cu ace de gamalie scurtate de la varf spre cap si al carui cap se incadreaza in regula de mai sus.
Scula mea este asta: