Forum Machete,Modelism,Hobby: De pe net, septembrie 2019 - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 7 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

De pe net, septembrie 2019

#21 Userul este online   bogy 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1069
  • Inregistrat: 26-May 05
  • Location:Bucuresti

Postat 06 September 2019 - 08:07 AM

Inca o veste trista - o noua victima din randul alor nostrii in Afganistan:

https://www.click.ro...ul-general-nato


Pacat ca ne-am transformat in mercenarii americanilor si ne mor oamenii pe acolo pentru interesele altora.

#22 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12276
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 06 September 2019 - 12:39 PM

Citeaza

Pai de pe unde sunt companiile
Nu spui, persoane insemnate, monșer!
.

Citeaza

Dupa 11 septembrie 2001 cererea s-a domolit. 
Asa, o pura coincidenta! :-P Cum, tot de atunci nu se mai aude nimic de IRA, ETA, Septembrie negru...

#23 Userul este online   bogy 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1069
  • Inregistrat: 26-May 05
  • Location:Bucuresti

Postat 06 September 2019 - 04:13 PM

Pai nu mai sunt în sfera de interes. E mai important sa lovim piețele de interes pentru China (Afganistan, Iran). Hai c-o dam iar pe politichie și nu-i bine. Păcat ca suntem de partea greșită a baricadei. Ideea e ca nu prea mai știu care-i partea buna, oricum nu aia în care ne aflam noi acum.

Aceasta postare a fost editata de bogy: 06 September 2019 - 04:13 PM


#24 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12276
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 06 September 2019 - 05:44 PM

Hai sa fim seriosi, Afganistanul, pe linga crom, nichel, vanadiu, si alte elemente mai mult sau mai putin micro, mai are ceva, ce pune lumea in miscare: opiu.

#25 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7178
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 06 September 2019 - 06:19 PM

Zetule...sa fim serioși.
Cu vânzoleala de acolo,din Afganistan,puști pistoale și grenade, cu zecile de triburi care se bat între ele,plus statele halitoare de carne de oaie care-și trimit și ele "emisarii" , nu cred că cineva mai are liniște să exploateze crom,vanadiu, ciocolată, etc. Opium da, ca le vând chiar talibanii. În rest...
Mai ușor se rezolvă cu o "Roșia Montană" ca nu e zgomot, nu-i război și nici atâtea căpetenii de "convins".

Aceasta postare a fost editata de Longinus: 06 September 2019 - 06:19 PM


#26 Userul este online   bogy 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1069
  • Inregistrat: 26-May 05
  • Location:Bucuresti

Postat 06 September 2019 - 07:40 PM

Daca romanii incercau sa-si mentina independenta, Romania devenea "teatru de operatiuni" identic cu Afganistanul. In toata povestea asta, este pentru prima oara in istoria noastra cand Armata romana s-a transformat dintr-o Armata nationala intr-o Armata de mercenari la dispozitia unor forte straine. Este pentru prima data in istoria noastra cand ne ducem peste niste amarati, ca forte de cotropire, de ocupatie.

Aceasta postare a fost editata de bogy: 06 September 2019 - 07:41 PM


#27 Useril este offline   dany 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 3519
  • Inregistrat: 24-November 06

Postat 07 September 2019 - 01:44 AM

Citeaza

Daca romanii incercau sa-si mentina independenta

Bogy , din cate am citit ideile aste cu " independenta" de fapt mascau in trecut necesitatea instrainarii tarii de fostele puteri europene prietene , pentru a ramane singuri si apoi cuceriti si jefuiti de rusi . Suna frumos , dar era la fel cu instaurarea " democratiei" cu mitralierele si cu batele in fatza Palatului Regal .
Acum ... din cata istorie am citit , se spune ca noi am luat fiinta ca si stat din nevoia puterilor europene si cu girul in special al Frantei de a opune o stavila in calea panslavismului cu atat mai mult cu cat Rusia isi crease un cap de pod prin sarbi .
Identitatea noastra a fost creeata in jurul trecutului nostru de aparatori mandri ( se spune , chiar erau ) ai granitelor Imp. Roman , al latinitatii , al legaturii cu occidentul , etc . Nu mai intru in amanunte ... e mult de discutat , in special dupa ce au venit grecii si i-au batut pe bulgari ( fratii nostri , dealtfel ) .
La inceput ne-a fost mai greu , era sa ne destramam ( Cuza) , apoi a venit Carol si tara noastra a capatat identitate , consistenta si cel mai important legitimitate .
Ne-am descurcat destul de bine , avand in vedere si contextul istoric si chiar am reusit dupa sfarsitul WW 1 sa ne impunem ca o tara aliata europeana pe care se poate pune baza . ( gestionarea focarelor revolutiei bolsevice , ordinea in tarile distruse de razboi , ajutorul dat polonezilor prin tranzitarea munitilor si materialelor , etc.)
Daca observi pana aici am actionat in cadrul si facand parte dintre tarile europene , cu drepturi dar totusi nu la un rangul puterilor principale .
....
Apoi dupa venirea sovieticilor ( nu mai descriu contextul in care se afla tara ; e complicat , in special dupa 1940 desmembrarea Micii Antante , pierderea teritorilor , pierderea aliatilor traditionali , .. alianta cu Axa ... impartirea sferelor de influenta intre invingatori , etc.) , fiindca intram in zona lor de influenta mai mult decat orice alta tara ( 80%) , dar si fiindca noi fuseseram creati de fapt ca niste oponenti ai expansionismului rusesc si cu legaturi puternice europene , sa marsat intre altele pe o rescriere a istoriei , unde noi apaream de fapt ca niste subjugati ai puterilor occidentale si punandu-se accent pe o identitate proprie , diferita , proprie .
Dar niciodata nu sa dorit ca tara noastra sa aiba vreo independenta reala . Doar fata de Europa . Fiindca atunci ramaneam singuri . Fara aparare . Usor de praduit si manipulat . ( " divide si cucereste") .
Vezi si Mihail Roller ... O sa-ti placa ; evreu :-D . E ciudat cum in timpurile actuale anumite texte ale acestuia reusesc sa prinda .
Ah . Ceva iesit putin din context . In Ucraina , in anii 20 sovietii chiar le-au dat un anumit grad de independenta , a fost incurajata , dar dupa ce aceasta a dus la exacerbarea spiritului national ... a urmat Holodomor .
......
In anii din perioada lui Ceausescu au fost reluate anumite teme si sa pus din nou accent pe independenta , insa ... din pacate aceasta este o metoda prin care un dictator caruia ai este frica sa nu fie doborat de la putere isi aproprie masele de oameni in jur pentru a-l sustine . Le creaza un ideal , se pune in fruntea lui , iar lumea il sprijina de frica sa nu-l piarda . Dar de ce independenta am putea sa vorbim ... Aproape tot ceea ce sa construit in " iepoca" aceea se facuse cu bani din afara ( clauza natiunii , apoi fmi-ul , etc.) , tehnologie straina in mare parte , desi am avut si aici oameni foarte capabili , care invatau repede .
.....
Putini poate isi aduc aminte sau recunosc ca noua ne-a mers poate cel mai bine de fapt cand aveam relatii bune cu occidentul si in special cu americanii .
Americanii ne-au ajutat si cand a fost vorba de anumite teritorii , americanii ne-au ajutat si la crearea unei anumite prosperitati in perioada comunista si la stabilirea unor relatii diplomatice pe care altfel cred ca le-am fi avut , in special cu marile puteri Anglia , Germania , Tarile Arabe... cu Franta a fost ceva mai special . Aici trebuie sa recunosc si anumite calitati reale ale lui Ceausescu ca diplomat . A fost bun si a avut consilieri foarte buni .

Iar fata de rusi ... nu cred ca sa pus vreodata problema in anii aceia de vreo independenta ... Inclusiv denaturarea relatiilor cu americanii este pusa pe seama lor(....) , iar de infestarea pana la nivelul cel mai inalt cu agenti ai lor , ce sa mai vorbim .Iar dupa moartea lui Tito , plecarea lui Maurer si vizita lui Ceausescu in N.Koreea , am luat-o bine la vale , iar asta cred ca nu s-ar fi intamplat neprogramat . S-a vazut dealtfel la revolutie ,dar cu atat mai mult dupa . ...

....
Dupa revolutie am fost din nou in bataia vantului si la cheremul oricui , aflandu-ne si in situatia ingrata de a fi invinsi in Raboiul Rece.
.....
Apoi am fost inclusi in NATO si UE .
Noi , ne-am dorit asta , Bogy ... Cat ne-am chinuit , iti mai aduci aminte ?
Ce mercenari la dispozitia unei forte straine ... ? Daca se intampla un razboi aici , vin sa ne apere TOTI ceilalti " mercenari " de la americani ...pana la unguri ; vor muri aici , pentru noi ... ca sa-i putem injura dupa aceea . Ne asigura in sfarsit putina liniste pentru a ne putea dezvolta ca si stat ... dar restul depinde de noi . Altfel Ucraina , Geoargia , Serbia ( etc.) scria pe noi .
Sirbii vor in UE . Toate celelate state foste yugoslave se bucura de o prosperitate de care ei doar viseaza
Cat despre UE sintem din nou acolo unde ne este locul . Si nu la margine ci in facand parte din acea comunitate , dar din nou depinde de noi cum ne vom cladi viitorul si ce vom dori sa fim . Aceatsa este libertatea pe care am capatat-o , desigur cu pretul pe care il platim , dar nu e lucru putin .Sa fim ceea ce dorim .
.
Pentru ce sa dai " vrabia din mana pe cioara de pe gard " . Ca asa zice sputnik ...? hai sa fim seriosi .
----------------------
Apropos .... oare de ce so fi dus Putin la Macron , ca astia parca nu se intelegeau ... ?
Oare nu or fi pierdut rusii implinirea dezideratului lor promis de Putin si cum acesta e in descrestere de popularitate , o populatie care din ce vad isi doreste din ce mai mult o schimbare , cu o economie care se destrama ,realatii proaste cu restul lumii ... poate ca se gandesc totusi ca pana la urma ... viitorul lor ar putea sa fie tot in UE ?
Voi ce spuneti ?

#28 Useril este offline   ovichelu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 26-January 09
  • Location:Giarmata-langa TIMISOARA
  • Interests:Romanian Air Force in World War ll

Postat 07 September 2019 - 09:00 AM

In primul rând legat de aspectul exterior, din față arată a Mercedes Actros sp3 si din lateral a Scania. In ceea ce priveste aspectul tehnic, acesta este relativ ok. Iar daca oamenii sunt receptivi , motorul, cutia de viteze si transmisia pot fi înlocuite la cererea clientului. In secolul xxi nimeni nu își mai produce cutii de viteze. Si MAN si Mercedes au cutii ZF , transmisii la fel . Bineînțeles fiecare fiind adaptate cerințelor clientului. Nici motoare nu își mai produc singuri . Exceptând MAN , Mercedes, Volvo și Scania. Ceilalți cumpără motoare. Renault foloseste Volvo, DAF foloseste motoare CAT și chiar si Volvo după preluarea de către chinezi folosesc alte motoare. Asa ca nu vad un impediment pentru achiziționarea unui astfel de camion de către statul român. Care poate lansa un caiet de sarcini si din punctul lui de vedere, problema este rezolvată.
DAR!!! Unde nu e loc de comisioane si de șpagă "statul" român nu are interes .

#29 Useril este offline   flo 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2100
  • Inregistrat: 04-July 09
  • Location:Bucuresti

Postat 07 September 2019 - 10:56 AM

Vezi postareaLonginus, la 05 September 2019 - 09:08 PM, a spus:

Eh, vezi Flo ca nu sunt chiar așa idiot ?
Cum ziceam...daca s-ar vrea, s-ar putea și nici nu-i musai să fie doar armata beneficiar.
Cât despre încurajarea unui furnizor care reprezinta infracțiune... hmmm.
Când ziceam despre licitația contestată de Rheinmetall în care cei de la Iveco au venit cu sugestii însușite imediat de către oficiali fără ca și ceilalți licitatori sa fie înștiințați, mi-ai zis ca judecătorul e prost, ca nu se pricepe, că vorbește fără să aibă habar despre performanțe tehnice, ș.a.m.d.
Nu era o infracțiune, dar motiv de anulare tot a fost.
În fine. Ziceam și eu ca ar fi bine.

Unde te-am insultat? Imi displace profund ca afirmi asa ceva.

S-ar putea pentru tehnica speciala, intrucat legislatia prinvind asrtfel de produse este mai permisiva. Un camion civil nu poate avea parte de "incurajarile" la care te gandesti. Repet: neiistiintarea celorlati competitori in cazul amintit de tine a fost o eroare gosolana, despre care eu am convingerea ca s-a facut cu buna stiinta pentru a se anula procedura si in final pentru a nu se mai cheltui bani, care prin rectificare sa se redistribuie.

#30 Useril este offline   flo 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2100
  • Inregistrat: 04-July 09
  • Location:Bucuresti

Postat 07 September 2019 - 11:09 AM

Vezi postareaovichelu, la 07 September 2019 - 09:00 AM, a spus:

In primul rând legat de aspectul exterior, din față arată a Mercedes Actros sp3 si din lateral a Scania. In ceea ce priveste aspectul tehnic, acesta este relativ ok. Iar daca oamenii sunt receptivi , motorul, cutia de viteze si transmisia pot fi înlocuite la cererea clientului. In secolul xxi nimeni nu își mai produce cutii de viteze. Si MAN si Mercedes au cutii ZF , transmisii la fel . Bineînțeles fiecare fiind adaptate cerințelor clientului. Nici motoare nu își mai produc singuri . Exceptând MAN , Mercedes, Volvo și Scania. Ceilalți cumpără motoare. Renault foloseste Volvo, DAF foloseste motoare CAT și chiar si Volvo după preluarea de către chinezi folosesc alte motoare. Asa ca nu vad un impediment pentru achiziționarea unui astfel de camion de către statul român. Care poate lansa un caiet de sarcini si din punctul lui de vedere, problema este rezolvată.



Si cum poti cere sa fie inlocuit motorul?

Intr-o specficatie tehnica despre motor cam acestea sunt cerintele:
- tipul carburantului:
-puterea;
-cuplul:
-nivelul de poluare.

Daca motorul chinezului se incadreaza, nu poti sa-l refuzi. Nici macar cilindreea nu popti sa o impui. Spre exemplu , motoarele biturbo, cu cilindree mica, care echipeaza unele ambulante, sunt motiv de cosmar. In regimul de exploatare al unei ambulante, rara prinde 100000km rulati fara a se defecta ceva (turbina, distributie, ...). S-a incercat sa se impuna cilindree mai mare, astfel incat sist. de alimentare sa fie mai putin "chinuit", motorul sa fie mai putin solicitat termic. S-a contestat si contestatia a fost acceptata.

Citeaza

DAR!!! Unde nu e loc de comisioane si de șpagă "statul" român nu are interes

Cum poti da spaga la o licitatie pe SEAP, unde participa toti competitorii inscrisi?

#31 Useril este offline   flo 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2100
  • Inregistrat: 04-July 09
  • Location:Bucuresti

Postat 07 September 2019 - 11:21 AM

Vezi postareadany, la 05 September 2019 - 09:58 PM, a spus:

Longinus , eu nu cred ca oamenii aceeia s-au apucat sa faca un produs si au investit fara un studiu de " fezbilitate" , cum s-ar zice si fara sa aiba in vedere o nisa pe piata unde sa-si vanda produsele . Iar apoi , poate daca vor avea succes se vor putea dezvolta si vor putea investi in modernizare , vor fuziona cu alte firme , etc . Mi-ar placea mult sa vad asta .
La fel sa intamplat si cu acel tractor , din link-ul pe care l-am pus . Cum aparut ,o garmada de critici , ca e chinezesc , ca directia e dupa un patent mai vechi ... american ( parca) , ca nu stiu ce e e ucrainean si fatza de un produs german e mai slab , ca bine ca va dati destepti si nici nu a fost integral proiectat aici ( de parca Dacia ,sau Roman-ul ar fi fost ) ...
Acum cred ca produc vreo cateva modele diferite , din ce am vazut pe net , aici nu m-am interesat prea mult , iar asta ar insemna ca au cautare .

He-he ... :-D
... Dar apropos de Moreni : Acolo si-au pus oamenii economiile si au muncit peste program ca sa produca din proprie initiativa un blindat ce a fost refuzat dupa ce a trecut testele ...fiindca nu prindea 120 km/h , desi nu se specificase asta si oricum nu cunosc vreun blindat care sa poata face asta ?
Saur 3 ( " Dino-zaurul" ) ? ... ce ar fi putut inlocui lejer macar o parte din vechile TAB -uri , macar pana ar fi intrat in dotare alte modele mai performante .

Ii cunosc atat pe directorul uzinei cat si pe liderul de sindicat. Oameni admirabili cei de Moreni. Intradevar, cum spui au muncit neplatiti si au accepta diminuarea alariilor ca sa realizeze prototipul. Nu stiu de unde ai scos bazaconia cu viteza. nu asyta a fost motivul. Masinu nu atingea nivelul de protectie cerut. Si au stiut asta. i-am intrebat de ce s-au bgat daca stiau bine ca vor scoate un produs care nu indeplineste o cerinta fundamentala. Au spus ca sperau sa faca o concesie armata, intrucat ce ofereau era peste nivelul tranportoarelor aflate in dotare. In plus, nu aveau bani sa realizeze un prototip la nivelul accepta. Materiale mai scumpe, tehnologii pe care nu le detineau. Este de mirare ca au reusirt sa scoat si asa ceva cu dotarea tehnologica pe care o mai au. Poate nu stiti ca forja si presajul greu au disparut de mult din uzina.

#32 Useril este offline   flo 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2100
  • Inregistrat: 04-July 09
  • Location:Bucuresti

Postat 07 September 2019 - 11:27 AM

Citeaza

Suspensiile pe arcuri foaie sunt dure, e drept, dar cabina în întregime este pe sistem pneumatic, deci confortul șoferului nu ar trebui să aibă de suferit. Si nu în ultimul rând, mașina aia chiar e cea mai ieftină opțiune de pe piață,la categoria ei.


Nu pentru ca sunt neaparat mai dure sunt evitate. Sunt nefiabile si foarte grele. Nimeni doreste sa piarda vreme cu reparatiile sau sa piarda o tona din sarcina utila.
Ford a pierdut o comanda din cauza arcurilor. Beneficiarul dorea sa le faca autogunoiere. Nu-l interesa confortul sau fiabilitatea, fiind aspecte nerelevante la cum si cat ruleaza o astfel de autospeciala. dar otona minus la sarcina utila, l-a alungat.

#33 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7178
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 07 September 2019 - 12:08 PM

Prietene Flo, am vrut doar să te necăjesc puțin, știu că nu ai avut intenția să mă insulți.
Păi tocmai despre o dotare pentru arnată vorbeam.
Ok. Pierzi o tonă din sarcina utilă,datorita arcurilor ălora, dar producatorul ATP spune că mașina poate căra cu 33 % mai mult, datorită ranforsărilor șasiului, oe profile "C".
Nu-i musai să-i dăm crezare, se poate testa, și dacă-i cușer... Doamne-ajută.
Apoi motorul chinezesc...Eu personal nu văd o problemă câtă vreme chinezii le folosesc la camioanele din oastea aia a lor uriașă, în care numai bucătari sunt mai mulți decât români rămași în țară. :rolleyes:
Si dacă dă sau ba cei 4 suteșinuștiucât de cai putere promiși, se poate verifica și aia.
Zic așa:avem un antreprenor care și-a luat inima-n dinți sa facă ceva și și-a gajat și izmenele de pe el.
Hai sa vedem ce știe, poate,poate.
O sesiune de teste într-un poligon, cu niște oameni serioși la fața locului, și dacă toate sunt ok, se poate si o precomandă.
Însă tare mi se pare, și mie, că cei 2% din PIB pentru dotarea armatei, de fapt un 2%care s-ar putea investi în industria locală in bună parte, sunt doar gogorițe. Povești de turnat pe la întâlniri NATO si cam atât.
Preocupările noastre sunt cine-i interimar la cambuză si cine la popotă .Așa nu ajungem nicăieri, niciodată.
Apropos: Damen Galați tocmai a lansat la apă încă o corvetă pentru marina pakistaneză.
Noi încă emitem citații și fixăm termene de judecată.

#34 Useril este offline   flo 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2100
  • Inregistrat: 04-July 09
  • Location:Bucuresti

Postat 07 September 2019 - 01:06 PM

Pai camionul este prezenta ca autobasculanta sau autobetoniera. Nimic legat de armata. Posibil sa nu fiu fost atent. toate scuzele in acest caz. Prietene, nu rezistenta sasiului este relevanta. Pentru ca sarcina(incarcarea) este raportata la punti(roti). Sasiul ranforsat este relevant pentru utilizare in regim de viteza pe drum cu denivelari. De la socuri se rupe.
N-am ceva anume cu faptul ca-i chinezesc. Atata ca au o notorietate neplacuta privind fiabilitatea. Prietene, daca in Certificatul de Conformitate (CoC) apare o cifra, nu o poti contesta sau supune masina unui test pentru a vedea daca este reala. Eu sunt convins ca ambulantele nu ating paramentul cerut de standard privind acceleratia. Teoretic nu iese din calcul, daramite practic. Dar daca RAR sau autoritati similare din alte state au emis documente, nu prea poti face mare lucru.

Ai dreptate. Camionul in cauza isi dovedeste viabilitatea daca rezista pe piata.
Precomanda fara procedura de achizitie? Arafat mai are idei de acest gen. Sa cumparam un produs sa vedem daca-i bun. El are convingerea ca poti cumpara prin achitie directa, chiar daca valoarea produsuluui depaseste pragul legal.

Intrebai cum poti sa te trezesti cu o cercetare penala pe cap. Un fost coleg de grupa, ajuns la jandarmi, s-a trezit cercetat penal pentru abuz in serviciu, pentru ca a atras atentia (verbal) celor de la Moreni ca vehiculul lor este prea greu si cu siguranta nu se va inscrie in cerinte. Un gest amical , fata de producatorul roman. Mai apoi este cercetat pentru ca (in cazul aceluiasi produs) nu a solicitat explicatii ofertantului (din Izrael) din care sa se vada de ce pretul produsului este asa scazut. Evreii ramasesera singuri, ceilalti fiind descalificati fiindca nu indep[lineau cerintele tehnice. Asadar, faptul ca scazusera pretul nu afecta niciun alt competitor, fiind doar castig pentru statul roman. Cateva luni a fost stresat de DNA. In cele din urma a scapat. Nu mai tin minte daca a juns sa fie si urmarit penal. Ca tot vorbeam de Moreni.

Aceasta postare a fost editata de flo: 07 September 2019 - 01:10 PM


#35 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7178
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 07 September 2019 - 01:57 PM

Că-i betonieră sau basculă...asta se poate schimba, la nevoie.
In rest, nu comentez.
Privitor la colegul tău ajuns la jandarmi, dacă doar pentru atât a ajuns cercetat penal(aș fi curios cine a făcut plângerea penală) "partea vătămată" ar trebui chemată in instanță dacă se dovedeste un denunț calomnios. Chestiile astea, în legislație, s-au schimbat nițel, nu insist ca nu are rost, dar niște daune morale tot pot fi solicitate, pe cale civilă. În cazul cercetarii, procurorul este obligat sa facă cercetări daca există o plângere. Pur și simplu nu poate clasa dosarul doar așa...din pix. Trebuie sa citeze, să ia declarații,etc. Abia apoi poate da o rezoluție.
Dar dacă, a fost inculpat,repet, doar pentru atâta lucru, înseamnă că cel care a făcut rechizitoriul de trimitere în judecată(procurorul) ar cam trebui să-și caute de lucru în altă parte. Aici intervine și judecătorul de cameră preliminară care verifică legalitatea rechizitoriului, legalitatea administrării probelor, etc.
Vorbesc doar din ce mi-ai spus tu,deci sub beneficiu de inventar.

#36 Userul este online   bogy 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1069
  • Inregistrat: 26-May 05
  • Location:Bucuresti

Postat 07 September 2019 - 07:28 PM

Daca se intampla un razboi aici , vin sa ne apere TOTI ceilalti " mercenari " de la americani ...pana la unguri ; vor muri aici , pentru noi - pai stai ca pricep mai greu, nu ne-au vrut ca stat, nu ne-au recunoscut (pana LA urma ne-au recunoscut dar doar ca "frana" in fata panslavismului) si ACU' ce sa vezi, o sa vina sa moara p'acilea pentru noi. Pe bune, chiar am ajuns sa credem asta?

#37 Userul este online   bogy 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1069
  • Inregistrat: 26-May 05
  • Location:Bucuresti

Postat 07 September 2019 - 07:36 PM

Ce cauta Putin in Franta? Pai cam ce a cautat si in Austria. Si pe LA Merkel. ACU incepi sa vezi cam cum se pune problema cu "inamicu' suprem de LA rasarit"? Cam pe unde crezi ca ne situam noi ca - incerc sa citez din constitutie - " stat suveran si independent"?

#38 Useril este offline   flo 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2100
  • Inregistrat: 04-July 09
  • Location:Bucuresti

Postat 07 September 2019 - 07:55 PM

Prietene, cand scapi de asa ceva iti este atat de sila incat nu vrei decat sa uiti. Nu stiu cine a denuntat. Cum am mai spus nu mai tin minte daca a ajuns sa fie si urmarit penal.

O sa-ti prezint un exemplu de procuror care cu siguranta nu-si merita functia.

#39 Useril este offline   dany 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 3519
  • Inregistrat: 24-November 06

Postat 07 September 2019 - 08:13 PM

Citeaza

Nu stiu de unde ai scos bazaconia cu viteza. nu asyta a fost motivul

Din presa de specialitate ( RoMilitary , Resboiu , ...Tehno..mil ? ) , Flo
. Imi aduc aminte ca se faceau si glume de genul " Asa rapid vor sa fuga/retraga generalii aia ? "
Mai tin minte si faptul ca la un moment dat ( se spunea ) irakienii nu erau doar interesati de blindat , aproape ca se rugasera de noi sa-l poata cumpara , dupa care s-au reorientat spre ucraineni care le-au dat niste produse foarte proaste ( le crapa blindajul la propriu in conditii de mars , nu de lupta ...)

Citeaza

Poate nu stiti ca forja si presajul greu au disparut de mult din uzina.

Rasu-plansu ...

#40 Useril este offline   flo 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2100
  • Inregistrat: 04-July 09
  • Location:Bucuresti

Postat 07 September 2019 - 09:52 PM

Motivul a fost nivelul de protectie, inferior celui cerut. Ulterior au construit o carcasa pe care au supus-o testelor si care s-a comportat corespunzator.
Din cele spuse de seful de sindicat, interesati s-au aratat militari dintr-o tara sud americana. Atunci , diplomatul aflat la post in acea tara a transmis ca vehiculul nu se exporta. Intrebata de ce a facut ( caci se pare ca era o ea), a afirmat ca nu avea de gand sa se faca de ras cu fiarele lor. :-o
Ar mai fi fost intrebari, dar cand aflau ca Romania nu achizitionase nici un vehicul, interesul disparea automat.

Aceasta postare a fost editata de flo: 07 September 2019 - 09:53 PM


Arata acest topic


  • 7 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi