Sfantul Ioan Botezatorul Sarcina de partid
#194
Postat 13 February 2011 - 09:16 PM
Leo2003, la 13 Feb 2011, 17:20, a spus:
Puntea se traseaza exact ca in instructiunile de la DeAgostini daca folosesti aceasta solutie.
Mai rasfoieste topicul de la capat. Poate te lamuresti.
Nu vreau sa ma contrazic cu tine doar de dragul de a ma contrazice...hai sa ne uitam in ghidul de asamblare la poza 1k si mai incolo la 2k ...e o mare diferenta intre ele...dar m-a ajutat mult poza ta... mii de multumiri.
A iesit si a mea pana la urma...i-am dat acum cu lac, o las sa se usuce si maine dimineata ii mai dau un strat de lac...
Cu respect,
Olimpiu
#195
Postat 13 February 2011 - 11:33 PM
Puteti infasura nava cu sfoara daca va este mai usor, eliminand astfel clestii. Eu am testat tehnica cu palcaj de aviatie, care este mai flexibil. Nu construiesc nava de la deagostini, deci nu stiu cat de bine se indoaie puntea ei.
#196
Postat 14 February 2011 - 12:25 AM
criksu, la 13 Feb 2011, 23:33, a spus:
Selatură a punţii se numeşte curbura longitudinală a punţii, datorită căreia prova şi pupa sunt mai īnalte decāt mijlocul navei. Forma curbă a punţii apără nava contra inundării de către valurile ce se sparg īn prova şi-i măreşte flotabilitatea īn cazul inundării unui compartiment din pupa sau din prova. Selatura prova are amplitudini mai mari decāt selatura pupa.
Imi pare rau ca trebuie sa te corectez. As adauga o mica corectie chiar si la explicatia lui goagle: selatura poate fi pozitiva sau negativa functie de tipul navei, selatura pozitiva fiind intalnita in special la nave mici de viteza.
Sunt suficiente erori in materialul de la kit, sa nu le complectam cu altele.
Aceasta postare a fost editata de traian: 14 February 2011 - 12:27 AM
#198
Postat 14 February 2011 - 01:42 PM
catalinxmi, la 14 Feb 2011, 13:36, a spus:
Buna ziua.
Vedeti ca ati pus traversele invers...traversa se pune cu curbura spre ancora si cu partea dreapta spre inel, spre exterior...
Cu respect,
Olimpiu
#200
Postat 14 February 2011 - 03:54 PM
catalinxmi, la 14 Feb 2011, 13:36, a spus:
Decat sa te chinui cu ata mai bine slefuiai spanul de turnare a ancorelor, ca sa nu mai vorbesc de inlocuirea traverselor cu lemn.
Si mai vedeti ca parca Traian are o postare cum se oxideaza metalele, ideea e ca inelul ancorelor se poate face sa arate vechi cu diverse procedee chimice care sunt la indemana. http://www.cartula.r...lipe-t5389.html asta e pentru tunuri.
Si probabil inelele peste 2 ani cand se monteaza ancorele o sa arate vechi de la sine nemaiviind nevoie de alte interventii.
#202
Postat 14 February 2011 - 06:33 PM
#204
Postat 14 February 2011 - 07:41 PM
MalasorteChris, la 14 Feb 2011, 18:50, a spus:
Fireste ca este! Si este exact cum a scis Traian
Citeaza
Probabil ca la sfarsitul saptamanii o sa fac si poze la lumina zilei ca vad ca la blit nu-i ies cum trebuie.
Bafta!
#206
Postat 14 February 2011 - 10:28 PM
#207
Postat 14 February 2011 - 11:52 PM
Sunt nou, si din ce am vazut pana acum, am si eu un off...partea dreapta, tribordul, am vazut ca e neacoperita...cum pot sa o acopar, dar sa pot introduce si tunurile pe puntea inferioara?
Ma gandesc sa nu montez puntea superioara, sau sa fac un decupaj in ea, sa achizitionez mai multe tunuri la nr. 21, compensand cu cele de la numerele 57 si 58, si sa achizitionez cate 2 numere la cele cu bordajul...
Astept sugestiile dumneavoastra...
Cu respect,
Olimpiu
#210
Postat 15 February 2011 - 05:09 PM
olimpiu, la 14 Feb 2011, 23:52, a spus:
Sunt nou, si din ce am vazut pana acum, am si eu un off...partea dreapta, tribordul, am vazut ca e neacoperita...cum pot sa o acopar, dar sa pot introduce si tunurile pe puntea inferioara?
Ma gandesc sa nu montez puntea superioara, sau sa fac un decupaj in ea, sa achizitionez mai multe tunuri la nr. 21, compensand cu cele de la numerele 57 si 58, si sa achizitionez cate 2 numere la cele cu bordajul...
Astept sugestiile dumneavoastra...
Cu respect,
Olimpiu
Exact cu introdusul tunurilor am dat eu tema de gandire mai sus. Indeea e ca nu poti cumpara tunurile pana nu vezi la nr 21 ce dimensiune au si sunt si in romania de cumparat asa ca poti sa astepti pentru ca eu am aceiasi problema o am si eu. Am si o rezolvare dar care nu ma multumeste pe deplin.
Spor la treaba
#211
Postat 15 February 2011 - 05:36 PM
DGDaniel, ati optat si dumneavoastra pentru coca completa? Astept un link pentru producatorii de tunuri din Romania...merg si cei din Polonia- link de la Kromaq-, dar am observat ca sunt cam slabuti la detalii; chiar si asa, se merita pretul...este sub pretul lui deAgostini...
M-am hotarat sa merg pe coca completa...mai ales ca nu sunt preturile mari...vreo 3 numere in plus...ramane de vazut cum introduc tunurile...ma gandesc sa nu lipesc puntile, mai ales cea superioara...
Cu respect,
Olimpiu
Kromag, la 15 Feb 2011, 08:55, a spus:
Bordul inchis te pune la munca si pt. detalii ale gurilor de tragere din bord. Dar asta-i alta poveste.
Multumesc pentru sfat si link...nu mai e nevoie sa fac afetul, le-am gasit gata confectionate la set de 4 bucati pret 5,35 Euro...plus drumul, cred ca se merita.
Cu respect,
Olimpiu
#212
Postat 15 February 2011 - 06:50 PM
olimpiu, la 15 Feb 2011, 17:36, a spus:
Cu respect,
Olimpiu
Bineinteles ca se gasesc si gata facute (cu afet), dar unde mai e placerea de a le face cu mana ta?!


Ajutor

Sus



